• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

harten, bloemen e.d. van een evenement

DeletedUser16249

Onlangs hebben we het Valentijn-evenement gehad, waar we harten konden scoren voor cadeau's met als hoogtepunt het kistje met kleding!
Er zijn meer evenementen waar je kledingkistjes kunt scoren door het verzamelen van bloemen of andere voorwerpen en dat is iets wat ik heel leuk vind.
Meestal haal ik het kistje niet, maar vaak nog wel het op een na laatste item en dan heb ik nog heel veel harten, bloemen of wat ook over aan het eind.

Nu mijn idee: zou het mogelijk zijn om de bloemen, harten, krakelingen of wat dan ook die aan het eind over zijn, te kunnen verkopen aan anderen?
Ik ken namelijk iemand die niet eens het paard aan het eind heeft kunnen krijgen en die had ik graag mijn restant harten gegeven of verkocht, c.q. gegund!

groet,
jokrange
 

DeletedUser16249

Nee dat kan toch niet, de harten blijven toch niet staan?
En die hartencontainer die je over hebt nu, doet volgend jaar niets meer, als je die dan aanklikt, wordt die grijs.
Maar ik bedoelde eigenlijk de harten die bovenin de balk staat, wat je van vrienden krijgt en door arbeid enz.
Dat overschot aan harten verdwijnt als het evenement is afgelopen en dat was in mijn geval een aardig overschot nog, had ik met gemak aan iemand anders kunnen geven als dat kon.
 

DeletedUser

Bij elke 5k aan harten, bloemen en dergelijke krijg je een rode brief. Al heet het in dit spel dan een rode broef, maar dat mag de pret niet drukken. Het idee van het aantal harten dat benodigd is voor een kist, is dat spelers gemotiveerd aan de gang gaan er voor. Het haalt de uitdaging wat weg als die harten gewoon weg te geven of te verkopen zijn.
 
Het hele doel van het evenement is driezijdig meen ik; allereerst wil InnoGames zijn spelers een plezier event aanbieden, ten tweede wil men ervoor zorgen dat de spelers actiever worden (je krijgt immers meer bij meer arbeiden en daarvoor moet je vaker online zijn) en men wil geld verdienen door mensen hun ontbrekende harten, bloemen et cetera te laten bijkopen door nuggets uit te geven.

In jouw plan valt dat laatste voor Inno dus weg (in ieder geval voor een deel) en omdat dat niet past bij hun doel, zal dit dus niet gebeuren.
 

DeletedUser16255

volgens mij klopt je volgorde niet, als eerste wilt inno geld verdienen en daarna komt de rest pas...
 

DeletedUser10506

Ik vind het net een mooie uitdaging om actief te zijn en die set/kist te behalen.

Had hem de laatste minuten nog behaald bij laatste event dus was mooi getimed :p
 

DeletedUser16249

Ik vind het net een mooie uitdaging om actief te zijn en die set/kist te behalen.

Had hem de laatste minuten nog behaald bij laatste event dus was mooi getimed :p


Ja dat klopt, maar er kunnen omstandigheden zijn waardoor dat echt niet lukt, zo heb ik zelf bijvoorbeeld een week in het ziekenhuis gelegen en kon daar niet spelen, dus ik liep een heel stuk achter en kon echt het kistje dus niet halen.
Daar kwam nog bij dat er een heleboel vrienden meteen afhaakten met harten geven, dus ja dan wordt het extra lastig. Hoewel er een aantal na die tijd gelukkig weer terug zijn gekomen.
Maar ja, zo kan het dus gaan en eerlijk gezegd heb ik nog nooit een kistje kunnen halen en dat was echt niet omdat ik niet iedere dag speel hoor, integendeel, ik zit dagelijks voor een groot deel voor de pc te spelen.
 

DeletedUser4007

ziekenhuis is klote
maar zo kan iedereen wel wat hebben, dat is gewoon overmacht en pech dat je dan geen kist hebt
je bent actief zeg je, maar je hebt nog nooit een kist gehaald?
dan zal er misschien wel iets aan je speelstijl liggen dat je dat niet haalt.

denk dat je probleem is dat je niet genoeg of slim speelt
waardoor je ziekenhuis bezoekje er ook niet meer mee te maken heeft
;)
 

DeletedUser16249

ziekenhuis is klote
maar zo kan iedereen wel wat hebben, dat is gewoon overmacht en pech dat je dan geen kist hebt
je bent actief zeg je, maar je hebt nog nooit een kist gehaald?
dan zal er misschien wel iets aan je speelstijl liggen dat je dat niet haalt.

denk dat je probleem is dat je niet genoeg of slim speelt
waardoor je ziekenhuis bezoekje er ook niet meer mee te maken heeft
;)

Dat zal het dan zijn. :unsure:
 
Bovenaan