• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FW EN VHV [Discussie]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5740

Die kwasten van TH, MD en GV hebben vanaf het begin deze wereld verziekt. Vervolgens zijn ze als kleine kinderen gaan zeuren, toen er een tegenactie ontstond die effectief was wat betreft de fortgevechten door fakes en massa's.
Dan zie je toch weer hetzelfde gebeuren door VHV en FW en probeert Speedbarbaar nog te waarschuwen voor de gevolgen, maar narcistisch en egocentrisch als de meesten van hen zijn, willen ze de gevolgen niet zien.

Wanneer komt wereld 9? :D

euhm speedbarbaar staat bij de meeste spelers bekend als een speler die nooit luistert en altijd kritiek heeft op anderen dat verziekt dus ons spel dan gaan wij hem natuurlijk niet helpen.
 

DeletedUser

Die kwasten van TH, MD en GV hebben vanaf het begin deze wereld verziekt. Vervolgens zijn ze als kleine kinderen gaan zeuren, toen er een tegenactie ontstond die effectief was wat betreft de fortgevechten door fakes en massa's.
Dan zie je toch weer hetzelfde gebeuren door VHV en FW en probeert Speedbarbaar nog te waarschuwen voor de gevolgen, maar narcistisch en egocentrisch als de meesten van hen zijn, willen ze de gevolgen niet zien.

Wanneer komt wereld 9? :D

Hoor de narcistische en egocentrische woorden van deze persoon dit zijn presies de mensen waar ik t over heb gehad....
 

DeletedUser

speedbarbaar........hmmmmmmmmz

was jij niet degene die een fortgevecht verziekte door express niet naar de leiding te luisteren en gewoon je gang te gaan????

en dat IK je daarom uit vhv heb geschopt????????

man........... je hebt mijn hele spel verziekt...........heb er nog slapeloze nachten van

snik

Right

Wat je zegt is nu natuurlijk bullshit :p

Ik was van plan om te leaven en daarom besloot ik niet naar de leiding te luisteren. (niet dat dit uiteindelijk een probleem heeft gevormd, want had meer ep en was niet dood)

Ik wou aantonen hoe het is als je bij VHV zit :p Je bent opzich zeker van een overwinning, je kunt bijna op geen manier dood gaan,...

Ik vind het een treurige situatie.

@ mr sjap,
1. Het is hypocriet, het kan ook slim zijn, maar zoek eerst ff de betekenis van hypocriet..

2. Om het spelletje voor iedereen leuk te maken en omdat jullie standaard al aan jullie 1500 ep zitten. Toen ik in VHV zat dacht ik, ok, er komen geen bg's en we kiezen willekeurig een kant. Toen heb ik de ene dag met AE samengevochten, de andere dag ertegen etc. Echter heb ik NOOIT tegen FW moeten vechten en zag ik altijd die FW terug bij ons. Ik dacht van, is dit hier een onzichtbare bg ofzo, want geef toe, dat lijkt het wel.
3.Wij schelden niemand uit, dit is een topic waarop wij normaal proberen te discussieren en zeggen dat we het beu zijn. Het is niet omdat ik in BC zit dat héél BC slecht ofzo is hé. Deze discussie is ontstaan naar aanleiding van het feit dat jullie ons nooit zouden helpen.

Met alle respect hé, dit is hier een discussie topic en ik ga hier absoluut niet persoonlijk boos wezen op iemand. Je moet het zo zien, ik vind dat er te veel gg's zitten in VHV en FW tezamen. Apart kan het er voor mij gerust mee door en volgens mij zijn jullie dan nog sterk genoeg.

Hoogachtend,
Speedbarbaar
 

DeletedUser5740

Met deze topic ben je nu alleen maar mensen aan het wegjagen :p

Hoor net dit in de fortchat: Tja nu ik een golden gun heb moet ik maar Vhv of FW gaan joinen anders wordt SBB boos op me.
 

DeletedUser

Hoor de narcistische en egocentrische woorden van deze persoon dit zijn presies de mensen waar ik t over heb gehad....

Niet echt sterk om de tekst van een ander te herhalen. Zoek vervolgens even de betekenis van de woorden op en je zult meteen begrijpen dat je opmerking geen hout snijdt. Tot slot heb ik van mijzelf nooit beweert dat ik beter ben dan anderen, iets wat een aantal hier zeker wel van zichzelf vindt (Slab the Killer is daar wel het mooiste voorbeeld van).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik denk dat het hoofd ding is dat de fortgevechten gewoon niet leuk meer zijn.
je kijkt wie er meedoen en je ziet voordat het begint wie er wint,
het leuke aan fortgevechten was de spanning en die is er nu uit...
 

DeletedUser

Met deze topic ben je nu alleen maar mensen aan het wegjagen :p

Hoor net dit in de fortchat: Tja nu ik een golden gun heb moet ik maar Vhv of FW gaan joinen anders wordt SBB boos op me.

Iemand doet een poging om intimiderend over te komen?
Iemand fail om mij boos te maken?

Het kan mij nu eens niet schelen wat er in de fortchat wordt gezegd. Je aanzien wordt er zo ook niet beter op..
 

DeletedUser385

euhm speedbarbaar staat bij de meeste spelers bekend als een speler die nooit luistert en altijd kritiek heeft op anderen dat verziekt dus ons spel dan gaan wij hem natuurlijk niet helpen.

dan zou ik t juist met m moeten kunnen vinden, en jij ook :)

nee als jullie zo doorgan, HEB JEDAN ECHT NOG PLEZIER?

waarom speel je dit spel om elkaar af te z**ken?
 

DeletedUser5740

Iemand doet een poging om intimiderend over te komen?
Iemand fail om mij boos te maken?

Het kan mij nu eens niet schelen wat er in de fortchat wordt gezegd. Je aanzien wordt er zo ook niet beter op..

Nee het was gemeend we hebben trouwens nog nooit zoveel mensen aan onze kant gehad bij een fortgevecht als gisteren. Maar kijk bij ons maakt het niks uit. Als we willen mogen we gewoon aan de andere kant gaan staan. Krijgen we geen boze leiding want we zijn een hobbyhoekje. Alleen kiezen we gek genoeg altijd dezelfde kant.

Volgens mij kunnen sommige mensen niet tegen hun verlies...
Wow CW die iets zegt dat klopt :p
dan zou ik t juist met m moeten kunnen vinden, en jij ook :)

nee als jullie zo doorgan, HEB JEDAN ECHT NOG PLEZIER?

waarom speel je dit spel om elkaar af te z**ken?
Hoe bedoel je
 

DeletedUser385

ik zie hier alleen maar een spelletje van welles nietus en hij heeft het gedaan!

+ wie staat er bv op w7 altijd in def? :p no matter wat er in aanval staat
 

DeletedUser5740

ik zie hier alleen maar een spelletje van welles nietus en hij heeft het gedaan!

+ wie staat er bv op w7 altijd in def? :p no matter wat er in aanval staat
Ik gok dat je mij bedoeld ? :p
Waarom zou ik attack gaan staan als ik in de defence 2 keer zoveel exp heb?

breng atm 1039 punten in bij defence
783 bij attack.
 

DeletedUser

Die kwasten van TH, MD en GV hebben vanaf het begin deze wereld verziekt. Vervolgens zijn ze als kleine kinderen gaan zeuren, toen er een tegenactie ontstond die effectief was wat betreft de fortgevechten door fakes en massa's.
Dan zie je toch weer hetzelfde gebeuren door VHV en FW en probeert Speedbarbaar nog te waarschuwen voor de gevolgen, maar narcistisch en egocentrisch als de meesten van hen zijn, willen ze de gevolgen niet zien.

Wanneer komt wereld 9? :D

Ik denk dat TH, MD en later GV de wereld juist niet verziekt hebben...ik vond dit een mooi staaltje voorbereidend werk en gewoon professionalisme!

@CW: Er kunnen inderdaad een paar mensen hier niet zo goed tegen hun verlies ;)

Ik wacht ook wel op Wereld 9...maar nu weer ON-topic
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

@ kaka idd ik doelde op jou

maar je klaagt over anderen dat ze nooit met hun stad/ alliantie mee werken... denk nu eens aan wat je net zelf zegt :)
 

DeletedUser

Speedbarbaar ga ergens anders uitjanken dat je je spelletje niet kan winnen.
VHV en FW zijn gewoon goeie steden met verdraait sterke spelers! Moeten jullie je ook maar eens leren te organiseren! Th MD en GV hebben de wereld niet verziekt maar juist laten zien wat goeie samenwerking is!
Verder overdrijft iedereen dit het is een spel! en nog wat, als de tegenstander reageert met FAKE en MASSA aanvallen is dat gewoon een toon van zwakte.
 

DeletedUser5740

@ kaka idd ik doelde op jou

maar je klaagt over anderen dat ze nooit met hun stad/ alliantie mee werken... denk nu eens aan wat je net zelf zegt :)

das een andere wereld vind dat je de werelden gescheiden moet houden :p
 

DeletedUser

Die kwasten van TH, MD en GV hebben vanaf het begin deze wereld verziekt. Vervolgens zijn ze als kleine kinderen gaan zeuren, toen er een tegenactie ontstond die effectief was wat betreft de fortgevechten door fakes en massa's.
Dan zie je toch weer hetzelfde gebeuren door VHV en FW en probeert Speedbarbaar nog te waarschuwen voor de gevolgen, maar narcistisch en egocentrisch als de meesten van hen zijn, willen ze de gevolgen niet zien.

Wanneer komt wereld 9? :D

Ben je nou gewoon blind of wil je je ogen niet opendoen? Er is al meerdere keren hier verteld dat we niets officieels met elkaar hebben, en jullie maken zicj nu al zorgen? Kan je naagaan als er wel iets officieels tussen ons komt :o

Tis gewoon dat er een (best veel) leden in VHV zitten die bevriend zijn met spelers in FW, en andersom.

Bij deze heb ik ook trouwens ook om een slotje gevraagd.

zeurpieten dit haalt echt niets uit hoor :D

Grtz

Helemaal gelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan