• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

hernando's sword

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

mensen doe ff rustig allemaal....

iedereen die kan lezen had dit topic vast al gelezen en je begrijpend lezen hoeft niet eens zo goed te zijn want alles staat er luid en duidelijk minstens 3 keer in...

dus NO PANIC iedereen wist het toch al..
 

DeletedUser3874

Mensen wees een lief, het is hier echt niet meer om aan te zien. Dus wees vriendelijk voor elkaar, geen uber grote tekst (geldt voor iedereen).

Ik wordt meer ziek van het feit dat iedereen moet kunnen roepen en tieren dan van het feit dat iemand hier gezegd heeft hoe je aan het zwaard kan geraken om eerlijk te zijn. En vooral stop met dat geleuter over die Wyatt Earp's Buntline.

Conclusie de volgende die hier gaat roepen en tieren kan een bonnetje in z'n brievenbus verwachten.
 

DeletedUser

Dat is miss een medelevende beoordeling maar mag het ook strikt genomen?
 

DeletedUser

Misschien wou the-west wel dat dit uitkwam en iedereen het wist zodat iedereen naar slagkracht zou gaan en dan zij de Wyatt Earp's buntline konden lanceren ? (Want zo niet waser hier geen info over op de engelse fora)
 

DeletedUser

Misschien wou the-west wel dat dit uitkwam en iedereen het wist zodat iedereen naar slagkracht zou gaan en dan zij de Wyatt Earp's buntline konden lanceren ? (Want zo niet waser hier geen info over op de engelse fora)

Dat is wel erg ver gezocht. Dat denk ik niet.
 
Misschien wou the-west wel dat dit uitkwam en iedereen het wist zodat iedereen naar slagkracht zou gaan en dan zij de Wyatt Earp's buntline konden lanceren ? (Want zo niet waser hier geen info over op de engelse fora)

Op de engelse fora hebben ze een nog stricter no spoiler beleid ;)
 

DeletedUser3874

Dat is miss een medelevende beoordeling maar mag het ook strikt genomen?

De "no spoiler"-regel is er vooral gekomen met update 1.19 om te vrijwaren dat updatecontent niet overal te vinden zou zijn. Vermits heel strikt genomen Hernandos niet in de update 1.20 of hoger zit, mag het wel. In het begin hebben de mods de posts met spoilers zitten verwijderen. Echter was het geen doening meer vermits na 20 keer veelal spelers terug gingen posten en altijd maar naar hetzelfde bleven verwijzen (google en youtube), na straffen en verbale waarschuwingen bleef het nog gebeuren is het besproken binnen het team en is het voor Hernandos gewoon toegelaten.

Veelal zal je de schuld bij jezelf moeten stellen, door telkens te blijven antwoorden op topics over Hernandos is het namelijk gewoon zo dat het niet te stoppen viel. Dus niet altijd met de vinger naar mods wijzen is misschien ook zo handig ;)
 

DeletedUser

Ik zeg ook niet dat het je schuld is.
Maar mocht het juist zijn, vind ik wel dat hij het geheim en de pret voor velen bederft zonder dat ze daar keuze bij hebben.
 

DeletedUser


Goed besluit, ik heb weer hoop gekregen :)

@Koffieboy, het is aan ieder zelf om te besluiten waar hij/zij de info vandaan haalt. Als iemand het niet wilt weten, lees diegene het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Goed besluit, ik heb weer hoop gekregen :)

@Koffieboy, het is aan ieder zelf om te besluiten waar hij/zij de info vandaan haalt. Als iemand het niet wilt weten, lees diegene het niet.

Hoe kan je nu op voorhand weten dat daar het verraad in staat?
 

DeletedUser

milky heeft hem :eek::eek::eek::eek:
24ay8if.jpg
 

DeletedUser

*klap klap applaus* Tot die conclusie waren we nu ook nog niet gekomen.
 

DeletedUser

Het stond hier ergens een paar pagina naarvoor. Maar wel handig dat we nu een screentje hebben.
 

DeletedUser

ik wist het nog niet :D
maar leuk :)


en masterblaster01, jij gaat er voor op w2 zeker?
 

DeletedUser905

Jazeker..
Hoewel ik niet de eeste zal zijn, zal ik m op w2 wel nog showen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan