• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

handwerkproducten veilbaar

Zou het geen goed idee zijn om voor de verzamelaars alle handwerkproducten veilbaar te maken ? Ik weet dat er veel zijn die we toch niet kunnen gebruiken , maar voor de verzameling is het toch wel leuk . Daarbij zijn er 2 producten nl papier en lederen stropje die veilbaar moeten gemaakt worden daar er bepaalde beroepen die nodig hebben voor de nieuwe craftrecepten. Dat duurt wel een beetje lang vooraleer ze dat aanpassen . Niet iedereen zet alles op duels of fortgevechten hé . Ze werpen die nieuwe recepten in het spel maar kijken niet als alles effectief kan gecraft worden.Hopelijk doen ze er wat aan .
 

DeletedUser385

hey

klinkt inderdaad logisch in mijn oren

als je een nieuw idee hebt, dan moet je eigenlijk hier zijn:
ei van columbus

gezien je ook al aangeeft dat het eigenlijk een bug is, omdat sommige beroepen nu niet kunnen craften, zou je het ook bij sherifkantoor kunnen posten.

mijn stem heb je in ieder geval, maar vooral dan eind-producten.
 
Zou het geen goed idee zijn om voor de verzamelaars alle handwerkproducten veilbaar te maken ? Ik weet dat er veel zijn die we toch niet kunnen gebruiken , maar voor de verzameling is het toch wel leuk . Daarbij zijn er 2 producten nl papier en lederen stropje die veilbaar moeten gemaakt worden daar er bepaalde beroepen die nodig hebben voor de nieuwe craftrecepten. Dat duurt wel een beetje lang vooraleer ze dat aanpassen . Niet iedereen zet alles op duels of fortgevechten hé . Ze werpen die nieuwe recepten in het spel maar kijken niet als alles effectief kan gecraft worden.Hopelijk doen ze er wat aan .



Ik ben voor. :laugh:
 

DeletedUser

Dat sommige crafts nu niet gemaakt kunnen worden omdat bepaalde items niet veilbaar zijn is bekend bij de ontwikkelaars. Hier wordt aan gewerkt.
Ik ben géén voorstander van alles veilbaar maken.
 

DeletedUser

Dat sommige crafts nu niet gemaakt kunnen worden omdat bepaalde items niet veilbaar zijn is bekend bij de ontwikkelaars. Hier wordt aan gewerkt.
Ik ben géén voorstander van alles veilbaar maken.

Recon This, ik ben heb ooit de Bruine mokkasins (Nu avonturier mokkasins) en de zware munitie riem (product) gehad. Deze waren ook niet veilbaar maar toch verzamelmeuk. 't is altijd wel leuk om van die speciale stuff te hebben die niet veilbaar is, ookal zou je er wel munt uit kunnen slaan.
 
Ik ben er wel voor om alle (craft) items veilbaar te maken, het is dan voor iedereen leuk; verzamelaars kunnen alles krijgen en alle anderen kunnen er (goed) geld aan verdienen.
Natuurlijk is het zo dat het wel leuk is om dingen te hebben die niet veilbaar en zeldzaam zijn enzo,maar het is voor de rest wel leuker als het wel te kopen is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het enkel over de handwerkproducten die veilbaar moeten zijn. Het is voor de verzamelaars veel leuker . Voor de mensen niet anti zijn veranderd er niets hé. Ze moeten die items maar niet kopen . Waarop wachten de mobs nog ?
 
Het is nog steeds heel slecht dat lederen stropjes niet veilbaar zijn.
Een kwakzalver heeft er daar 2 van nodig om een gezondheidspoppetje te maken.
Wanneer is dit opgelost?
 
Bovenaan