• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht

DeletedUser

gajin
jullie wonnnen omdat de def me gekickt had:()

en iemand van lager lvl zonder wapen erin lieten, terwijl ik 2050 lp had (nu 2120)

Ja hoor. Wij verloren 7 spelers en liepen het fort volledig onder de voet maar we wonnen omdat jij niet bij de verdediging was met je vele LP.

Jij had in je eentje vast het verschil gemaakt en de andere 43 KO's gemaakt! :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Ik ben in het allereerste fortgevecht gestorven op w7! Wat een eer. (had ervoor nog geduelleerd voor het wapen, dus had al minder lp :p)

Gefeliciteerd SONUWE!
 

DeletedUser

Ja, dat maakt het veel minder pijnlijk :D Jullie mogen ons spoedig weer verwachten ;)

~Prom

dus jullie komen ons mooie fortje halen ? :eek:
ik denk dat het dan niet zo gemakkelijk zal gaan (of zelfs niet zoals ik hoop) :p

en voor de spelers die wel een wapen hadden en toch niet meededen:
pas op het laatste moment kwam KAKALOV nog om mensen te recruteren want dat was nog niet gedaan door band of brothers
anders hadden alleen de online spelers meegedaan + ruud99 met zijn LP :D
een volgende keer mag je erbij zijn :)

maar het was van de kant van SONUWE een mooi gevecht
we werden helemaal overrompelt :o
 

DeletedUser

Feli hoor,

had graag meegedaan maar had belangerijk fort gevecht op W6 dat ik heb geleid samen met skull :p daar ging het ook fantastisch

Volgende keer doe ik mijn best om er bij te zijn :D
 

DeletedUser

ik ben benieuwt wanneer we moeten verdedigingen, maar zo is het ook goed. zij bouwen wij pakken ze af:p
 

DeletedUser

... ik ben weer overnieuw begonnen en een nieuwe stad gemaakt dus bij mij duurt het nog wel ff pfff.. krijg geen hulp ook :(
 

DeletedUser

.. ik zelf ben geen bouwer :p

maar gajiin wie is nou de eigenaar van SNOWU ik dacht jij maar volgens mij toch niet??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

De leiders van sonuwe zijn:

Prometia, Ik & Farplane

wij zijn 3 vrienden in het echte leven.
 

DeletedUser

ow okee ik en mijn broertje hebben samen onze stad ook al is hij beter maar ik heb die getraint =D toen hij level 10 was was overnieuw begonnen
 

DeletedUser

Feli hoor,

had graag meegedaan maar had belangerijk fort gevecht op W6 dat ik heb geleid samen met skull :p daar ging het ook fantastisch

Volgende keer doe ik mijn best om er bij te zijn :D

Ik heb beide gedaan, het was een fantastische avond:)

Maar mijn heerlijkste moment was dat ik masterblaster ko schoot, wat een genoegdoening:D
 

DeletedUser385

fgrrr

tijnek, dat lukte je alleen omdat ik gekickt was uit de def

ik zou zijn schild zijn, met 2120 hp
 

DeletedUser9359

Ruud, jij onwetend klein kereltje die steeds maar opschept over je levenspunten. Ik kan me niet bedwingen om even de puntjes op de 'i' te zetten. Er waren zeker 11 spelers met meer dan 2000 levenspunten en dan heb ik nog maar vlug over de koppen heen gekeken. Laat ik ze even oplijsten :D Mag ik je erop wijzen dat ze allemaal aan onze kant staan...

Prometia
Gajiin
Farplane
Dirk-Jan Oomen
Slab The Killer
RappeRykx
Christophev
Skullman94
Tijnek
FreeWilly
CtrlAltDel

'nuff said

Nee, toch niet. Je mag dan veel levenspunten hebben, je hebt GEEN leiderschap, GEEN verschuilen, GEEN stamina en GEEN mikken. Je bent dan wel een schild, maar wel een van karton...
 

DeletedUser

hij heeft stamina ... =P ( 25 ofzo ) maar dat helpt niet bij de verdediging
 

DeletedUser

fgrrr

tijnek, dat lukte je alleen omdat ik gekickt was uit de def

ik zou zijn schild zijn, met 2120 hp

Nee dat is zo. Als jij mee had gedaan dan was masterblaster niet KO gegaan.
Ik had toch al eerder gezegd dat wij dan hadden verloren. Jij had zeker 43 man KO geschoten. We zijn dan ook VRESELIJK blij dat jij niet bij de verdediging stond. Anders was het een verschrikkelijke aanfluiting van onze kant geworden....

:o
 
Bovenaan