• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevechten

DeletedUser

Wow.. Rupert heeft al bijna 10 aanvallen opgezet vandaag.. :blink:
 

DeletedUser

record, record. Neerzetten bij The west wereldrecords.
Laten we ondertussen ook maar even gaan tellen hoeveel gevechten dit worden, ik verwacht ook een nieuw record daarmee.
 

DeletedUser2147

Toch weer opvallend dat VSW de aanvallen beantwoord op KWAK !
Zijn jullie bg geworden met XX of zo ? :huh:
 
ik zie er de lol niet van in om twintig-dertig fortgevechten op een dag te hebben. je staat als verdediger er maar voor joker. het is toch veel leuker om een vol fort met verdedigers en aanvallers te hebben.
 

DeletedUser

we zitten geloof ik al op de 50, toch betere afspraken gaan maken want dit worden fortgevechten 1 vs. 1.:hmf:
 

DeletedUser

Toch weer opvallend dat VSW de aanvallen beantwoord op KWAK !
Zijn jullie bg geworden met XX of zo ? :huh:

volgens mij moet je daar nu niet naar kijken, VSW en XX vallen alle forten aan die mogelijk zijn. Dus zullen daar ook jouw forten wel bij zitten.
het zijn er nu trouwens 41, als ik niet verkeerd heb geteld.
 

DeletedUser

record, record. Neerzetten bij The west wereldrecords.
Laten we ondertussen ook maar even gaan tellen hoeveel gevechten dit worden, ik verwacht ook een nieuw record daarmee.

HET ZIJN 39 GEVECHTEN!
Dit kan niet, hopelijk komt dit nooit meer voor :hmf:
 

DeletedUser

HET ZIJN 39 GEVECHTEN!
Dit kan niet, hopelijk komt dit nooit meer voor :hmf:

als je er morgen genoeg doet vind je met heel heel veel geluk misschien wel de derde sleutel :D, maar ik vind het niet heel erg voor 1 keer. Zolang we er geen gewoonte van gaan maken.
 

DeletedUser

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Dit bewijst weer eens te meer hoe zielig XX is. Wij proberen laatste tijd maar 1 fortgevecht per dag te starten. Helaas start XX en bondgenoten er altijd 5 tegelijk. En vandaag stonden we 10 forten achter. En dat konden we natuurlijk niet laten zonder tegenaanval. En zelfs dan vinden jullie het nodig om daar weer op te counteren...
Tis weer te zien dat het vakantie is :) Kindjes weten weer niet wat doen :hmf:
 

DeletedUser2147

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Dit bewijst weer eens te meer hoe zielig XX is. Wij proberen laatste tijd maar 1 fortgevecht per dag te starten. Helaas start XX en bondgenoten er altijd 5 tegelijk. En vandaag stonden we 10 forten achter. En dat konden we natuurlijk niet laten zonder tegenaanval. En zelfs dan vinden jullie het nodig om daar weer op te counteren...
Tis weer te zien dat het vakantie is :) Kindjes weten weer niet wat doen :hmf:

Natuurlijk vind ik het nodig om te counteren ... van jullie 20 aanvallen is de helft gericht op KWAK-fortjes :p
 

DeletedUser

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Dit bewijst weer eens te meer hoe zielig XX is. Wij proberen laatste tijd maar 1 fortgevecht per dag te starten. Helaas start XX en bondgenoten er altijd 5 tegelijk. En vandaag stonden we 10 forten achter. En dat konden we natuurlijk niet laten zonder tegenaanval. En zelfs dan vinden jullie het nodig om daar weer op te counteren...
Tis weer te zien dat het vakantie is :) Kindjes weten weer niet wat doen :hmf:

Nee tuurlijk, ik bedoel: VSW heeft alle recht om 1,5 pagina bij mijn berichten vol te spammen met fortgevechten.
XX en KWAK en de rest mogen dan uiteraard niet net zoveel fortgevechten starten!
Het is van de konijnen!

Ik moest op zoek naar mijn arbeidsrapporten, kan iemand deze mensen leren wat de betekenis is van 'een spelletje spelen'?:hmf:
 

DeletedUser8307

Best wel jammer. Ik heb eens geteld en tot nu toe zijn het zo'n 56 gevechten, waarvan zo'n 6tal morgen.

Laten we zeggen een 50-tal gevechten vandaag.

:no:
 

DeletedUser

ik heb ook eens geteld en ik kwam op 55 gevechten
32 gestart door xx/kwak/gun smoke
23 gestart door VSW

9 gevechten zijn na 24u dus morgen, dus zijn er 46 gevechten vandaag
 

DeletedUser2147

Positief denken ... morgen zal het een rustige avond worden want veel kan er vandaag niet meer uitgedaagd worden :)
 

DeletedUser8307

Ik vind het een zeer flauwe actie van jullie, en natuurlijk ook van ons hoor denbekker. Dat VSW hier ook aan mee doet... :unsure:

=> Er is een uitnodiging naar een InGame forum verzonden betreft dit. Is het mogelijk dit allemaal te accepteren, stadsleiding ? (XX & VSW)

Opgericht door Bakloy.
 

DeletedUser

Nee tuurlijk, ik bedoel: VSW heeft alle recht om 1,5 pagina bij mijn berichten vol te spammen met fortgevechten.
XX en KWAK en de rest mogen dan uiteraard niet net zoveel fortgevechten starten!
Het is van de konijnen!

Ik moest op zoek naar mijn arbeidsrapporten, kan iemand deze mensen leren wat de betekenis is van 'een spelletje spelen'?:hmf:

Geef nu niet alleen XX de schuld.
Jullie doen er evenhard aan mee door steeds weer terug te counteren.
 

DeletedUser

Geef nu niet alleen XX de schuld.
Jullie doen er evenhard aan mee door steeds weer terug te counteren.

Zeg, beste jongen, ik ben een Kwakker :hmf:
Ik geef XX niet de schuld, ik geef beiden de schuld.
50 fortgevechten is te veel!
Leer spelen voor de lol ipv voor de puntjes.

Ook zullen de devs blij zijn met zoveel fortgevechten!
Das positief!
Want ze willen graag dat we meer geld kwijtraken, nou, dat gaat wel lukken.
Vast een nieuwe strategie, geld over de balk gooien en hopen dat iemand wat teruggooit.:rolleyes:
 

DeletedUser

Geef nu niet alleen XX de schuld.
Jullie doen er evenhard aan mee door steeds weer terug te counteren.

lol. Als er 10 forten van je onder aanval liggen, kan je ook niet anders he. Kwestie van schade beperken... Tuurlijk ligt de schuld wel bij XX.
 

DeletedUser5740

pfffffffffffffffffffffffffffff die van XX zijn totaal van hun stokje getikt en rupert helemaal 55 aanvallen doen in een tijdsbestek van 24 uur das gwn waanzin !
 
Bovenaan