• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

handel tussen werelden

DeletedUser

Voorstel:
Vooral tijdens dit event word weer heel erg duidelijk dat dit veel word gedaan, mensen maken op andere werelden een account aan om met wat geluk wat spulletjes te krijgen die ze voor spullen op hun speelwereld kunnen ruilen. Het idee is om dit te verbieden.

Details:
Dit lijkt me geen eerlijke zaak, het nieuwe wereld nieuwe ‘gelijke’ kansen gaat op deze manier niet meer op. Je verhuist je geld voor een groot deel gewoon mee als je dat wilt wat sommigen een oneerlijk spelvoordeel kan geven. Daarnaast geeft het tijdens events meer kleding per actieve speler wat mij niet goed lijkt voor de verkoop van de nuggets en ook de ingame prijzen van kleding enorm drukt.

Misbruikpreventie:
Mensen zouden zich er niet aan kunnen houden, aan inno om dit dat te handhaven

Samenvatting:
Handel tussen werelden verbieden om de markt weer te herstellen en bij een nieuwe wereld iedereen gelijke kansen te geven.

Administratie:
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ik denk van wel
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ik denk het niet
 

DeletedUser4891

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik snap überhaupt niet dat dit al zo lang wordt toegestaan(/gedoogd).
't Is niet echt eerlijk tegenover de mensen die het wel gewoon bij één wereld houden en als je het mij vraagt worden mensen op deze manier zwaar overpowered wat geld betreft.
 

DeletedUser

Ik irriteer me mateloos aan mensen die gaan spammen in de chat dat ze iets willen hebben op andere werelden, maar je hele idee slaat nergens op. Je kan het gewoon niet controleren.
Als je een idee hebt moet je het wel uitwerken, de mods kunnen nu gewoon niks doen.
 
Zover ik weet is dit ruilen over werelden al verboden. Denk enkel dat het nogal moeilijk is om dit tegen te gaan. Tenzij de mod actief mee de chats gaan lezen en die transacties eruit halen. Probeer het anders maar is aan te tonen of uit te zoeken.
 

DeletedUser4891

Hm als je ze als speler aangeeft kunnen de mods het in de saloon gewoon teruglezen toch?
Ze zitten regelmatig in de saloon te roepen.
 
Niet mee eens. neem bijvoorbeeld wereld 7 of arizona, daar staat Weinig tot niets op de markt, met ruilen heb je nog kans om een setje compleet te krijgen, een wereldmarkt lijkt me ook handig idd.
En ach, op veel werelden is het toch een dooie boel op de chat. Dus een keer een vraagje om een ruiltje, moet kunnen :laugh:
 

DeletedUser16224

Ik vind ook dat dit toegepast moet worden met de argumenten van zimz.
 
De prijzen op elke wereld zijn anders. Op w7 bijvoorbeeld is er meer geld beschikbaar dan op dakota of nog een nieuwere wereld (als die komt)

Door 1 markt te maken verknal je de 'normale' markt

Tegen dus
 
Wat een onzin hier; ruilen tussen werelden is gewoon slim.
Zo kan je setjes compleet krijgen, en daar hebben beide spelers voordeel bij.
Dit lijkt een beetje op elkaar niets gunnen....
 
welk paard?


spullen ruilen van werelden is niet verboden zelfs mods doen dat
geld ruilen van werelden is verboden (wilde ik ook doen met mod maar dat mocht niet zei hij/zij)
 
't punt is gewoon dat mensen bij ruilen blijkbaar belang hebben, en beide partijen, anders doen ze het niet.
Waarom zouden we willen dat het dan verboden wordt?
En als je je ergert aan de chat zet je hem maar uit; meestal staat er toch alleen onzin in, dus dat argument is ook onzin.
 
Bovenaan