• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

het eerst fort gevecht?

DeletedUser12538

Bij Fort Defiance gaat de verdediging winnen denk ik ^^.
Aangezien het al aardig vol zit.
 

DeletedUser

IEDEREEN is uitgenodigt bij het kleine fort rechtsbovenin in de aanval! omdat we nog niet zoveel mensen hebben, heb je een best grote kans om mee te doen :) (ik garandeer het niet, want het fort komt ongetwijfeld wel vol aan beide kanten..)
 

DeletedUser

IEDEREEN is uitgenodigt bij het kleine fort rechtsbovenin in de aanval! omdat we nog niet zoveel mensen hebben, heb je een best grote kans om mee te doen :) (ik garandeer het niet, want het fort komt ongetwijfeld wel vol aan beide kanten..)

Omg dus je hebt niet genoeg man?!
 

DeletedUser

beetje lastig om in te schatten 3 uur van te voren maar goed, ik verwacht van wel hoor ;) alleen is een beetje keuze wel erg makkelijk ^^
 

DeletedUser

Feli met het behouden van het fort.. khoop dat de boodschap is overgekomen..

'k snap alleen niet waarom TH en MH kwamen helpen..
Zijn jullie ervoor om bouwers te misbruiken voor het uitbouwen van de stad, en dan snel de stedengroep te leaven?
 

DeletedUser

Nee chunky we hebben het niet misbruikt Yuma en Sun city waren de reden en aantal leden.

het is inderdaad lullig want met phoenix konden we het wel goed vinden.

Maar Goed Iedereen Super Bedankt voor het verdedigen :D ben blij dat er zoveel waren :D
 

DeletedUser

546 xp, 2276 schade gedaan, 2 KO's en verloren :(

Al bij al toch nog redelijk wat xp :)
 

DeletedUser

Nee chunky we hebben het niet misbruikt Yuma en Sun city waren de reden en aantal leden.

het is inderdaad lullig want met phoenix konden we het wel goed vinden.

Maar Goed Iedereen Super Bedankt voor het verdedigen :D ben blij dat er zoveel waren :D

Nu wordt ie mooi, jullie bouwen een eigen nieuwe stad zonder dat jullie eigen leden daarvan op de hoogte zijn :S
Lijkt mij niet de juiste manier, bovendien was er ook nog eens niemand van ons ingelicht.
Ik (en velen met mij) vinden dit onacceptabel, vooral toen jullie met het argument kwamen dat jullie niet mee mochten beslissen.
Jullie hebben niet eens gemeld dat jullie niet bij de vergadering konden zijn, terwijl de tijd al een week van te voren duidelijk was.
Ook had het kunnen helpen als jullie ons zouden helpen YUMA en Sun City te versterken, in plaats van je mankracht te verdelen en een nieuwe stad te beginnen, nota bene nadat onze bouwers jullie hebben uitgebouwt.

Onsportief, oneerlijk, en bovenal verraderlijk in de ogen van ons.
 

DeletedUser

Nu wordt ie mooi, jullie bouwen een eigen nieuwe stad zonder dat jullie eigen leden daarvan op de hoogte zijn :S
Lijkt mij niet de juiste manier, bovendien was er ook nog eens niemand van ons ingelicht.
Ik (en velen met mij) vinden dit onacceptabel, vooral toen jullie met het argument kwamen dat jullie niet mee mochten beslissen.
Jullie hebben niet eens gemeld dat jullie niet bij de vergadering konden zijn, terwijl de tijd al een week van te voren duidelijk was.
Ook had het kunnen helpen als jullie ons zouden helpen YUMA en Sun City te versterken, in plaats van je mankracht te verdelen en een nieuwe stad te beginnen, nota bene nadat onze bouwers jullie hebben uitgebouwt.

Onsportief, oneerlijk, en bovenal verraderlijk in de ogen van ons.

begin die discussie nou niet ook nog hier,ze weten hoe we erover denken!!
 

DeletedUser

Feli met het behouden van het fort.. khoop dat de boodschap is overgekomen..

'k snap alleen niet waarom TH en MH kwamen helpen..
Zijn jullie ervoor om bouwers te misbruiken voor het uitbouwen van de stad, en dan snel de stedengroep te leaven?

Ik denk dat ze verdedigden tegen julllie.
Jullie zouden anders rang 1 worden daarom verdedigen TH en MH.
Wij deden indemdito.
 

DeletedUser

En ook nog eens omdat ik een persoonlijke PM had gekregen en ik niet wist wat er echt gebeurt was
 
Bovenaan