• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het grote verhaal (main story) - Deel 1

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

DeletedUser12299

bedankt dan ga ik er maar 1 kiezen en de opdracht afsluiten... haha als het toch niet uit maakt
 

DeletedUser15117

Ik gok dat het toch enige invloed heeft, ergens. Het is niet voor niets de Main Story. Misschien heeft het invloed bij de rest van de main story, misschien pas bij andere opdrachten.
 
Ik zou niet te vroeg oordelen, ik weet van niks, maar deze main story zou toch wel IETS specialer moeten zijn... ik denk dat er wel verschillende takken kunnen komen hoe je de quest volgt.
 

DeletedUser905

Volgens mij, weet t echter nie zeker, moet dit een nieuwe quest worden die als een rode draad door t spel heen loopt. De main story line. (Vandaar ook main story! :D) De andere quests zijn dan gewoon sidequests. Zegt denk ik ook al genoeg dat dit pas deel 1 van de 10 is :)

Maw, ik denk dus dat de andere quests de zijtakken zijn. Hoewel ik me graag laat verrassen :D
 

DeletedUser1448

Volgens mij, weet t echter nie zeker, moet dit een nieuwe quest worden die als een rode draad door t spel heen loopt. De main story line. (Vandaar ook main story! :D) De andere quests zijn dan gewoon sidequests. Zegt denk ik ook al genoeg dat dit pas deel 1 van de 10 is :)

Maw, ik denk dus dat de andere quests de zijtakken zijn. Hoewel ik me graag laat verrassen :D

No sh*t sherlock :D
 

DeletedUser15840

Ik denk dat er toch wel degelijk verschillende routes zijn. Je krijgt bij het einde van het eerste deel al 2 keuzes, dus stiekem denk ik ook een beetje dat die later nog invloed kunnen hebben c:
 
Vandaag of morgen zal het niet worden. Het is in ieder geval elke paar weken, ik denk dat er 2 of 3 weken tussen elk deel gaat zitten, misschien meer.
 

DeletedUser12299

Was het al meer mensen opgevallen dat een aantal setjes is uitgebreid? Helaas staan deze nog niet op tw-db, dus wat de bonussen zijn is nog onbekend....
 

DeletedUser1448

Die krijg je bij het hoofdverhaal. We hebben al een extra set deel gekregen bij deel 1. Die van de farmer's set
Bij elke quest krijg je dus een set deel :)
 
Bovenaan