• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FW EN VHV [Discussie]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hallo iedereen,

Ik zou graag een discussie openen omtrent DE VRIJHEIDSVECHTERS en FW het hobbyhoekje.

Deze steden werken vrij veel samen en hebben zéér veel gouden geweren en goeie fortvechters.

Wat zit er nu echt in die steden?
-Mensen met gouden geweren.
-Mensen met veel lp.
-Mensen die karakterbonussen gebruiken (= nog meer lp en nog meer andere handige bonussen)

Tegen wie vechten deze steden?
-Mensen zonder gouden geweren.
-Mensen met weinig lp.
-Mensen die geen karakterbonussen gebruiken.

Ik vraag me af. Kan dit niet opgelost worden? De community steunt op zijn goudnudgets kopers en die zitten dus in die steden. Dit kan ervoor zorgen dan dit niet zo snel gaat veranderen. Ik wil hierin dus graag een discussie en hopen dat mensen dit inzien en dat er wat veranderd.

Zelf heb ik ook een gouden geweer. Ik zat in VHV, maar eens je daar een tijdje zit merk je het toch wel op. Het is TE makkelijk. Je treft bijna al je schoten, je hoeft nooit vooraan te staan, je sterft niet. Leuk leuk.. Tot je inziet, neen dit kan zo niet verder..

Hier gaan we dus een actie organiseren met de hoop dat die eenrichtingsverkeer ophoudt.

Een oproep aan zowel FW, VHV en de rest van de wereld.

Mijn persoonlijke actie: Typ in het rood als je tegen deze situatie bent. ->In de chats in arizona

De discussie is open!!

Mvg,
Speedbarbaar
 

DeletedUser

Dit kan wel opgelost worden hoor. Het komt denk omdat veel steden op Arizona niet echt samenwerken in grote verbanden. Tenminste dat is wat ik merk ;)
Veel steden zijn opzichzelf in een hoekje van de kaart, hebben geen fort en spammen er op los in hun eigen forum...

Dit zou veranderd kunnen worden door een, twee of zelfs drie grote, goed georganiseerde alliantie's die ook echt wat te bieden hebben. Op wereld 1 en 2 zie je dat die nu een beetje aan elkaar aan het vallen zijn, maar dat zien we dan wel weer. Ik denk dat dat het enige is wat er op dit moment door andere steden aan gedaan kan worden :)
 

DeletedUser

Owneen hoor, er zijn andere opties :p

Maar die zie ik zelf liever niet..

Volgende optie:
-Men last de massa-aanvallen terug in en gaat massaal VHV en FW aanvallen. Als dit goed geplant is kunnen we zowat al hun forten aanvallen.. Dat lijkt me niet echt leuk voor hen, maar we zijn wel met meer mensen waardoor je massa-aanvallen iets beter kan laten draaien. Echter hebben we voorheen een discussie topic hieromtrent gehad en zijn de massa aanvallen wat gestopt.

Maar als het moet dan moet het hé. Ik laat de keuze een beetje aan hen. Verklaar elkaar de oorlog. VHV alleen is in princiepe ook héél sterk, maar daar kunnen we al héél wat minder tegen hebben. Die 2 samen is TE goed ;)

mvg,
Speedbarbaar
 

DeletedUser

Arizona, is een wereld, waar rijk tegen arm speelt.
Hoe meer geld/nuggets je investeert, hoe meer macht je hebt.

Het is voor mij, de minst leuke wereld, waar ik ooit gespeeld heb. Ondanks dat ik op alle werelden, premium gespeeld heb.

Maar een wereld waar alles te koop is met geld, in een spelletje, nah....

Nee, doe mij maar een gewone wereld.
 

