• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het "Ik wil graag kopen" topic

DeletedUser4757

Rcepten

Hallo ik zoek de recepten

Herstel horlogemaker gereedschap
Muziekdoos maken

en zilveren heupfles maken

Contact me ingame als je een van deze hebt

alvast bedankt

Sem = nu lvl 600 op smid
 
Hallo

ik zoek een

Adah Isaacs Menkens riem

Onderrok

En een aantal poemavachten, heb ik nodig voor een opdracht

wie o wie kan me helpen,

graag img in het spel graag

alvast bedankt

Nillie
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser11612

Gezocht:

Sigaren-wiskeyflessen-kranten,

Ik betaal maximaal 100/stuk.

Pm me ingame please :)
 

DeletedUser12351

gele spijkerbroek en een roestige schofield

Ik ben op zoek naar een gele spijkerbroek (kopen) en een roestige schofield (kopen/lenen liefst kopen maar lenen is ook al goed). Hierna kan ik alle arbeiden.

friep.
 

DeletedUser

Ik zoek van die nieuwe setjes:
- Cartwright's schoenen
- Freeman's paard
- Freeman's zadel

Freeman's spullen zijn natuurlijk verschrikkelijk duur, maar met een beetje geluk komen we daar wel uit :)
 

DeletedUser15806

gezocht recept:

Smid: 400 Geode maken


stuur me maar tg ingame als je hem hebt voor me:mad:
 

DeletedUser

3 freemansdoeken met een cartwrightdoek en een freemanshoed voor 150k? is dat een redelijke prijs?
 

DeletedUser3012

alle 3 voor 100k of 100k per stuk?
Als dat laatste het geval is dan zal ik je moeten doorverwijzen naar een psychiater vrees ik.

En jij moet de eerste post nog maar eens goed lezen. Donder nou eens een keer op met je eindeloze commentaar.
 

Deleted User - 308552

alle 3 voor 100k of 100k per stuk?
Als dat laatste het geval is dan zal ik je moeten doorverwijzen naar een psychiater vrees ik.

Dit is een markttopic, je biedt iets aan of vraagt ergens om, reacties zijn niet benodigd. Als je niet geïnteresseerd bent, reageer dan niet.
 

DeletedUser

En jij moet de eerste post nog maar eens goed lezen. Donder nou eens een keer op met je eindeloze commentaar.

Welke post bedoel je met "eerste post"? Als je het citaat bedoelt wat maxysaus gebruikt, kan ik niet anders dan hem gelijk geven. Die zin kun je inderdaad op 2 manieren interpreteren, dus is het terecht dat hij dit vraagt.

Dit is een markttopic, je biedt iets aan of vraagt ergens om, reacties zijn niet benodigd. Als je niet geïnteresseerd bent, reageer dan niet.

Hij vraagt enkel ter verduidelijking of de aanbieder bedoelt of ze per stuk zo duur zijn, of dat het voor het totaal geldt.

3 freemansdoeken met een cartwrightdoek en een freemanshoed voor 150k? is dat een redelijke prijs?

Kijk, nu is het duidelijk dat het om 1 pakket gaat voor 150k totaal. Ik heb helaas geen interesse dus zal ik wel weer een berisping krijgen.
 

DeletedUser3012

Welke post bedoel je met "eerste post"? Als je het citaat bedoelt wat maxysaus gebruikt, kan ik niet anders dan hem gelijk geven. Die zin kun je inderdaad op 2 manieren interpreteren, dus is het terecht dat hij dit vraagt.

De eerste post van dit topic. Ik denk dat jij die ook nog maar eens door moet lezen.

Hij vraagt enkel ter verduidelijking of de aanbieder bedoelt of ze per stuk zo duur zijn, of dat het voor het totaal geldt.

*knip* ofzo? Een *knip* kan zien dat de manier waarop hij dit zegt bijzonder onvriendelijk is. Dat is dan ook de reden van de reacties op zijn post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

voor al die grappenmakers hier boven toch nog maar een keer.


gezocht recept:

Smid: 400 Geode maken


stuur me maar tg ingame als je hem hebt voor me
 

DeletedUser15806

Gezocht:

Recept Smid: 400 Geode maken
Freeman jas en of natty mantel!

Heb Eventueel te bieden.
Doc jas en Doc Broek en Doc riem


stuur me maar tg ingame als je jas of recept hebt voor me? :blink:
 

DeletedUser

Gezocht cartwrights schoenen (vest ook, maar die is wat te duur),
ik kan er een cartwrights riem voor teruggeven of eventueel nog iets anders.
 
Bovenaan