• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Ridge Fortress

DeletedUser

Waar haal ik dit dan vandaan? En anders moet je ff snel wat meer BG's zoeken :p, want dan word het te makkelijk en dat gerucht laat dat maar varen we zoeken alleen goede steden

EDIT: die stad is super goed ff die naar ons halen :D


- DC batite
- DC Battle Junction
- DC Octavia
- Stoner Heaven
-AFS Las Vegas
- 51 - Sotteghem
- Chillarón del Rey
- The Blue Radiation
- HQ of Pueblo
-Stoner Heaven
-Honourable Men
-EL PASO
-The Final Judgement
-TWA-Bumblebee
-The Brilliant amigos
-Band of Brothers
-Fortvechters HQ
-Fortvechters D et I
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

wss een fortgevecht? anders zouden er neit zoveel verschillende steden bij staan.
 

DeletedUser

uit een fortgevecht de mesetenzullen er wel voor de xp zitten we hebben hun helemaal niets gevraagd neit gesproken niet gekent ze waren helemaal Neutraal op degene die ik heb opgenoemt na

EDIT:dit zijn vaak steden die vaak zijn aangevallen door SUAR
bvb . Sotteghem en TWA Bumblebee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

uit een fortgevecht de mesetenzullen er wel voor de xp zitten we hebben hun helemaal niets gevraagd neit gesproken niet gekent ze waren helemaal Neutraal op degene die ik heb opgenoemt na

Nouja ze zullen zkeer neit ons joinen, want jullie hadden een mega lijst bij dat fortgevecht en wij maar een paar steden. Dus die neutrale krigjen jullie dan he :p
 

DeletedUser905

Waar haal ik dit dan vandaan? En anders moet je ff snel wat meer BG's zoeken :p, want dan word het te makkelijk en dat gerucht laat dat maar varen we zoeken alleen goede steden

EDIT: die stad is super goed ff die naar ons halen :D


- DC batite
- DC Battle Junction
- DC Octavia
- Stoner Heaven
-AFS Las Vegas
- 51 - Sotteghem
- Chillarón del Rey
- The Blue Radiation
- HQ of Pueblo
-Stoner Heaven
-Honourable Men
-EL PASO
-The Final Judgement
-TWA-Bumblebee
-The Brilliant amigos
-Band of Brothers
-Fortvechters HQ
-Fortvechters D et I
Die lijst klopt niet. Wij beperken ons in TA tot de 9 steden. (6 steden/groepen). Als andere willen komen helpen is dat natuurlijk altijd meegenomen, maar bij t fort staan betekend niet dat het direct BG's zijn eh :)

Ik dacht, zeg ook een wat :D

OT: Ik zal helaas niet komen.
Verdedigen niet om de Fort Mitos reden.
Aanvallen niet om de "vijanden vallen aan" reden.. Maar laten we van vijanden "Niet-vriendjes" maken :)

Edit
Nouja ze zullen zkeer neit ons joinen, want jullie hadden een mega lijst bij dat fortgevecht en wij maar een paar steden. Dus die neutrale krigjen jullie dan he :p
Wij hebben ook een stuk of 80-100 spelers weg moeten sturen. Dat maakt ook een verschil. Ik weet niet hoeveel dat bij jullie was, dus daar zal ik niets over zeggen.
 

DeletedUser9519

Nu kunnen we die 4 steden beter STAR noemen:

SONUWE
THE UNDERTAKER
Arizona
REVOLVA
 

DeletedUser

Edit
Wij hebben ook een stuk of 80-100 spelers weg moeten sturen. Dat maakt ook een verschil. Ik weet niet hoeveel dat bij jullie was, dus daar zal ik niets over zeggen.

Mwah lijkt me sterk stonden 280 man aan het fort weet ik nog. Nou 111 aanval 120 def is ongeveer 50 over. Nou 20 niet aangemeld dus 30 over ;)
 

DeletedUser

alle hoge mensen kiezen die "overduidelijke winnaars" nu ja ik ben eervol tenonder gegaan met de anderen, anders wordt het niet spannend he ^^
 

DeletedUser9519

Ik ben niet blij... Wheat Ridge is gewoon te laat begonnen met BG's zoeken. Ze hebben als enige stad van de top 15 nog geen groepje.
Eigenlijk moet THE UNDERTAKER uit STAR en Wheat Ridge erbij, dan heb je WARS, dat is veel leuker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

bedankt :eek::eek:

maar wees gerust, we hebben een groot aandeel met onze stad in het veroveren van jullie fortje :D
 

DeletedUser

Ik ben niet blij... Wheat Ridge is gewoon te laat begonnen met BG's zoeken. Ze hebben als enige stad van de top 15 nog geen groepje.
Eigenlijk moet THE UNDERTAKER uit STAR en Wheat Ridge erbij, dan heb je WARS, dat is veel leuker.

Als ze dat doen, dan hebben ze nu net hun eigen fort over genomen. Zonde van het geld :D
 

DeletedUser

volgens mij zijn alle groepen nu wel compleet. dus jullie zullen een nieuwe moeten maken:p
 

DeletedUser905

Mwah lijkt me sterk stonden 280 man aan het fort weet ik nog. Nou 111 aanval 120 def is ongeveer 50 over. Nou 20 niet aangemeld dus 30 over ;)
Zijn er ook altijd veel aangemeld die nog in de buurt ant werken zijn etc eh ;)
 
Bovenaan