DeletedUser

Je zegt zelf dat je zelf ook premium hebt gebruikt, en dan ga je zeuren als andere het doen? :laugh:
 

DeletedUser

Massa-aanvallen vind ik geen optie ;)
Dus dan blijft mijn optie nog steeds de enige. :cool:
 

DeletedUser

En waarom zou dat geen optie zijn? Het zou echt wel een effect hebben hoor :)

Als we de beste spelers van al de steden bijeen halen behalve FW en VHV is het volgens mij nog niet eerlijk.. Er zijn maar een 4 à 5 tal gg die niet in die steden zitten..
 

DeletedUser

Ja, maar ik ga niet als lafaard spelen omdat andere dat ook doen.
Ikzelf wil namelijk best proberen een goede alliantie te maken met een goede organisatie en een goede ligging, maar dan moet daar wel animo voor zijn bij de stadsleden + stadleiders. Het ligt vooral aan de stadsleiders, wat willen die hier aan gaan doen ;)

Ikzelf ben namelijk geen stadleider...
 

DeletedUser

Massa aanvallen zijn zeker geen optie omdat het geen effect heeft, want je pakt wel forten af dus ze zullen terug vallen in de ranglijst maar dat zal ze er zeker niet van weerhouden om daarna nogsteeds gevechten te winnen, zie torenhoog meilendiep die zijn daarna nogsteeds blijven winnen omdat punten geen kwaliteit betekend

Voor dit soort dingen is geen echte oplossing want ze zijn zo ingewikkeld dat ze niet werken of te makkelijk, de kracht van arizona vind ik dat er veel verschillende kampen zijn zodat elk gegevecht spannend was, dus de oplossing zal van vhv en hobby moeten komen want ik zie geen andere oplossing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zijzelf zullen er niks aan doen, ze vinden het te leuk dat ze altijd tesamen winnen.
Dus van hun kant moet je het niet verwachten denk ik ;)
 

DeletedUser

Dat klopt helemaal daarom verwacht ik ook weinig baan brekends in dit topic
 

DeletedUser

Maar je kan er wel wat aandoen. Je zegt het zelf er zijn heel veel verschillende kampen... Deze zou je ook samen kunnen voegen en er een leuke strijd van kunnen maken :laugh:
 

DeletedUser

Dat plan is onmogelijk uit te voeren, aangezien er een animo bij verschillend steden voor is

En als je massa tegen kwaliteit zet zal de kwaliteit winnen tenzij je massa aanvallen doet!
 

DeletedUser13259

Volgens mij moet vooral de tegenstand van VHV en FW zich goed gaan organiseren, en ook wat GG's binnenhalen. Daarnaast kunnen ze ook proberen om veel mensen te gaan rekruteren bij VHV en FW, ook al zal dit zeer lastig zijn, dat weet ik ook.
Maar dit is gewoon het directe resultaat van een premium-wereld, dus daar kan je niet veel aan doen.
Op .net is er nu dacht ik wel een poll om de bonus van de GG maar één keer te laten werken, zodat je niet, als je met 10 GG's in één sector staat, meer bonus hebt dan op een toren.
 

DeletedUser

Als ik je niet vergis was dat op de beta;)
Maar zoals ik al zij de tegenstand zal hooguit een groot fort maar anders alleen winnen in meerdere aanvallen waardoor er weer speler tegen worden en naar vhv en hobby vertrekken, en het is zeer moeilijk om uit te voeren, want ik die il c en p niet in zee gaan met bv BC
 

DeletedUser13259

Uhm, spellingscontrole? Ik snap niet helemaal wat er staat bij jou, bebao.
Maar ik ben absoluut géén fan van massa's. (Hoewel, voor een keertje is het wel grappig om van fort naar fort te racen en goede tactieken te bedenken. Tegen mijn stad op W6 waren een keer op één avond zo'n 20 aanvallen, ze hebben er ééntje verovert en ik was weer zo'n 6000 ep rijker:D)
En Il c en Il p zullen wel moeten samenwerken met BC, willen ze VHV en FW kunnen weerstaan.
 

DeletedUser

Il en BC zijn niet de beste maatjes dat weet iedereen dus ik twijfel of ze wel willen samenwerken tegen het kwaad :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan