• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

het eerst fort gevecht?

DeletedUser

Het fort Fort Defiance werd uitgedaagd voor een fortgevecht. De speler Chunky uit UC Phoenix heeft de krijgsbijl weer opgegraven.
 

DeletedUser12538

Het fort Fort Defiance werd uitgedaagd voor een fortgevecht. De speler Chunky uit UC Phoenix heeft de krijgsbijl weer opgegraven.

Hoezo vergeet je nou je bijl bij mij ?
b_930.jpg


Maar ik denk dat ik er ga verdedigen ^^.
 

DeletedUser4700

Het fort AWE North-East werd uitgedaagd voor een fortgevecht. De speler Jobb uit Dragon HQ heeft de krijgsbijl weer opgegraven.
 

DeletedUser

Ik ga lkkr naar de kleine en blijf er de hele tijd staan! Wil me plekkie niet kwijt
 

DeletedUser

Het fort AWE North-East werd uitgedaagd voor een fortgevecht. De speler Jobb uit Dragon HQ heeft de krijgsbijl weer opgegraven.

Na-apert :p

Iedereen graag verdedigen.. zullen die egoisten een lesje leren..

Naam is overigens ook al bekend als we winnen.. jullie komen er vanzelf wel achter.. of niet.. je weet maar nooit.
 

DeletedUser

Na-apert :p

Iedereen graag verdedigen.. zullen die egoisten een lesje leren..

Naam is overigens ook al bekend als we winnen.. jullie komen er vanzelf wel achter.. of niet.. je weet maar nooit.

tja, dat van ons was al geplannt voor jullie gevecht er was .. dus het heeft helemaal niets met na-apen te maken ;p
 
Eerste stad, eerste gevecht, alleen niet als eerste uitgebouwd :D

Ik kom in ieder geval wel even helpen aanvallen. Als bedankje voor het shoppen.
 

DeletedUser

Je vergeet, 1ste bezitter van een fort :p

Bluenight, loop maar te grappen hoor :p
 

DeletedUser

en je vergeet eerste stad die een fort overneemt .. ;) al verwacht ik dat beide forten gepakt zullen worden ..
 

DeletedUser

Ik durf zo 5K te dragen hoor.. moet ik het alleen wel hebben.. :x

Zit nu op 3K
 

DeletedUser5740

hehe eindelijk kan ik weer aan de bak.

Mijn eerste test of mijn stats goed staan voor de battles.

Is nog niet de perfecte indeling zoals op w3, maar komt al aardig in de richting.
 
Bovenaan