• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het "Ik wil graag kopen" topic

Ik wil graag kopen - Wereld 7!

Ben je opzoek naar een of meerdere bepaalde items of wil je het assortiment van jou stad aanbieden op wereld 5?
Plaats dan enkel hier een aanvraag of aanbieding hieromtrent!


Het is dan ook de bedoeling dat alleen de volgende dingen hier geplaatst worden:
  • Aanvraag om in een stad te mogen shoppen voor een bepaald item.
    Voorbeeld:

    Ik ben Muf-Muf, een level 62 avonturier op wereld 7 van the-west.nl
    Ik ben opzoek naar een stad die mij een Hoogwaardige Schofield ($6400) kan aanbieden.
    Als bedankje ben ik bereid om ± $200 in de stadskassa te doneren.

    Je kunt me contacteren via een telegram ingame, onder spelersnaam "Muf-Muf".

    Let op: Dit is een voorbeeld!
  • Het assortiment dat een stad aan te bieden heeft voor de spelers.
    Voorbeeld:

    Wij van de stad ''Example'' hebben een aantal goede items aan te bieden, o.a.:
    - Edele Stetson hoed ($7100)
    - Edele Overjas ($9500)
    - Complete Kwakzalver set

    Het enige wat wij vragen is een kleine vergoeding van $200 in onze stadskassa.

    Interesse in een van deze items? Contacteer ''Muf-Muf'' via een ingame telegram als je interesse hebt.

    Let op: Dit is een voorbeeld!

Hierbij is het ook handig als je vermeld in welk vakje op onderstaand kaartje je momenteel zit. Dit om lange reizen te vermijden.

weststaemaput9.jpg


Gaat het niet over een van bovenstaande punten worden er sancties ondernomen.
 

DeletedUser

Nu in 'The Undertaker' in vakje 29: De ezel!

En vergeet de mooie luxe bruine en zwarte halsdoeken niet :D
ziet U uzelf al lopen in zo'n mooie zomerse halsdoek voor maar $20!:eek:
en als U er nog $250 bij doet heeft U direct een EZEL!:eek:
Het is een koopje dus kom snel naar: THE UNDERTAKER :D
 

DeletedUser905

Ik ben op zoek naar een Hoogwaardige Katapult. Dus als iemand die in z'n shop heeft als ze een geweermaker level 2 hebben, dan ben ik bereid een bedrag te doneren. 50% van de aankoopkosten?

gr, master
 

DeletedUser11839

Astleyville

in astleyville een ezel en
een grijze :bolhoed:
EN een rooie :helpie: halsdoek jaja je hoort hed goed
 

DeletedUser

Ik zoek ook een hoogwaardige katapult!
Ben bereid een goed bedrag in uw stadskas te storten! :D
Dus hup geweermaker naar lvl 2 :)
 

DeletedUser905

Ik ben op zoek naar een Hoogwaardige Katapult. Dus als iemand die in z'n shop heeft als ze een geweermaker level 2 hebben, dan ben ik bereid een bedrag te doneren. 50% van de aankoopkosten?

gr, master
Wel rond vakje 19aub. Niet al te ver! Moet ik anders zo ver lopen :p
 

DeletedUser

een overhemd, als er al steden zijn die ze hebben :rolleyes:

----

een overhemd, als er al steden zijn die ze hebben :rolleyes:
vakje 29, 30, 39 of 40
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zou graag de gouden indianenketting kopen. In mijn profiel staat alles wat overblijft, dit word alleen wel erg veel....
Dus bied ik de eerste stad 300$ aan :)
 

DeletedUser905

Hey allemaal,

Ik, masterblaster01, ben op zoek naar een Hoogwaardig Hagelpistool (schrootpistool) of een Hoogwaardige/Normale Voorlader.
Er zullen waarschijnlijk nog geen steden zijn met de geweermaker level 4 of 5, maar dat is waarom ik ook bereid ben een lekker bedrag in de stadskas te gooien bij de stad die de geweermaker direct naar 5 (4 indien Hw Hagelpistool). Ingame kunnen we wel discussiëren over de prijs die jullie in de stadskas willen.

Laat me iets horen!

gr, master
 

DeletedUser

ik ben ook opzoek naar een hoogwaardig hagelpistool, dus mocht iemand er 1 krijgen hoop ik op een pm om te shoppen. :)
 

DeletedUser

ik zoek ook een hoogwaardig hagelpistool/voorlader:cool: pm ingame naar: BorderlineSoldier
 

DeletedUser

als jij er 1 krijgt in je stad wil ik best even een bedragje storten en shoppen :)
 

DeletedUser

Onze stad heeft een HW kata we zitten in vakje 9 onze stad heet Fort-Western
 

DeletedUser

Nu in The Undertaker (vakje 29:( De edele pet! Voor de zwervers onder jullie zijn er ook de bruine en zwarte kapotte schoenen!
 

DeletedUser

Nu in The Undertaker (vakje 29:( De edele pet! Voor de zwervers onder jullie zijn er ook de bruine en zwarte kapotte schoenen!

We hebben er ook een bruine schoudersmantel bij ^^ als iemand geïnteresseerd is in een set item :)
 
Bovenaan