• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geen boeketten kunnen vinden ???

DeletedUser4763

Er schijnt dit jaar met de herhaalbare opdracht van het vinden van de 3 boeketten 1 of andere bug te zijn , aangezien ik hier nog geen vermelding van zie bij deze dus.
Heel veel mensen schijnen dit jaar de boeketten niet te kunnen vinden , de mensen die ze wel vinden hebben ze meestal binnen 5 minuten , andere mensen hebben na 150/200 ap verspillen op die bessen nog niks :huh:
Ik mag toch hopen dat dit snel word opgelost :mad:
 

DeletedUser4007

2 threads nog beter

zoals genoemd, er zijn dus meerdere level 130+ spelers die de boeketten niet kunnen vinden :(
 

DeletedUser

2 threads nog beter

zoals genoemd, er zijn dus meerdere level 130+ spelers die de boeketten niet kunnen vinden :(

helaas zijn het niet alleen lvl 130+ spelers, op dako vind ik er ook geen hoewel ik daar nog maar lvl 129 ben

er zijn spelers die denken dat het aan het feit ligt of je er vorig jaar al dan niet gevonden hebt
al klopt dit ook niet aangezien ik mensen ken die ze vorig jaar gevonden hebben en dit jaar ook
 

DeletedUser4891

Ik kan ook geen boeketten vinden met m'n lvl 126.

Lekker geregeld weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

helaas zijn het niet alleen lvl 130+ spelers, op dako vind ik er ook geen hoewel ik daar nog maar lvl 129 ben

er zijn spelers die denken dat het aan het feit ligt of je er vorig jaar al dan niet gevonden hebt
al klopt dit ook niet aangezien ik mensen ken die ze vorig jaar gevonden hebben en dit jaar ook

ik heb er zelf maar 1 gevonden, en sindsdien nix meer na een aanzienlijk aantal verkwistte ap punten:hmf:
 

DeletedUser10506

is gemeld, hopelijk kunnen ze het zo snel mogelijk veranderen voor het te laat is :hmf:
 

DeletedUser16170

maar hebben jullie ook zo als je een boeket duel doet geen vaardigheidspunt krijgt
 

DeletedUser4007

dan mist die reteketet waarschijnlijk 1 vaardigheids punt

en ik bedoelde het vanaf 1 kant
jij wordt 2x "aangevallen"
en valt zelf 1x aan

is nog steeds 1x een speler
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Net getest, heb 3 keer dezelfde speler (zelf) aangevallen met beide een boeket en heb 3x een vaardigheid op levenspunten gehad :)
 
Het is nooit zo geweest dat het allemaal verschillende spelers hoeven te zijn, zolang beide spelers maar een boeket dragen.
 

DeletedUser

al mensen die niets konden vinden die nu wel iets gevonden hebben?

Daankuwel wil zijn 3vp :(
 

DeletedUser16131

pure discriminatie, precies of wij zijn de zwarte bevolking van tw :o
 
Bovenaan