• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gangs of The Old West - Speedserver

Op z'n minst héél vreemd dit. :huh: Als we niet meer mogen reageren op een discussietopic , misschien de volgende keer gewoon geen meer aanmaken? Lijkt me handiger dan zomaar posts te verwijderen ?:D
 
Op z'n minst héél vreemd dit. :huh: Als we niet meer mogen reageren op een discussietopic , misschien de volgende keer gewoon geen meer aanmaken? Lijkt me handiger dan zomaar posts te verwijderen ?:D
Misschien kwam de waarheid naar boven en mochten we die niet vermelden. Blijkt maar weer dat er iets te verbergen valt.
 
zelfs posten van een week of meer oud zijn verwijderd
alsof iemand iets te verbergen heeft? :cool:
Op z'n minst héél vreemd dit. :huh: Als we niet meer mogen reageren op een discussietopic , misschien de volgende keer gewoon geen meer aanmaken? Lijkt me handiger dan zomaar posts te verwijderen ?:D
Misschien kwam de waarheid naar boven en mochten we die niet vermelden. Blijkt maar weer dat er iets te verbergen valt.

Stelletje jankerds die niet tegen hun verlies kunnen :p
 
Iedereen die op de ranglijsten heeft gelet weet in ieder geval wie er NIET gewonnen kunnen hebben :p

En btw: jullie reacties worden later vandaag wederom verwijderd. :)
Fijn dat jij als lid van het "dreamteam", dat eigenlijk nooit een team was, weet dat al deze berichten weer verwijderd gaan worden.
Het meest epische team van The-West, ook wel het "dreamteam" genoemd, doet ook mee!
Daarmee zou het al duidelijk moeten zijn uit wie dat team bestaat maar ik zal het voor de volledigheid toch nog even uitschrijven:
Lotte207 & jellebie34
 
Alle berichten waarin iemand persoonlijk beschuldigd wordt, worden verwijderd. Als je feedback wilt geven op een normale manier is dit altijd mogelijk, maar er wordt nu alleen maar met vingers naar elkaar gewezen. En als je iemand wilt beschuldigen kan dit via de supportfuncties die daarvoor bedoeld zijn :)
 
nu denkt ze weer mod te zijn?
volgens mij gaat ze teveel met iemand om?? you know who :cool:
tevens zie ik nergens beschuldigingen alleen feiten worden aangehaald
feedback thread is geleegd tot een bepaalde post?
diverse oudere posts zelfs, tot een week of meer oud zijn verwijderd
wie beschuldig ik dan met deze opmerking van wat er gebeurd is? :cool:
 
Het is denk ik heel makkelijk de mods moeten even zeggen of wat masta beweerd waar is of dat die het uit zijn mouw zuigt. Dan is deze hele discussie voorbij, des te meer ze lopen te klooien met forums dichtgooien en berichten verwijderen des te vervelender deze situatie word en dat is echt niet nodig.

S.O.S.
 
Het is denk ik heel makkelijk de mods moeten even zeggen of wat masta beweerd waar is of dat die het uit zijn mouw zuigt. Dan is deze hele discussie voorbij, des te meer ze lopen te klooien met forums dichtgooien en berichten verwijderen des te vervelender deze situatie word en dat is echt niet nodig.

S.O.S.

Zou ik ook wel fijn vinden ja, dan is meteen deze hele discussie voorbij, maar uit ervaring kan ik nu al vertellen dat de mods geen uitspraken mogen doen daarover, of het nou waar is of niet... Met andere woorden: je kunt gewoon beschuldigingen verzinnen zonder dat daar ooit duidelijkheid over gegeven wordt :p
 
Ik lees al een paar dagen enorm veel geroep en beschuldigingen maar heb nog geen bewijs gezien. Enkel geroep dat je een screentje hebt die je niet durft te laten zien. Als je geen bewijs laat zien kun je net zo goed niets zeggen. Vrij nutteloos dit allemaal.
 
wie ben jij dat ik jouw wat moet laten zien?
nog zo 1 met een god-complex
beetje god-complex dat jij denkt dat jij er toe doet hierbij? je maakt je eigen voor de zoveelste keer weer eens belachelijk
ow nu durf ik het opeens niet? lachwekkend weer
wie is de volgende die ze op roept om wat te zeggen of te reageren?
ik heb het je in chat al gezegd
maar blijkbaar kan je niet lezen of wil je het niet lezen
dus gewoon een jouw probleem weer, en niet van een ander
 
Wie ik ben? Iemand die steeds jouw gezeik in de chat en op het forum langs ziet komen zonder enige onderbouwing en daar geen zin in heeft (en daarin ben ik niet de enige).
Niemand heeft mij gevraagd om hier te reageren, ik ben het gejank in de chat en op het forum gewoon zat. Kom met bewijs of hou je mond, dit is gewoon eindeloos gejammer dat zonder het "bewijs" niets waard is. Je roept zelf "niets geloven zonder bewijs", dus ik zie ook geen enkele reden om jou te geloven als ik jouw eigen woorden moet volgen. Vrij zinloos dit dus allemaal.
 
wie ben jij dat ik jouw wat moet laten zien?
nog zo 1 met een god-complex
beetje god-complex dat jij denkt dat jij er toe doet hierbij? je maakt je eigen voor de zoveelste keer weer eens belachelijk
ow nu durf ik het opeens niet? lachwekkend weer
wie is de volgende die ze op roept om wat te zeggen of te reageren?
ik heb het je in chat al gezegd
maar blijkbaar kan je niet lezen of wil je het niet lezen
dus gewoon een jouw probleem weer, en niet van een ander

Grappig dat jij dit zegt over God-complex, gezien jij diegene bent die voor God speelt, het complete forum kaapt en mij probeert te veroordelen voor iets wat ik niet gedaan heb en tevens geen bewijs voor is. Als je mij wilt beschuldigen moet je maar met bewijs komen. Anders kan ik net zo goed beweren dat jij valsspeelt totdat jij het tegendeel bewezen hebt, wat je niet kunt.

En over oproepen gesproken: Jelle wordt in eerdere reacties duidelijk genoemd, dus logisch dat hij erop reageert. Dat is al nuttiger dan een of andere vage onbekende speler die niet heeft meegedaan aan het evenement, maar wel al jouw reacties liket. Wat is daar het nut van?

Ik stel voor om het hierbij te laten, als je me nog steeds ergens van wilt beschuldigen kun je dit doen via het support team MET bewijs, anders kun je je beter gewoon stil houden op het forum. :)
 
Bovenaan