• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hart van vuur (Slechts een droom?)

DeletedUser526

heb er mij al bij neergelegt dat de update niet meer voor dit jaar zal zijn
mss achter nieuwjaar :)

nu heb ik veel tijd en zin en geld voor mijn stad uit te bowen
 

DeletedUser

Wat wel vreemd is..

De opdrachten staan er nog. Ik kan ze nog niet aannemen. Er staat wel bij voltooid... dat klopte ook want ik had alles in mijn rugzak. Maar de spullen zijn nu uit mijn rugzak vandaan.
 

DeletedUser

De items zijn nu gebundeld bij mij. Ik denk dat er bij jou ook nog 1 van die items staat met een nummer van de hoeveelheid.

...
Door al deze berichten zal het echt niet sneller gaan en er is waarschijnlijk een heel goede reden waarom deze bug nog niet is opgelost.

Al deze berichten komen voort uit frustratie over het probleem en het ontbreken van inhoudelijke informatie over het hoe en wanneer van een evt. oplossing. Volledig terechte reacties dus.

Daarbij kan je best gelijk hebben dat ze een heel goede reden hebben...maar dat is het hem nou juist...laat niet iedereen raden en gefrustreerd zijn, maar geef even wat info zodat er in elk geval wat rust ontstaat.
We leven tenslotte in een tijd waarin alles draait om info, laat dan je 'klanten' niet in de steek door dit stilzwijgen.
 

DeletedUser

klovadis meldde volgens mij al dat sommige opdrachten nog niet geupdate zijn

hoogswaarschijnlijk de opdrachten om prem te verdienen
 

DeletedUser

Door al deze berichten zal het echt niet sneller gaan en er is waarschijnlijk een heel goede reden waarom deze bug nog niet is opgelost.

Nou enlighten me yoda! Voor de draad ermee of s(tf)u man. het komt erop neer dat de programmeurs en de forumadmin gewoon te lui zijn om op een fatsoenlijke manier te communiceren hoe het ervoor staat.
 

DeletedUser

nu is er een update gekomen en is dit nog altijd niet opgelost -_-
nu heb ik een tweede opdracht die niet werkt...
HEEL TOF <_< :mad:
 

DeletedUser492

Achja de vertaal fouten zijn er teminste uit.
Ik vind het ook niet leuk de de premium opdrachten het niet doen maar ze zijn niet belangrijk voor het spel.;)
 

DeletedUser

ik vind van wel dat ze belangrijk zijn, want dat zijn wel dingen waar je in het begin tijd hebt ingestoken en dat zijn nu punten/geld dat je mist;)
 

DeletedUser

Ik denk dat dit vanacht ook een van de dingen zal zijn die opgelost worden.
 

DeletedUser

Nou enlighten me yoda! Voor de draad ermee of s(tf)u man. het komt erop neer dat de programmeurs en de forumadmin gewoon te lui zijn om op een fatsoenlijke manier te communiceren hoe het ervoor staat.


nou zo zal het ook niet sneller gaan

sterker nog.
Ik vind dit een belediging naar de admins en programmeurs.
Het is niet erg toepasselijk om dit te posten.

-1 voor de post
 

DeletedUser

waar staat dat of weet je dat maar lets hope full:)

update van Klovadis:

Volgende update (1.11)

Deze update werd vannacht erop gezet.

Nieuw feature: Producten stapelen. Wanneer je meerdere producten van dezelfde type hebt (bijvoorbeeld tabakbladen) wordt het icoon alleen één keer in het inventaris getoond; Een klein getal op het icoon toont het aantal.
Verbeterde uitwijk posities. Wanneer een speler tijdens een duel de juiste uitwijk houding heeft, dan krijgt hij een kans van 50% om de aanval zonder schade uit te wijken.
Andere kleinere verbeteringen.
Vele fouten werden gecorrigeerd.

De fouten bij enkele opdrachten werd nog niet gecorrigeerd. Er werd aangeduid door de ontwikkelaars dat dit wordt veroorzaakt wanneer je meerdere vensters geopend hebt. Probeer of je de fout kan omzeilen door altijd alleen één venster binnen het spel te openen.

Opmerking: De opdrachten die niet functioneren worden niet benodigd voor verdere opdrachten. Zodra je een hoger level bereikt krijg je de volgende serie van opdrachten. (Kleine hint: Dit zijn de levels wanneer nieuwe opdrachten erbij kunnen komen: 8, 11, 14, 15, 18, 20, 23, 27, ..)
 

DeletedUser526

lol dit noemen ze nu iemand wandelen sturen letterlijk en figuurlijk

de tasks gaan nie maar das nie zo erg want als ge vier lvl's stijgt krijg je nieuwe ????? waar slaat dit op

ik begrijp hun denkwijze nie echt.
Beweerde ze nu net dat het hun eigelijk niet intreseert?
 
Bovenaan