• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grappige Telegrammen

DeletedUser

zo is er nu een vsw feral city (zonder t streepje) incluus comleet overgenomen/gejat stadsprofiel (idem voor vsw sneaker) -> blijkbaar niks aan te doen?. Heel treurig dat spelers zich daarmee bezig houden, helaas moet ik constateren dat kloonn en ook bazzen spelers zijn die uit het xx kamp komen en al eerder wel "succesvol" zijn geweest in steden "kapen".Heel jammer want ik weet zeker dat er genoeg xx mensen zijn die t spelletje wel op een faire manier willen spelen. Jammer dat er altijd wel een paar rotte appels zijn die het schijnbaar leuk vinden om te proberen de boel zo veel mogelijk te verzieken :(

Zieligheid heerst onder dat soort mensen.
 

DeletedUser

Ik snap eigenlijk het nut niet van steden kapen.

Want als het puur is voor de items ben ik er zeker van dat er genoeg vriendelijke mensen in deze community zijn die je met plezier uitnodigen zonder dat daar iets tegenover moet staan. En diegene die er iets voor vragen zullen je zeker niet afzetten en uiteindelijk de zon gaat niet voor niets op dus lijkt me dat wel fair gewoonweg.

Als het is voor het aantal steden vind ik dat ook belachelijk want als je alleen in een stad zit ben je helemaal niet sterker hoor. Zo zijn 5 steden met elk 40 leden (200 totaal) sterker dan 250 steden met elk 1 lid (250 totaal) omdat de communicatie stroef verloopt.

Verder zou ik eigenlijk geen andere voordelen weten van extra steden behalve misschien dat er veel steden in een clan zitten maar is dat uiteindelijk dan zo goed? Je hebt veel steden maar iedereen zal ook platliggen als er goede duellanten langskomen.
 

DeletedUser5695

De betrokken spelers Kloonn, Bazzen, Jurys en Knarr zijn overigens uit TIGER - CITY XX afkomstig... (wil natuurlijk niet zeggen dat die stad automatisch achter hun akties staat, maar geeft wel te denken.Maar goed rotte appels kunnen zoals eerder gezegd overal zitten (zelfs bij VSW?!:confused:) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

De betrokken spelers Kloonn, Bazzen, Jurys en Knarr zijn overigens uit TIGER - CITY XX afkomstig... (wil natuurlijk niet zeggen dat die stad automatisch achter hun akties staat, maar geeft wel te denken.Maar goed rotte appels kunnen zoals eerder gezegd overal zitten (zelfs bij VSW?!:confused:) )

Tragisch dat kloon en Bazzen weer in die stad teruggekeerd zijn, dat houdt dus in dat het stadbestuur daar achter hun spelverziekende akties staat...
Als mijn stad bondgenoot was van zo'n stad zou ik er alles aan doen om zo'n parasitenstadje uit het bondgenootschap te stoten .Ik zou in elk geval voor geen goud deel willen uit maken van een gemeenschap die zich op zo'n treurige wijze manifesteert op the west.
Ga jullie schamen!
 

DeletedUser

Hey,

Echt grappig is dit telegram niet te noemen, maar wel opmerkelijk. Lees het maar, dan begrijp je precies wat ik bedoel:

Van een stadgenoot die net minder dan een week in de stad zit (ik ben medeoprichter). Van onder naar boven:

****** vandaag om 22:02 uur
player{ piet99player} loopt altijd te kleren
jeronald vandaag om 17:39 uur
Hey,

Iedereen kan berichten plaatsen op het forum. Maar leg daar of hier eerst eens uit wat het probleem is ...

Gr. Jeroen
****** vandaag om 15:44 uur
wil jij het op het forem zeten????? en het is niet mijn oude stad
jeronald op 28-10-09 om 19:47 uur
Maar maak eens een topic in het forum wat er nu precies aan de hand is ;) Wat ze je hebben aangedaan :p.

Het is je oude stad neem ik aan?
****** op 28-10-09 om 19:15 uur
nee het is ook een stad zet dan alleen stuif neer
jeronald op 28-10-09 om 19:13 uur
Dat heb ik gedaan, [player]stuif XX[/player] bestaat niet ...
****** op 28-10-09 om 19:12 uur
zoek dan op ranglijst
jeronald op 28-10-09 om 19:09 uur
Zet het anders ff op het forum ;) Ook waarom en wat hij zoal heeft gedaan.

stuif XX kan ik ook niet vinden ...
****** op 28-10-09 om 19:07 uur
sory ik bedoel stuif XX
****** op 28-10-09 om 19:03 uur
beste leden zullen we stuif 2 aanvallen want ik ken iemand en die is heel slecht hoogachtend knaapje


3 keer vragen wat er nu mis is met die stad en nog geen antwoord, zucht :p
In onze stad is het absoluut het doel elkaar te helpen, maar om een andere stad 'de oorlog' te verklaren zonder te weten waarom .... :D
 

DeletedUser5740



dit bewijst dat profielen niet goed gelezen worden.
Ik heb er nog een berg namelijk.
 

DeletedUser5512

:Dhaha wat sukkels (of moet ik minder begaafde mensen zeggen voor forumregels?) :D
 

DeletedUser

Tja... mischien gewoon minder begaafde mensen. Maar goed kakalov het is wel wat onduidelijk
 

DeletedUser

Titel: ik ben joun fan

thijmpie ten op 08-11-09 om 21:58 uur
Beste free,

Ik was toen ik je zag meteen je fan de naam enal die dingen egt zo coowl mag ik asjublieft je leerling worden

mvg
je grootste fan thijmpie ten


:o
 

DeletedUser

Titel: ik ben joun fan

thijmpie ten op 08-11-09 om 21:58 uur
Beste free,

Ik was toen ik je zag meteen je fan de naam enal die dingen egt zo coowl mag ik asjublieft je leerling worden

mvg
je grootste fan thijmpie ten


:o

dat is niet echt grappig :S

maar zeg gewoon nee of ja :)
je hoeft zo'n noob niet belagelijk te maken :(
 

DeletedUser

dat is niet echt grappig :S

maar zeg gewoon nee of ja :)
je hoeft zo'n noob niet belagelijk te maken :(

Doe s normaal anders...???

Natuurlijk help ik hem wel maar dat kan hij toch gewoon vragen.
Ik ben je grootste fan, dat is toch zielig of niet....

En nee geen leraar Nederlands maar dat was idd geen overbdoige luxe... :)
 

DeletedUser

Doe s normaal anders...???

Natuurlijk help ik hem wel maar dat kan hij toch gewoon vragen.
Ik ben je grootste fan, dat is toch zielig of niet....

En nee geen leraar Nederlands maar dat was idd geen overbdoige luxe... :)

Jij heb toch soms (oké altijd) tijd over dus je hebt wel tijd :)
 

DeletedUser5695

ik geloof dat degene die bij labbas dde mailing verzorgd nog niet helemaal weet wie er nu precies bondgenoot en wie vijand is, in elk geval bedankt voor de info....:D

XXXXXXXX vandaag om 17:50 uur
Dames en heren,

Eindelijk is het zover; de 2 Labbabs steden gaan ook een fort aanvallen.
Wij willen op zondag 24/01 om +- 21.00 uur het fort ICC-fort friends aanvallen!!!
Bij deze zijn jij en je stad ook uitgenodigd, wil je dit bericht a.u.b. dan ook doorsturen naar je stadsgenoten en bondgenoten??? Alvast bedankt!!!
Ps:als we het fort overwinnen mag de stad die met het meeste man is komen opdagen het 3e plekje in het fort!komen dus!!!!en als er een bondgenoot opdaagt telt dat voor 3 extra personen!

Taktiek
We verzamelen rechts tussen de torens in, dan gaan we via de bovenkant van het fort met zn allen naar de linkerkant toe.
Hierdoor zullen we alles van de torens en muren weg schieten.
Daarna gaan we naar de onderkant van het fort toe en gaan met zn allen recht voor de poort staan om alles omver te schieten wat binnen staat!!
In ronde 35 gaan we dan het fort bestormen en beklimmen dus de muren en torens.
In ronde 45 gaan we werkelijk het fort in en nemen de vlag in!!

Dit moet wel een succesvolle taktiek zijn!!!

Nodig aub alle stadgenoten uit en kom er naar toe!!!

Greeetzzz

De leiders van de Labbabs steden!
 

DeletedUser

Dit is een afleiding:rolleyes:

Ze gaan dan gewoon een ander fort aanvallen en dan staan jullie allemaal hier :p

Serieus nu: Dit lijkt heel veel op de telegram die The East van ICC kreeg:D Sommige mensen denken niet goed na als ze iets sturen.
 

DeletedUser

Ik zal hem zeker nog aanvallen nu je mij hebt aangevallen en flauw liet vallen.
KIJK NAAR JOU LEVEL< KIJK NAAR DE MIJNE Je bent een lafaard.
Degene die ik aanval hebben goede kans om te winnen omdat ik mensen aanval van gelijke level of iets hoger.
En wat jou betreft. JE BENT EEN LAFAARD
Je krijgt nog spijt hiervan


:)
 

DeletedUser

willem.actie vandaag om 20:02 uur
hoe kun jij een zelfportret op het plaatsje waar normaal een plaatje van een rijdier staat neerzetten? ik heb een quarterhorse. maar een zelfportret is toch leuker.

-.- Alleen omdat ik met duelleren van hem won. Ik heb een ezel omdat ik voor die ene medaille wil gaan waarbij je zoveel mijl moet lopen
 
Bovenaan