• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht

DeletedUser

:p Het op jullie staan losknallen met kiezelsteentje, er zijn er nog 2 door flauw gegaan ook :D
 

DeletedUser

maar wanneer gaat TA eigenlijk eindelijk is hun zooitje bij elkaar rapen en aanvallen:)
 

DeletedUser11890

Ja dat is nu een vraag waar wij dus niet andwoord op geven want wij willen wel dat jullie ondergang in een klein hoekje zit dus dan gaan wij dat helaas voor u niet aankonigen dus u merkt dit pas 24 uur van te voren max.
 

DeletedUser8307

Ja dat is nu een vraag waar wij dus niet andwoord op geven want wij willen wel dat jullie ondergang in een klein hoekje zit dus dan gaan wij dat helaas voor u niet aankonigen dus u merkt dit pas 24 uur van te voren max.

Noob antwoord ;) Het is een gewone vraag dus kan je normaal antwoorden ? :confused:

'k Weet het zelf ook niet.. Al heb ik er wel eens zin in :D
 

DeletedUser

lol, dan wordt het 22 steden tegen3(of 4:confused:) steden.

Ach dat maakt toch niets uit er zijn maar een beperkt aantal plaatsen in het fort....

Je kan wel met zoveel steden zijn maar dan krijg je alleen maar het probleem van wie er wel en niet mee mogen doen.

4 steden is zat;)
 

DeletedUser

klopt. maar met onze 3 steden hebben we 41+40+35=116 man. hiervan komt er minsten 20 niet. dus zitten we onder de 100. met revolva er zijn zitten we op 116+45=150 dit is net genoeg voor hoofdfort aanval(als bijna iedereen komt)
 

DeletedUser

Ach dat maakt toch niets uit er zijn maar een beperkt aantal plaatsen in het fort....

Je kan wel met zoveel steden zijn maar dan krijg je alleen maar het probleem van wie er wel en niet mee mogen doen.

4 steden is zat;)

Dit lijkt me alleen maar een pluspunt voor ons, omdat wij al de beste Fortvechters kunnen kiezen, en de SUA iedereen moet gaan laten meedoen om het vol te krijgen.
 

DeletedUser

Inderdaad, bovendien zal hun motivatie snel dalen als ze gaan ondergaan bij de hoofdforten. Good luck met 4 steden ;)
 

DeletedUser

Inderdaad, bovendien zal hun motivatie snel dalen als ze gaan ondergaan bij de hoofdforten. Good luck met 4 steden ;)

Nou dan krijg je van mij een applausje! :) je hebt dan met 20 steden ofzo 4 steden uitgeroeit KNAP HOOR!

Maar goed ik heb noig vertrouwen in ons. En als dit gaat gebeuren wat is er voor jullie nog aan in deze wereld?
 

DeletedUser

Dit lijkt me alleen maar een pluspunt voor ons, omdat wij al de beste Fortvechters kunnen kiezen, en de SUA iedereen moet gaan laten meedoen om het vol te krijgen.

Welke beste fortvechters? ik denk dat met dat kleine fort wij dat toch wel hebben bewezen en toen emt dat grote haalden we toch een groot aantal. En de meesten van jullie waren lvl 10-20.

BETER KIJKEN!
 

DeletedUser

Welke beste fortvechters? ik denk dat met dat kleine fort wij dat toch wel hebben bewezen en toen emt dat grote haalden we toch een groot aantal. En de meesten van jullie waren lvl 10-20.

BETER KIJKEN!

Level 10-20? Ik denk dat je zelf beter gaat mogen kijken, de TA steden hebben zeker een aantal goede Fortvechters, dit moet je niet gaan ontkennen, anders ben je gewoonweg een leugenaar Skullman.

Ik begrijp trouwens niet waarom je jezelf hier zo druk over maakt, er komen nog Fortgevechten genoeg, zullen we dan gewoon kijken hoe het draait? :D
 

DeletedUser

ik vind dat er te veel mensen zich opwinden over dit. wereld 7 wordt gewoon een wereld waar in er een strijd is tussen de massa en de goeie minderheid. alleen zit er natuurlijk ook goed volk tussen de massa. alleen die zijn er moeilijker uit te halen. al zou het kwa goeie mensen niet veel verschillen.
 

DeletedUser

Level 10-20? Ik denk dat je zelf beter gaat mogen kijken, de TA steden hebben zeker een aantal goede Fortvechters, dit moet je niet gaan ontkennen, anders ben je gewoonweg een leugenaar Skullman.

Ik begrijp trouwens niet waarom je jezelf hier zo druk over maakt, er komen nog Fortgevechten genoeg, zullen we dan gewoon kijken hoe het draait? :D

Nou ik weet niet wat jij onder goed beschrijft je zult vast wel 10 goede hebben daar twijfel ik niet over, maar de langste adem van al die hebben wij denk ik wel.

Ik druk ook elke keer bij fortgvecht op lvl. Dan zie je ten 1ste ons boven aan staan., EN ook allemaal SOLDAAT. Dan staan er 1 of 2 van jullie tussen dier avonturier zijn ofzo.
Nou een soldaat is echt wel veel beter dan een avonturier in fortgevecht veel meer LP
Wij hebben zo al 10 LP bommen van 2.000 LP en dat zullen er wel veel meer worden!
 

DeletedUser

zij hebben er ook wel wat. alleen niet meer dan wij. alleen bij mitos fort kon je zien dat we net te weinig man kracht hebben. die we nu wel hebben
 

DeletedUser

zij hebben er ook wel wat. alleen niet meer dan wij. alleen bij mitos fort kon je zien dat we net te weinig man kracht hebben. die we nu wel hebben

Daar ben ik het neit mee eens. De fout was de tacktiek. Als je van voren begint met een groot fort ben je al kansloos. Alleen we hielden stand door die goede leden met veel LP!
 

DeletedUser

alleen we hadden maar 110. dus dat is zowieso kansloos. alleen vandaag in pioniers fort hebben de wel de mankracht
 
Bovenaan