• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gangs of The Old West - Speedserver

Ik zie dat je er weer in geslaagd bent mijn berichtje te laten verwijderen door je vriendje, zegt weer genoeg! Klasse!! Ik meende wel wat ik zei hoor , niet de ganse wereld draait om jou :laugh: Who''s salty ? Just saying :p
Ik ben de hele middag en avond niet online geweest, dus geen idee wat je reageerde... maar als het is verwijderd, zal het wel weer iets vervelends zijn geweest :)
 
"Er zullen tijdens het evenement nog meerdere kleine beloningen te verdienen zijn. Naast deze kleine beloningen hebben we ook nog een deelnameprijs."
Is er iets meer bekend over deze prijzen?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Berichten met een directe aanval op een andere speler worden niet getolereerd en zijn in strijd met forumregels en worden verwijderd.
Hetzelfde geldt voor berichten tegen moderatoren.

Mocht je problemen hebben met een moderator of hoe het evenement verlopen is, dan kun je dit via de support bespreken met de community manager.
 
Wat is het nu ? 2 items per event of 2 items te kiezen uit alle events van 2012 tot 2022 ? Graag wat duidelijkheid
 
Er zullen tijdens het evenement nog meerdere kleine beloningen te verdienen zijn. Naast deze kleine beloningen hebben we ook nog een deelnameprijs.

Er zal voor iedereen die heeft meegedaan ook nog een deelname prijs zijn. Dit zullen de volgende items betreffen:
1x rode brief (50 munten)
1x blik spinazie

Dit geldt uiteraard alleen voor iedereen die aan het einde van de wereld nog meedeed. Je kan deze prijs op dezelfde manier claimen, door het sturen van een ticket. :)

Wat met de beloofde stagebeloningen ?
 
die kleine beloningen zijn er noot geweest aangezien er geen extra opdrachten etc gemaakt zijn
en welke beloofde stagebeloningen?
welke zijn dat dan???
 
die kleine beloningen zijn er noot geweest aangezien er geen extra opdrachten etc gemaakt zijn
en welke beloofde stagebeloningen?
welke zijn dat dan???
Was iets dat lily zei toen het event bezig was (per volledig afgewerkte stage zou er een beloning komen) , ik heb er helaas geen screen van...nvm dan, laat maar, boeit verder ook niet....
 
Was iets dat lily zei toen het event bezig was (per volledig afgewerkte stage zou er een beloning komen) , ik heb er helaas geen screen van...nvm dan, laat maar, boeit verder ook niet....
Dat had ik ook begrepen idd, althans dat dat het idee was maar het was nog niet erg definitief enzo. Gezien Lily er momenteel niet is kan ik me voorstellen dat ze dat achterwegen laten (wel jammer).
 
Werden daarmee niet die Vaquero delen bedoeld die je kreeg voor iedere behaalde stage? Of ging het specifiek om een beloning voor na het event?
 
Bovenaan