• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

'geduwd' in een fortgevecht

DeletedUser12045

Kan je anders ook niet de voorrang geven aan mensen met de betere fortvaardigheden? (bvb mensen met de hoogste leiderschap+stamina hebben voorrang, en nee, dat ben ik niet ;)). Uiteraard wordt voorrang gegeven aan onliners. Niet zozeer is je level dan van belang, maar wel hoe goed je bent in fortgevechten.
Een idee kan ook zijn ipv 1 doellocatie te geven, er 2 of zelfs meerdere aan te duiden (bvb een top 3).
Of een optie om aan te duiden dat, indien je niet in aanmerking kwam voor de doelpositie, je dan gewoon wil blijven staan waar je stond.

Enfin, de loterij die het nu is heeft anders ook wel zijn charmes ;)

Maar zo trek je de zwakkere weer naar beneden.Ik vind dat je ook slim genoeg moet zijn om te weten waar je wilt gaan staan (vooruitdenken).:cool:
 

DeletedUser9519

Ja, fortgevechten kunnen nog veel verbeterd worden, ook op dit gebied. Maar nee, dit is niet de oplossing volgens mij. Ik stem tegen.
 

DeletedUser10740

Kapiteinen en generalen hebben ook voorrang, dus dan zit je waarschijnlijk nog altijd met dat probleem :)

En verder lijkt het me ook veel te moeilijk om uit te voeren, maar ik ken niet bepaald veel van al die database toestanden en dergelijke, dus ik kan er ook compleet langs zitten :p
 

DeletedUser8307

Is het niet gewoon makkelijker als je instelt dat je niet op iemand kan gaan staan, of denk ik dan weer te simpel?:huh:

In het echt doe je dit ook niet lijkt me, met 2 op elkaar gaan staan is on-realistisch. :hmf:

Ik ga ook akkoord: Wie het eerste z'n pijl op de muur zet komt er. Dit is gewoon het eerlijkst. :)
 

DeletedUser13259

Gewoon als enige verbetering onliner voor offliner. Voor de rest is dit idee niet uit te voeren.
 

DeletedUser12045

dit laatste idee is wel uit te voeren hoor.Als iemand die echt goed met zo'n computerprogramma's kan werken krijgt die dit wel gedaan:D
 

DeletedUser13259

dit laatste idee is wel uit te voeren hoor.Als iemand die echt goed met zo'n computerprogramma's kan werken krijgt die dit wel gedaan:D

Dat kan wel, maar het kost enorm veel geheugen, en dan kunnen mensen met windows xp en zo nog geen fortgevechten meer doen.
 

DeletedUser12045

Ik denk niet dat het bijna heel je computergeheugen kost om je pijltje sneller dan een ander te zetten:p
 

DeletedUser12477

Oplossing 2 is wel leuk, oplossing 1 is heel irritant voor mensen die het spel niet snappen/een minder level hebben....

oplossing 1: 1/5 - oplossing 2: 4/5 - dus het wordt: 2,5/5 - afgerond: 3/5
 

DeletedUser12045

we zijn nu bezig met het idee van een post geleden niet het eerste idee,misschien eerst 2minuutjes alles lezen;)
 

DeletedUser12477

Dat kan wel, maar het kost enorm veel geheugen, en dan kunnen mensen met windows xp en zo nog geen fortgevechten meer doen.

Daar heb je gelijk in! Indien ik ook op een windows XP zit, en van fortgevechten houdt, vindt ik het niet heel handig!
 

DeletedUser12045

Geloof me dat idee over het pijltje zetten kost evenveel geheugen als dat de computer uitrekent waar je uiteindelijk naartoe 'geduwd' wordt;)
 
Kan je anders ook niet de voorrang geven aan mensen met de betere fortvaardigheden? (bvb mensen met de hoogste leiderschap+stamina hebben voorrang, en nee, dat ben ik niet ;)). Uiteraard wordt voorrang gegeven aan onliners. Niet zozeer is je level dan van belang, maar wel hoe goed je bent in fortgevechten.
Een idee kan ook zijn ipv 1 doellocatie te geven, er 2 of zelfs meerdere aan te duiden (bvb een top 3).
Of een optie om aan te duiden dat, indien je niet in aanmerking kwam voor de doelpositie, je dan gewoon wil blijven staan waar je stond.

Enfin, de loterij die het nu is heeft anders ook wel zijn charmes ;)

Dit is momenteel al het geval. Er wordt voorrang gegeven in de volgorde Leiderschap --> Stamina --> Uitwijken.

Let hier op bij verdere uitwerking van het idee :)
 

DeletedUser12045

Dat is juist de bedoeling dat je skills niet uitmaken alleen wie eersr klikt:D
 
Bovenaan