• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FW EN VHV [Discussie]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Helaas, alleen de eigenaar van dit topic kan daarover beslissen voor slotje.
Dus /fail.

On: Officieel niet maar jullie vechten altijd met elkaar dus vecht eens tegen elkaar :rolleyes:
 

DeletedUser

Helaas, alleen de eigenaar van dit topic kan daarover beslissen voor slotje.
Dus /fail.

On: Officieel niet maar jullie vechten altijd met elkaar dus vecht eens tegen elkaar :rolleyes:

Zolang het Waarschuwingsknopje nog bestaat voor offtopic berichten kan dit topic op iedereens verzoek (met gegronde redenen) op slot gaan..
Dus /fail.

Waarom zouden we, toen jij nog in th/md zat, en ik vroeg, ga tegen elkaar vechten, zouden jullie dat toch ook niet doen? Waarom wij wel dan..

En dan noemen ze ons hypocriet.. :hmf:
 

DeletedUser9914

Helaas moet ik jullie mededelen dat er weer een GG in onze stad is bijgekomen:p

ff porren doet me goed ;)
 

DeletedUser

Zolang het Waarschuwingsknopje nog bestaat voor offtopic berichten kan dit topic op iedereens verzoek (met gegronde redenen) op slot gaan..
Dus /fail.

Waarom zouden we, toen jij nog in th/md zat, en ik vroeg, ga tegen elkaar vechten, zouden jullie dat toch ook niet doen? Waarom wij wel dan..

En dan noemen ze ons hypocriet.. :hmf:

Wij waren een officiele BG th md en gv
Dus /uberfail
 

DeletedUser

doe dan doe doe dan durf je niet he durf je niet

On: Officieel niet maar jullie vechten altijd met elkaar dus vecht eens tegen elkaar :rolleyes:

Waarom zou ik of iemand anders van hobby doen wat jij wilt, je bent niks van me, wat jij wilt kan me gestolen worden.
 

DeletedUser

Wij waren een officiele BG th md en gv
Dus /uberfail

En wij zijn een (soort van) vriendschappelijke bg

Dus /p0wnage

En dan nog iets, Wij van FW, (en weet zeker dat vhv er net zo ook over denkt) gaan niet zomaar tegen elkaar vechten omdat de 'Opper verpester van w8' dat zo graag wil
 

DeletedUser

In vage kringen wel ja, als je beter had opgelet dan was je daar zelf ook al achter gekomen. Er is niks officieels tussen ons. Gewoon vriendschappelijk. Maar dat woord ken jij zeker niet? Je kan me krijgen hoe je me hebben wil.
 

DeletedUser13504

En wij zijn een (soort van) vriendschappelijke bg

Dus /p0wnage

En dan nog iets, Wij van FW, (en weet zeker dat vhv er net zo ook over denkt) gaan niet zomaar tegen elkaar vechten omdat de 'Opper verpester van w8' dat zo graag wil



dus het gaat nu van 'niet bg maar toevallig (bijna) elk gevecht aan dezelfde kant' naar 'een (soort van) vriendschappelijke bg'?
 

DeletedUser

Ben je nou gewoon blind of wil je je ogen niet opendoen? Er is al meerdere keren hier verteld dat we niets officieels met elkaar hebben, en jullie maken zicj nu al zorgen? Kan je naagaan als er wel iets officieels tussen ons komt :o

Tis gewoon dat er een (best veel) leden in VHV zitten die bevriend zijn met spelers in FW, en andersom.

Bij deze heb ik ook trouwens ook om een slotje gevraagd.



Helemaal gelijk

dus het gaat nu van 'niet bg maar toevallig (bijna) elk gevecht aan dezelfde kant' naar 'een (soort van) vriendschappelijke bg'?

Blijft lastig, lezen. Lees eerst ff het topic door voordat je zomaar opeens een laatste post gaat beantwoorden
 

DeletedUser

In vage kringen wel ja, als je beter had opgelet dan was je daar zelf ook al achter gekomen. Er is niks officieels tussen ons. Gewoon vriendschappelijk. Maar dat woord ken jij zeker niet? Je kan me krijgen hoe je me hebben wil.

Helaas moet ik je meedelen dat ik wel vrienden heb.
 

DeletedUser13504

Blijft lastig, lezen. Lees eerst ff het topic door voordat je zomaar opeens een laatste post gaat beantwoorden

srry, my bet. Maar nee, ik heb geen problemen met lezen, dingen niet lezen daarentegen is weer een heel ander verhaal xD.
 

DeletedUser

waarom -in de naam van allemachtige god --met een hoofdletter die ik vergeten ben en te lui ben om te zetten en deze lange zin er achter zet :p-- - maken jullie een probleem van 2 groepen die elkaar helpen ?????
maak een stad verzamel geld trommel een van de vier grootste bg'schappen en val een fort aan :S
 

DeletedUser9914

hoppa er zijn er die vrienden hebben:p


Nou het wordt eens tijd dat je dingen in ogen ziet,niemand kan een stad zeggen wat ie wel en niet zou mogen doen:p

Wij gaan gewoon doen waar we zin in hebben.
Als je daar nu ook mee begint dan kom je misschien nog ergens:rolleyes:

Succes met het spel die je niet speelt maar eerder afzeikt om niets;)

Ik ken Hobbyiesten die willen Hobbyen en verder niets,ze zijn vrij te doen wat ze willen,als het maar gezellig is:laugh::laugh:
 

DeletedUser

Ik ga niet eens alles doorlezen...

Ik zal even voor mezelf spreken.
Ik mag dan bijna 10K aan nuggets er doorheen gebaggerd hebben, maar elke hobby kost bij mij geld...
Ik speel wel in de stad waar ik het LEUK vind.

Ik ben bij VHV gegaan vanwege de goede FG's, daarna naar Hobby voor de gezelligheid! Ik heb het er erg naar mijn zin en dat we toevallig goede FG's doen is niet zo gek.

Al die gouden guns helpen ongetwijfeld in een FG, maar maken niet het verschil.
Bovendien kan iedereen een GG halen... Heeft mij ook moeite gekost!

Ik wil nog even benadrukken dat de mensen die de leiding hebben steeds weer het verschil bepalen in een FG.
Dat is ook de reden waarom ik bv uit de FD groep ben gestapt. Daar viel het soms echt tegen namelijk qua leiding (niet lullig bedoeld).

Bovendien helpt de teamplay en het luisteren naar wat er wordt gezegd ook nogal in ons voordeel.

Het spel is wat het is. Leer er mee leven en loop niet te zeuren...
 

DeletedUser3874

Dit gehele gezwets heeft niks meer met de initiële inhoud van de beginpost te maken bijgevolg gaat er dus ook een slotje op. Zoals de regels het stellen: "Als een topic gesloten is heropen dit niet."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan