• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16286

Ohoho wat zijn we toch weer gezellig... Jij bent echt zo iemand die alleen maar voor zichzelf kiest en daarom ben ik blij dat je niet bij de 150 gekozen mensen zit.
Hoop dat als er nog een nieuwe selectie komt, dat jij er niet bij zit...

Gek hè, dat ik misschien licht geïrriteerd ben?! :p Je hoeft je overigens niet aangesproken te voelen, maar toch lijk je dat te doen. 't gaat meer om de eerder genoemde boodschap in mijn verhaal.
 
Gek hè, dat ik misschien licht geïrriteerd ben?! :p Je hoeft je overigens niet aangesproken te voelen, maar toch lijk je dat te doen. 't gaat meer om de eerder genoemde boodschap in mijn verhaal.
Oja want als je geirriteerd bent moet je gelijk andere mensen de schuld geven of andere mensen voor jou probleem op laten komen.
Laten we jou dan maar geen leider maken want als we 1 FG verliezen en jij hebt geen goede FG leider aangewezen dan is het gelijk ons probleem en niet dat van jou.
 

DeletedUser16476

De eerste keer deed ik niet mee en nu wou ik heel graag meedoen, doe ik weer niet mee! :D

Kan gebeuren.

En nu zit ik voor de tweede keer niet bij de selectie!

Tweede keer? De eerste keer had je je niet eens aangemeld? Dus dit is de eerste keer dat je niet gekozen bent. Kan gebeuren.

Ik ben al te vaak slachtoffer geweest van slecht georganiseerde evenementen waar achteraf de spelregels in mijn nadeel werden aangepast, dus het lijkt mij meer dan eerlijk om dit probleem op te lossen.

Andere events erbij halen en in een slachtofferrol kruipen alsof je het heeeel zwaar hebt is wel zielig tbh. Heb het met je te doen. Kan gebeuren.

Kick maar een van die mafklappers van Fairbanks en zet mij op die plaats. Aan sommige van die stoorzenders hebben we toch niks.
Jij bent echt zo iemand die alleen maar voor zichzelf kiest en daarom ben ik blij dat je niet bij de 150 gekozen mensen zit.

Mooi gezegd dave ;)
 

DeletedUser16741

Ok, then I can delete my account on Fair again.

Thank you. It's very sad... :(
 
Waarom hebben jullie meer recht om mee te doen dan die zogenaamde noobs? Iedereen heeft evenveel recht om mee te doen, hoe goed of slecht ze ook zijn. Dat er sommige goede spelers en leiders uit de boot vallen is jammer voor hen en voor het team. De eerste 150 aangemelde spelers mogen terecht mee. Dit is misschien niet het beste team maar wel de eerlijkste keuze.
Hoe dan ook, we gaan keihard afgaan want NL kan niet fg'en...

Vorige keer was er een groot verschil tussen kleding/ aantal VP en AP, geupgrade spul, etc. Nu is die factor weggehaald en gaat het puur op taktiek en wat geluk. In die zin maken we dus een betere kans dan de eerste keer. Maar je hebt gelijk dat we het niet gewend zijn om op deze aantallen te vechten en samen te werken, dus ik neem aan dat we niet een top 5 zullen halen. Maar we zijn zeker niet kansloos :D Ik heb er wel vertrouwen in dat we een goede kans maken, als het team goed geselecteerd was.

Maar nu ff serieus, is dit één grote grap? Wat is deze selectie? Ik ben dan wellicht 5 maanden niet actief geweest, maar ik heb wel een account op elke werld. Wie zijn al die gekkies? Ik ken er minstens 40 niet en ik weet van enkele spelers dat het wel actieve FG'ers zijn, maar nog lage accounts hebben en nog niet erg ervaren zijn. Het is werkelijk absurd dat FG'ers die op dagelijkse basis al jaren lang FG'en gewoon uitgesloten zijn voor zoiets als dit. Dit verdienen zij niet voor hun loyaliteit aan dit spel en deze server.

