• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

hernando's sword

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Op w2 is rOxer de eerste, hij had het een paar bladzij's terug ook al gezegt.
 

DeletedUser


Ziezo nu weet iedereen het :)
Wie nu waar de 1ste is met het zwaard maakt niet veel meer uit, iedereen is er nu waarschijnlijk aan bezig.
Op wereld 1 zal ik hem bijna hebben, op wereld 2 heb ik pagina 1 maar geen tijd voor die opdracht en op wereld 3 ben ik ook goed op weg :)
 

DeletedUser

kunnen ze Hernando’s Zwaard niet uit het spel verwijderen, binnen een maand loopt denk ik bijna iedereen boven lvl 57 met het zwaard rond :mad:
 

DeletedUser

Behalve iedereen die niet voor Waupee heeft gekozen en dat zijn er denk ik heel wat, ik ook op w1:mad:
 

DeletedUser6982

kunnen ze Hernando’s Zwaard niet uit het spel verwijderen, binnen een maand loopt denk ik bijna iedereen boven lvl 57 met het zwaard rond :mad:

dat heb ik al 5x duidelijk proberen te maken, maar dat gaat niet. jullie hebben er zelf voor gekozen om het door te vertellen, dan is het je eigen schuld als het spel saai wordt doordat iedereen met het zwaard rondloopt:D:D
 

DeletedUser

dat heb ik al 5x duidelijk proberen te maken, maar dat gaat niet. jullie hebben er zelf voor gekozen om het door te vertellen, dan is het je eigen schuld als het spel saai wordt doordat iedereen met het zwaard rondloopt:D:D

Dat slaat helemaal nergens op. Ik heb mn skills op schieten.
Wat denk je wel niet dat het kost om vanaf minimaal level 71 al je punten om te zetten van schieten naar slagkracht??
Niet te doen. Bovendien moet je dan ook nog al je kleren inruilen.
 

DeletedUser

fff uitgetypt

Hernando's Zwaard
Ik ga jullie uitleggen hoe je het Hernando's Zwaard moet krijgen.
Lees aandachtig!

Voor Hernando's Zwaard heb je het volgende nodig:
• 1 schep
• Deel van een Bladzijde (Deel 1)
• Deel van een Bladzijde (Deel 2)
• Deel van een Bladzijde (Deel 3)
• Je moet de beslissingsopdrachten (Drie Rivieren: Goudhandel en De Beslissing: Sabotage) van Waupee gekozen hebben.

Als je deze dingen hebt, verschijnt er een opdracht.
Met die opdracht moet je die dingen afgeven en dan krijgt je Hernando's Zwaard.

Hoe je die dingen dus krijgt:
• Schep: Vindbaar bij Bevloeingskracht Graven (6%), Graven Delven (8%)
• Deel van een Bladzijde (Deel 1:( Vindbaar bij opdrachten met veel geluk zoals Lijken Bestelen
• Deel van een Bladzijde (Deel 2:( Vindbaar bij Handel Drijven (1%), Lijken Bestelen (1%), Bandieten Jagen (2%)
• Deel van een Bladzijde (Deel 3:( Lees dit goed!!
Voor Deel 3 te vinden, is het erop of eronder. Ik kan hem al niet meer vinden! Ik ben te laat!
Voor Deel 3 moet het Servertijd Maandag 19u00 - 19u20 zijn, je een Zangboek hebben, geen wapen dragen en minimum level 57 zijn.
Zangboek: Vindbaar bij Missioneren (9%)
Dan pas krijg je een opdracht waarbij je dat verdoemde Deel 3 krijgt.
 

DeletedUser

Helemaal zelf:0

Lijkt verdacht veel hierop:

OMFG!! Ik heb, Deel 1, Deel 2, 1 schep en een zangboek en ik ben level 62
Hahahaha xD
Nog weekje wachten xD
Hopelijk krijgt ik geen hardaanval...
Het is een eer om dat wapen te hebben.

Voor diegene die niet mee kunnen:
Ik heb het netjes opgezet...

Hernando's Zwaard
Ik ga jullie uitleggen hoe je het Hernando's Zwaard moet krijgen.
Lees aandachtig!

Voor Hernando's Zwaard heb je het volgende nodig:
1 schep
Deel van een Bladzijde (Deel 1)
Deel van een Bladzijde (Deel 2)
Deel van een Bladzijde (Deel 3)

Als je deze dingen hebt, verschijnt er een opdracht.
Met die opdracht moet je die dingen afgeven en dan krijgt je Hernando's Zwaard.

Hoe je die dingen dus krijgt:
Schep: Vindbaar bij Bevloeingskracht Graven (6%), Graven Delven (8%)
Deel van een Bladzijde (Deel 1:( Vindbaar bij opdrachten met veel geluk zoals Lijken Bestelen
Deel van een Bladzijde (Deel 2:( Vindbaar bij Handel Drijven (1%), Lijken Bestelen (1%), Bandieten Jagen (2%)
Deel van een Bladzijde (Deel 3:( Lees dit goed!!
Voor Deel 3 te vinden, is het erop of eronder. Ik kan hem al niet meer vinden! Ik ben te laat!
Voor Deel 3 moet het Servertijd Maandag 19u00 - 19u20 zijn, je een Zangboek hebben, geen wapen dragen en minimum level 57 zijn.
Zangboek: Vindbaar bij Missioneren (9%)
Dan pas krijg je een opdracht waarbij je dat verdoemde Deel 3 krijgt.
 

DeletedUser

Iemand heeft enkele minuten nog iets interessants vertelt over hernandos zwaard wat bijna niemand weet. Ik zeg niet wie en wat het is. En het staat ook niet in het lijstje.
 
Over het zwaard of deel 3? :)
En als je het niet gaat vertellen wie of wat, dan is het een klein beetje nutteloos om hier te posten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan