• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hart van vuur (Slechts een droom?)

DeletedUser

als je nzegt ik heb f5 geprobeert en het lukt niet zit je tegen ons te liegen
 

DeletedUser

Hehe, eindelijk.

@ klovadis: Goed georganiseerd en malse biefstukken is dezelfde quest.
 

DeletedUser

alleen tellen is nog een probleem... 7 dagen de premium account maar als je kijkt bij premium dan staat er:

Einde: okt 29, 2008

:confused::confused:
 

DeletedUser

Doel: Breng Waupee vijf bessen

Opmerking: Je krijgt als beloning voor deze opdracht de premium bonus 'meer actiepunten' gedurende zeven dagen


Beloning: + 4 dagen premium feature 'Meer actiepunten'

logisch... :D
 

DeletedUser

Toch netjes dat het uiteindelijk opgelost is, nu kunnen een hoop mensen weer verder, waaronder ik :D
 

DeletedUser

leuk dat het eindelijk opgelost is want ik zat al ongeveer 3 weken met deze vroeger onaanneembare nu aanneembare quest.
 

DeletedUser

Jammer dat er nu zo weinig reacties zijn... als er iets gewoon netjes opgelost is.

Complimenten voor de makers van het spel.
 

DeletedUser

ja, inderdaad. Ook mijn complimenten; alles perfect in orde; een pluim voor de 'herstellers' :sheriff:
 

DeletedUser

ik heb de opdracht nog niet maar ik ben wel blij dat ik dan niet hoef te wachten maar meteen door kan :p
 

DeletedUser

Jup, ook hier een bedankje voor de fix!
Kan ik eindelijk verder met andere quests...good job!
 

DeletedUser

Opmerking: Je krijgt als beloning voor deze opdracht de premium bonus 'meer actiepunten' gedurende zeven dagen. Daardoor worden je maximale actiepunten op 150 verhoogd en je actiepunten regenereren 50% sneller.
Je kan deze premium bonus altijd tegen goudnuggets verlengen.

Benodigd:
Bessen 5/5 (Voltooid)

Beloning: + 4 dagen premium feature 'Meer actiepunten'
+ 40 ervaring


wat is het nu 4 dagen( zie beloning) of 7 dagen (zie opmerking)
 
Bovenaan