Het klopt wel dat er gezegd was dat de leider intern wordt gekozen gebaseerd op motivatie, maar of dit beter is dan stemmen weet ik niet. Het probleem met stemmen was de vriendjespolitiek en het schooien van stemmen door leiders. Mijn versie om te zorgen dat een stemming als voorheen beter verloopt: Enkel mensen die zich aangemeld hebben voor de competitie mogen stemmen, de rest niet. De vorige keer waren er zoveel willekeurige mensen die gewoon stemden...

Anyway, we wisten dat dit zou gebeuren, dus op zich kan ik hier nog wel mee leven. Maar dan. De selectie. Wtf is dit? De leider zou mogen bepalen wie er mee gaan en de selectie zou niet van de mod kant gemaakt worden. Waarom was deze cruciale leugen naar buiten gebracht? Ik haat noobs, dus mocht deze selectie blijven wil ik mij graag uitschrijven. Ik heb geen zin om met een zooitje amateurs op zo'n groot event rond te lopen en vierkant uitgelachen te worden. Ook kan ik garanderen als ik wel zou meedoen dat ik me niet in kan houden tegen deze noobs (sommige hebben dus irl niet eens veel hersencapaciteit). Zoals iemand al zei: er zijn bepaalde mensen die ze zullen afbranden. Daar ben ik er absoluut één van. Uiteraard is het niet enkel op winst gericht en is het meemaken en het plezier van zulke gevechten ook een erg grote factor, maar ik kom niet om onnodig te verliezen door een stelletje amateurs die niet eens gegarandeerd online zijn.

Het is ook wel komisch dat de fortgevechtleider van de vorige keer niet eens meedoet. Dat duidt al exact aan dat deze selectie nergens op slaat. Ook mensen die wilden leiden en motivatie gaven zitten niet eens bij de selectie, denk je dat die mensen er niks van snappen en willekeurig als leiding aanmelden? Zulke spelers zijn juist topveteranen die weten wat ze doen.

Ook is het absurd dat er slechts één algemene leider geselecteerd is. Ik weet dat het heel erg verbazingwekkend klinkt, maar dit kun je dus allemaal niet in je eentje doen. Ik weet nog wel dat we er de vorige keer met ongeveer 5-6 man mee bezig waren om de taktiek op papier proberen perfect te maken. Ook vraag ik me af dat mochten we werkelijk ervoor kiezen dat Pika de selectie mag maken, dat hij dat absoluut niet in zijn eentje kan. Hij speelt niet op elke werelden en je zult doorgewinterde veteranen die ook nog eens actieve teamspelers zijn alsnog overslaan.

Als laatste vind ik het nog steeds dom dat we de kledingsets voor de eigenlijke selectie moesten kiezen. Nu heb je dus met beide selectieprocedures die hier besproken zijn een willekeurige distributie van sets die daar gevormd worden. Als iedereen zoveel sets krijgt, kun je een solid plan maken om iedereen te geven wat hij wil en dan kun je met de overgebleven sets een soort plan maken om mensen sets te kunnen laten UPGRADEN met niet gebruikte sets bij andere. Er kan zoveel spul al geregeld worden in de voorbereidingsfase, voordat je überhaupt de wereld op gaat. Het is gewoon jammer dat we deze kans niet eens krijgen.

Een goede voorbereiding is het halve werk. Deze voorbereiding geeft ons 10x zoveel werk. Lekker bezig hoor!
 
Ook is het absurd dat er slechts één algemene leider geselecteerd is. Ik weet dat het heel erg verbazingwekkend klinkt, maar dit kun je dus allemaal niet in je eentje doen. Ik weet nog wel dat we er de vorige keer met ongeveer 5-6 man mee bezig waren om de taktiek op papier proberen perfect te maken. Ook vraag ik me af dat mochten we werkelijk ervoor kiezen dat Pika de selectie mag maken, dat hij dat absoluut niet in zijn eentje kan. Hij speelt niet op elke werelden en je zult doorgewinterde veteranen die ook nog eens actieve teamspelers zijn alsnog overslaan.

Ik ben ervan overtuigd dat pika de andere kandidaten ook leider zou maken (of toch diegene die iets zouden kunnen toevoegen). Maar dit is al achterhaald sinds pika zich heeft afgemeld als leiding dacht ik. Hij was er niet mee eens over de manier waarop alles verliep.
 

