• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het grote verhaal (main story) - Deel 1

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

DeletedUser2525

Toen ik de titel las dacht ik eerst dat Marco een fanfic aan het schrijven was:p

En ik voorspel geklaag over de prijs van de praire set.
Waar is die set eigenlijk voor nodig? Ik zie hem hier http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_103 niet bijstaan

Is het verhaal 'lineair' of kan je geheel eigen keuzes maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6244

als de set voor groentjes is.. waarom kost het dan 1100 nuggets of muntjes ?? :mad:
 

DeletedUser1448

stomme ******* quest.
Niets meer te zeggen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6377

Ben benieuwd naar de overige delen (en de moeilijkheid daarvan).
Ik ben hier persoonlijk erg blij mee en ik hoop dat inno dit als kapstok zal gebruiken voor verdere uitbreidingen van het aantal opdrachten.
 

DeletedUser6405

Er zijn negen delen, waarbij je voor dit 1e deel level 10 nodig hebt om er mee te starten. Lijkt me dan logische dat je voor de volgende delen telkens een hoger level nodig hebt.
Het is een mooie opdrachtenreeks voor de startende speler. Die prairieset vind ik aan de dure kant. 1100 muntjes heb je als starter niet snel bij elkaar.
Als je level 120 bent en je bent actief, dan kun je denk ik een 25 munten per dag halen. Dan kun je de set in 2 maanden kopen. De helft was mijns inziens beter geweest.

Ik ben ook erg benieuwd naar de volgende delen.
 

DeletedUser6244

Šuŋgmánitu Tȟaŋka Ob'wačhi levvvie

Toch wel een leuke toevoeging :cool:
 

DeletedUser12299

is het nog van invloed op het verdere verloop van de opdrachten of je bij de keuze er voor kiest om Dutch Henry om te leggen of te laten leven?

Hint: Er zijn twee mogelijkheden wat je met Dutch Henry kan doen. Denk goed na wat je wilt doen voordat je opdracht afsluit.
 
is het nog van invloed op het verdere verloop van de opdrachten of je bij de keuze er voor kiest om Dutch Henry om te leggen of te laten leven?

Hint: Er zijn twee mogelijkheden wat je met Dutch Henry kan doen. Denk goed na wat je wilt doen voordat je opdracht afsluit.
Afgaande op tw-db maakt het niet veel uit. (hier)
Is et een tijdelijke quest of niet?
nee.
en je krijgt een farmerhalsdoek met die opdracht?
Had de volgende dag 1 in mijn inventaris zitten
Ja, die krijg je van de laatste opdracht, samen met de titel.
 

DeletedUser15194

De quest is veel te makkelijk, steeds een half uurtje werken is veel te weinig.
Het stelt niks voor zo.
 
Zeker weet ik het niet, aangezien de opdrachten nog niet zijn gemaakt, maar ik ga er vanuit dat het geen invloed heeft.
 
Bovenaan