• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grappige Telegrammen

DeletedUser5695

Mja sommige woorden kunnen wel degelijk niet door de beugel ;) Verder zou ik de rode bol ingame ook eens gebruiken. Zulks hoort nooit gezegd te worden.

de rode bol is idd voor t eerst dat ik dit spelletje speel gebruikt ;)
Vroeger gebruikten ze groene zeep om dit soort vuilbekjes de les te leren maar blijkbaar is vuilbekkerij op t internet ( en in rl) de normaalste zaak van de wereld voor 10jarige jeugd geworden. Ik zou in elk geval een mooie opvoedkundige tik gekregen hebben als ik dit soort taal had gebezigd op die leeftijd...maar tja wij kwamen toen we 10 waren niet verder dan pis en poep en misschien nog net l*l als scheldwoord, gelukkig heeft (mede) internet voor de jeugd een mooie woordenschat geopenbaard, waar ze dan ook volop en dankbaar gebruik van maken....alleen jammer dat de helft niet eens meer spellen kan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

deze is een stuk schattiger:

doerakenellen vandaag om 16:36 uur
hallo,

zou ik wat geld van je mogen want ik wil een stad bouwen
alsjeblieft
zou je dat ook willen vragen aan de leden van je stad en trouwens....
jullie hebben een mooie stad
doerakenellen
 

DeletedUser3012

Leuk pOON :)



Ik moest hier toch wel om lachen (zijn laatste reactie:(

in je stad zei:
bouwer i.m.r. op 20-09-09 om 09:17 uur
zou ik in jullie stad mogen ?

huipie121 op 20-09-09 om 11:50 uur
Hmm je lijkt me een goede speler. Maar eerst moeten we wat meer over je weten. Vertel eens wat over jezelf enzo? Waarom wil je in de stad?

Groetjes

bouwer i.m.r. op 21-09-09 om 08:17 uur
dan kan ik weer betere spullen kopen en ja ik heb nog geen stad dus ik zoek nog een stad ik heb al wel wat ervaring

huipie121 op 21-09-09 om 15:15 uur
Maar wat is dat nu? Je gaat toch niet in een stad om betere spullen te kopen? Een stad is om samen te werken en niet om er zelf van te profiteren!

bouwer i.m.r. op 21-09-09 om 15:33 uur
ja ik stort ook altijd hoor ach dus je wil mij niet in je stad ?

huipie121 op 21-09-09 om 16:23 uur
Nee

bouwer i.m.r. vandaag om 09:13 uur
oke dan verklaar ik jou en je mannen de oorlog

huipie121 vandaag om 17:39 uur
Nou zeg, wat ben jij toch een bloeddorstig mannetje :p


Zie zijn profiel en kijk met hoeveel mensen hij in z'n stad zit; volgens mij heeft hij niet eens vrienden die mij überhaupt kunnen aanvallen gheghehe :)

:D
 

DeletedUser

Tegen al dat moois van huipie121 kan ik niet op. Maar deze is ook leuk hoor. Ken heel de afzender niet lol.

Doldersum vandaag om 21:35 uur
wil je deze speler (naam gewist)flauw laten vallen hij is irritant

DavyCrockett vandaag om 21:37 uur
Heb je enig idee hoe irritant ik wel niet ben? Lood om oud ijzer dus :) Speel ze, DC.
ps: zit niet in een stad zoals je ziet, kan dus niemand aanvallen.

-kreeg er wel n uitnodiging bij-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Tegen al dat moois van huipie121 kan ik niet op. Maar deze is ook leuk hoor. Ken heel de afzender niet lol.

Doldersum vandaag om 21:35 uur
wil je deze speler (naam gewist)flauw laten vallen hij is irritant

DavyCrockett vandaag om 21:37 uur
Heb je enig idee hoe irritant ik wel niet ben? Lood om oud ijzer dus :) Speel ze, DC.
ps: zit niet in een stad zoals je ziet, kan dus niemand aanvallen.

-kreeg er wel n uitnodiging bij-

Ik wil die berichtjes wel krijgen, misschien krijg ik daardoor weer nieuwe leuke targets :p

P.S. Vond het niet zo leuk dat je me laatst duelleerde, stond net een duel aan dus ging ik plat :( Volgende keer even melden, dan blijf ik wel wakker voor je ;)
 

DeletedUser

@ Tha Realest: Wat iemand staat te doen interesseert me weinig. Of ga jij eerst 2 dagen vantevoren mailen of je duel wellicht gelegen komt :)
 

DeletedUser

Huipie wat heb je ons aangedaan.... hebben we nou een geduchte vijand voor de rest van ons TheWest leven? :eek:
:p LoL :p:
 

DeletedUser

@ Tha Realest: Wat iemand staat te doen interesseert me weinig. Of ga jij eerst 2 dagen vantevoren mailen of je duel wellicht gelegen komt :)

Nee dan gaan mensen slapen:p Maar ik doe dat niet als je het vraagt, en je me niet te vaak aanvalt;) En ik weet dat je er niets aan kan doen, kwam gewoon ff niet uit.
 

DeletedUser

Huipie wat heb je ons aangedaan.... hebben we nou een geduchte vijand voor de rest van ons TheWest leven? :eek:
:p LoL :p:

Ik zal hem ook is gaan stangen lmao :D

En FOEI huipie121 en Erna, dat mag niet he? lmao... door jullie is wereld 1 de meest gevreesde vijand rijker die er te bedenken is ;o
En ik ben jaloers op jullie! ik wil ook op z'n profiel als zijn vijand... ook al moet ie nog zo'n 76 duelleveltjes wachten voordat ie me mag aanvallen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

tijdje geleden maarja nu de nieuwe regel er is

Hippie op 07-09-09 om 15:58 uur
jaa?

powerowner op 07-09-09 om 15:03 uur
????????

Hippie op 06-09-09 om 01:18 uur
vind u t goed als we ondsten beurt alles uit doet en de andere een stom beginners steentje of zo de ander aanvalt voor ervaring?

powerowner op 05-09-09 om 22:32 uur
licht eraan wat

Hippie op 05-09-09 om 21:27 uur
mag ik u wat vragen?
 

DeletedUser

Breker1 stuurde het

hee...
ik ken jou van school :$
even een vraagje
heb jij al een vriendin?
xxxxxhouvanjou(L)


Hahahah niemand kent mijn naam hierop,heb niet eens een persoonsbeschrijving enzoverder haha vind het best wel fun
 

DeletedUser

DCMan vandaag om 02:37 uur
1x raden wat het betekend om me KO te knallen in mijn Fort kledij (zonder wapen)...

freewilly vandaag om 10:12 uur
Ocharme...De grote DCman kan er niet tegen dat ie KO gaat?
Dan moet je zorgen dat je een goed wapen draagt. Ik was per toeval in je stad. Zou je mij overslaan als je zag dat ik een bijl droeg ipv een pistool....precies, nee dus.

:)
 

DeletedUser488

willemhuttinga vandaag om 21:15 uur

"ey hoe kom je eigenlijk in die gallerei???"
 
Bovenaan