DeletedUser16209

Ben het ook eens een keertje met jordes eens. Maar vooral het stuk waarin hij meld dat dit verwacht was en dat hij hierdoor mee kan leven is ook bij mij het geval. Het klinkt misschien allemaal heel pessimistisch van mijn kant, maar ik heb me hier aangemeld met de gedachte van 'het loopt toch weer fout'. Helaas is dit ook zo gebeurd en heb me dan ook afgemeld.

Maar laat dit geen verwijt zijn naar een speler, ook niet naar cor696, waarvan ik zeker ben dat hij zich de volle 100% inzet om de community te vertegenwoordigen. Dit is dus eigenlijk naar Kroenuh gericht, haal je hoofd uit het zand en doe er wat aan meneer of je bent net als Marco, en dan had de CM switch niets uitgehaald.

Aan de mensen die wel nog meewillen en zich ervoor willen inzetten, knap vind ik dat. Na al dit zou ik me als server gwn compleet afmelden, puur om een statement te maken. But that's just me.

Have fun nog :)
 

DeletedUser15127

Maar laat dit geen verwijt zijn naar een speler, ook niet naar cor696, waarvan ik zeker ben dat hij zich de volle 100% inzet om de community te vertegenwoordigen. Dit is dus eigenlijk naar Kroenuh gericht, haal je hoofd uit het zand en doe er wat aan meneer of je bent net als Marco, en dan had de CM switch niets uitgehaald.

Weet ik ook zeker, Cor valt niets te verwijten, sterker nog, hier helemaal offtopic nog even een veer in zijn reet voor hoe hij de Speed deed.
En altijd online is op vele werelden, om in saloons gewoon met mensen te praten en uitleg te geven!
Ook al is dat; "ik weet verder ook niets, boys. Ik heb het wel doorgegeven."

Kroenuh heeft na 3 dagen nog geeneens gereageerd op alle ophef hiero.
Dan heb je drie opties, of hij heeft het allemaal geeneens gelezen. Of het boeit hem niet. Of wij zijn paupers die het niet waard zijn om een uitleg/officiele verklaring te krijgen in 2 zinnetjes.
Alle 3 die opties zijn schandalig zou ik vroeger zeggen, nu hou ik het gewoon maar bij èrg jammer.
Met een diepe zucht er achteraan.
 
Hoodoo, ik snap wat je zegt... maar misschien maar afwachten, want zoals je zegt, alle 3 de optie zouden nogal *** zijn (ja, zo omschrijf ik het) Maar helaas is er nog wel een 4de optie, die ik persoonlijk steeds logischer begin te vinden, want kan me niet voorstellen dat @Kroenuh bewust dit topic negeert. Het lijkt me logisch dat je als je iets organiseerd je het topic dat daarover gaat ook leest. Dus ik denk dat ik maar even rustig afwacht (ja, nooit gedacht dat ik dat hierover zou zeggen) want heeft iemand hem al online gezien of op een andere manier van hem gehoord? @cor696 Weet jij of hij al online is geweest? Want voor hetzelfde geld ligt hij in een ziekenhuis (of familie van hem) of zoiets en zijn wij allemaal boos op hem aan het doen... en als dat het geval is, (al hoop ik van niet, en dat het toch is zoals @Hoodoo Lenoir zei) dan snap ik het volkomen dat er niet gereageerd wordt door hem op dit topic.
Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand die spelmod is, te weinig motivatie heeft om dit te lezen en de mensen die hier actief spelen niet netjes te woord wil staan....
 

DeletedUser16591

Ik zal hem op dit topic wijzen.

@noessy25 Hij is de laatste 3 dagen in ieder geval afwezig geweest, hoop op niks ernstigs. Het is in ieder geval niet zijn style om niet te reageren.
 

DeletedUser

Naja ik kwam terug na 2 maanden inactief om mee te doen en weer actief te gaan om fg's te spelen.
Mijn nuggets zijn op en ik koop geen als dit zo blijft.
Nu mag je zeggen wat je wil nuggets geeft mij geen meer recht blabla maar in heel mijn the west jaren zit ik toch op 4000 euro, het is mijn geld en inno krijgt niks meer, tenslotte is dat het enige dat ze voelen.
 
Bovenaan