• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Ridge Fortress

DeletedUser

we zullen zien mijn stad wordt de beste zonder bg's en overheerst iedereen!!
in mijn dromen dan

maar gewoon vechte voor je leven en winnen
 

DeletedUser

Volgens mij snappen al deze mensen de bedoeling niet van REVOLVA-THE UNDERTAKER- Arizona- SONUWE. En snap al helemaal niet waarom jullie nu in 1x gaan zeuren omdat er 1 bij is. Jullie hebben de hele wereld als BG geen wonder dat hun dan ook wat er bij zoeken. Van de top 15 steden zijn er 10 van jullie 1 neutraal en die andere 4 zijn wij.. Hoe durf je dan nog dit te zeggen!

Maar goed ik weet zeker dat we met deze 4 groepen heel sterk zijn en ga de basispunten dan ook ff uitleggen

- Wij streven niet naar Massa-BG's, maar naar goede, ervaring en actieve mensen, In onze ogen hebben deze steden DE besten leden. Hierdoor zou de communicatie beter zijn en doen alleen de beste mensen mee die ook nog eens goed luisteren in fortgevechten

Dat is het voornaamlijkste punt, En als ik eerlijk mag zijn is dat hele stedenverbond gewoon een teken van zwakte. Ze kunnen niet fatsoenlijk een leuke wereld opbouwen en zijn allemaal bang hun eigen forten te verliezen.
Daarom verdienen JUIST deze steden respect en niet hoe jullie het nu behandelen.

Wat wil je nou liever een wereld die al beslist is of keihard tegen elkaar knokken? uit de reacties maak ik in ieder geval op dat jullie gewoon alle forten in bezit hebben en er totaal geen tegenstand is!


Skully,
je hoort ons toch helemaal niet zeuren :)
We vertellen gewoon waar het op staat :)

Jullie hebben altijd gezegd dat er maar 3 steden zijn : Undertaker-Sonuwe en arizona..

Jullie 3 steden gingen deze wereld overheersen...

Inmiddels zijn de 3 REVOLVA steden er bij gekomen en uit mijn laatste bronnen is KWANTANAMO er OOK bij gekomen..

Wie een beetje kan rekenen, weet dat dat al meer dan " 3 " steden zijn.

:D
Bij ons TA is dit hetzelfde.
Wij hebben ook vele Bondgenoten, maar er wordt altijd op ons geroepen dat wij een massa BG zijn...

ga naar Davies en vraag hem hoeveel steden er in de TA zitten..
als ik me niet vergis zijn het er 9 ( met zustersteden etc. )

Bij jullie zijn het er 8 :D

Wat een verschil zeg :D
en dan tegen ons durven zeggen dat wij een MASSA BG zijn :p

Laten we ons liever bezig houden met het spel.

Jullie hebben jullie BG's en wij hebben onze BG's and that's it.
Als je er problemen mee hebt dat jullie 1 BG minder hebben, dan moeten jullie Wheat ridge erbij nemen ( LOL )


Ik wens jullie veel succes bij het fortgevecht vanavond.
Als jullie een goede tactiek aan boord leggen en de leiders ook bevelen geven die de leden dan ook opvolgen ( ! :D ) , zullen jullie wrs niemand verliezen ;D

of mss toch :)
Onze Roland doet mee in de verdediging :)
In dat geval : be aware !
 

DeletedUser

dan weet jij meer dan ik. maar KWANTANAMO is niet eens bekend bij arizona. het zijn nu 4 steden. en wat kleine 2de steden. maar dat is minder dan de 26 bevriende steden van united army etc
 

DeletedUser11811

daar geef ik je volledig gelijk in don p
we zijn met 5 en er is 1 zusterstad, maar die wordt niet bij onze bg gerekend
dus ik tel maar max 6 steden

vanwaar jij die 8 haalt is mij volledig onduidelijk :confused:
 

DeletedUser5740

Slab ik begrijp eindelijk waarom jullie niet zoveel BGs hebben.

