• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grappige telegrammen

DeletedUser385

dat wil ik niet doen, zo **** ben ik niet,

ik mail de persoon gewoon zodat hij het zelf doet, doet hij het niet, dan doe ik het

als ik het nmlk wel doe heeft hij een probleem en hebben de mods meer werk
 
Tsja.. dat is zijn probleem, toch? ;) Als hij teksten in zijn profiel zet die in strijd zijn met de regels, had hij ze er in de eerste plaats al niet moeten neerzetten. De hoeveelheid werk die de mods daar meer aan hebben valt ook nog wel mee hoor. ;) Daarbij, voor de mods is het modden een hobby, dus het lijkt mij dat ze daar geen probleem mee hebben. ;)
 

DeletedUser10818

powerpete vandaag om 21:03 uur

Hoi RattenG,

je bent echt een geboren leider. Wil de ezel ook een beetje naar je luisteren of heb jij zelfs daar problemen mee?

gegroet,
Powerpete

Wat zou hij hier nou mee bedoelen?Sta in die wereld wel in de top 10 van leiderschap, maar vind dit toch wel een heel raar bericht. hoe kom je erop?
 

DeletedUser9519

Sommige mensen zeggen dingen gewoon omdat ze graag een gesprek willen beginnen, dit is een humoristische manier om dat te doen :D
 

DeletedUser10818

Sommige mensen zeggen dingen gewoon omdat ze graag een gesprek willen beginnen, dit is een humoristische manier om dat te doen :D

Ik wil een gesprek beginnen waar zou ik het eens over gaan hebben? Ik weet t vragen hoe iemands ezel rijd van iemand met veel leiderschap :):):)
 

DeletedUser

****** op 11-06-10 om 21:43 uur
eey als ik beter ben dan ga ik bij san diego weet je waarom omdat ik san diego HAAT ik haat ze zo erg en daarom ga ik later over een tijd bij san diego oke want jullie zijn aardsvijanden of niet soms.

Snap jij het, snap ik het?
Hij wil bij ons omdat hij ons haat... :confused:
 

DeletedUser

succes, je hebt een toekomstige psychopaat in huis!:p
Jij zit in San Diego, en hij wil bij jullie, omdat hij San Diego haat?:confused:
 

DeletedUser

Dit vind ik nou een lief telegram. Zoiets kun je toch gewoon niet weigeren? :)

deneir4 vandaag om 17:49 uur
Heaj,

Wil je bevriend met me worden en me tips geven...?

Mvg. Deneir4
 

DeletedUser9519

Ik heb wel eens mensen geholpen via telegram hoor :p lees van onder naar boven, daar bij de "TADAM! (klik)" stond een link:

Kars Smidt op 07-06-10 om 21:39 uur
Hocus pocus pilatus pas....

TADAM! (klik)
Baaij op 07-06-10 om 21:31 uur
Hallo Kars Smidt!

Ik dacht laat ik effe iemand nemen die goed is,

maar weet u de site waar je alle opdrachten, kleding, paarden, enz. kunt vinden ?

Ik heb hem geweten, heb al ervaring op dit spel, level 63 ofso op wereld 1, maar gestopt en overnieuw begonnen op wereld 7. Maar nu ben ik hem dus vergeten.

B.v.d.

Met vriendelijke groet,

Baaij.
 

DeletedUser

hoi,
zou jij als er een nieuwe wereld komt samen met mij en een vriend een stad willen maken? ik ga weer puur zwemmen en mn vriend gaat bouwer.
groetjes

pff, die begint nu al over w8 te zeuren, en als ik er begin dan neem ik geen functies op me :p
 

DeletedUser11811

dat is de grappigste die ik gekregen heb op deze wereld
wat tegenstellingen in een bericht kunnen nooit geen kwaad :D:D

zou ik je stad mogen ?ik ben een goede strijder maar ik weet niet goed hoe het werkt.
 
Bovenaan