Jullie kunnen ze niet eens onthouden als het er 4 zijn :p
het fort dat jullie aanvallen is BG van jullie. ze hielpen jullie in de aanval steeds.:p
 

DeletedUser

Dat heeft daar helemaal niets mee te maken.. het is niet om een stad ons helpt in de aanval wij daar BG mee zijn..

anders is de hele wereld bg met IEDEREEN IEDEREEN
 

DeletedUser5740

Dat heeft daar helemaal niets mee te maken.. het is niet om een stad ons helpt in de aanval wij daar BG mee zijn..

anders is de hele wereld bg met IEDEREEN IEDEREEN

tja dat was het probleem dat we aan het doorbreken waren.
Want het was ook letterlijk zo. Iedereen was een BG van Iedereen.
Maar omdat jullie steeds zeiden dat wij onze eigen BGs niet kennen. Wil ik even melden dat jullie ze ook niet kennen.
 

DeletedUser11811

Slab ik begrijp eindelijk waarom jullie niet zoveel BGs hebben.

Jullie kunnen ze niet eens onthouden als het er 4 zijn :p
het fort dat jullie aanvallen is BG van jullie. ze hielpen jullie in de aanval steeds.:p

haha, mooi geprobeerd

maar je zou toch moeten beter weten als "ervaren fortvechter"
dan zou je zelf moeten weten dat als er mensen aangemeld staan, en je krijgt het fort niet vol, dat die automatisch meedoen, je mag ze zelfs nog de rang verrader geven.
Wat jij dus zegt slaat totaal nergens op, als er 50 man meer van onze steden waren gingen die ook niet meedoen hoor.
Pas dus op met grapjes maken hé :D
 

DeletedUser5740

haha, mooi geprobeerd

maar je zou toch moeten beter weten als "ervaren fortvechter"
dan zou je zelf moeten weten dat als er mensen aangemeld staan, en je krijgt het fort niet vol, dat die automatisch meedoen, je mag ze zelfs nog de rang verrader geven.
Wat jij dus zegt slaat totaal nergens op, als er 50 man meer van onze steden waren gingen die ook niet meedoen hoor.
Pas dus op met grapjes maken hé :D

grrrrr waarom weet hij dat soort dingen nou ook :p
 

DeletedUser

Gah al dat gezever over die BG's, zolang as we maar kunnen fortgevechten doen is het goed :p Gaat sonuwe eig straks ook aanvallen? Gezien zij in het verleden toch een goede verstandhouding hadden met Wheat Ridge?
 

DeletedUser

waarom maken we geen wereld zonder BG's :D
dan kan er ook geen discussie over worden gemaakt
 

DeletedUser

Zou idd leuk zijn moest het 1 stad vs 1 stad zijn, maar aangezien meerdere steden kunnen meevechten buiten de aanvallende stad en de verdedigende stad, lijkt het vormen van coalities een onvermijdelijk gevolg niet :p
 

DeletedUser

ja maar dan is het random en dan is het dus geen samenzweering wat ze nu wel doen.
 

DeletedUser

ga naar Davies en vraag hem hoeveel steden er in de TA zitten..
als ik me niet vergis zijn het er 9 ( met zustersteden etc. )

Bij jullie zijn het er 8 :D

Volgens mij tellen toch alle leden van elke stedenkring mee he? dus zouden we daar eens in gaan tellen. Dat is een veel eerlijke rekenmiddel..
 

DeletedUser5740

nee, het is makkelijk zeggen. maar om eerlijk te zijn:
arizona heeft noch niks gehoord van de bg met revolva en die andere al helemaal niet!

hmmmmmmm hier herken ik een ex-lid van Mitos !!!:D
eerlijk!
 

DeletedUser

we hebben 9 steden en maar 6 bondgenoten

hier de 6
- Fanta Farmers Steden(2)
- AFS Steden(1)
- DC Steden (3)
- United Army (1)
- Mitos Y Leyendas (1)
- The Final Judgement (1)



6- 4 is toch bijna eerlijk ?
+ wij hebben maar 1 top 3 stad jullie 2 dus

en in steden opzicht
9-5
iets minder maar daarom zijn stedengroep ook beter ( naar mijn mening)

+ het gerucht dat kwantanamo bij jullie staat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan