• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

DeletedUser6004

Ik ben 3 dagen na begin van advent begonnen op w7 g
Heb daar sowieso 3 dagen niet XD
 

DeletedUser

Op wereld 6 heb ik alle dagen buiten één omdat ik dacht dat we meschien eentje nodig gaan hebben... :hmf:
 

DeletedUser

Dat vind ik toch ook wel erg bizar...
Je zal sowieso geen meer nodig hebben denk ik.
Ik ben nog maar een weekje bezig :(
 

DeletedUser

als je hem nodig zou hebben gaat iedereen hem verkopen voor veel geld !
 
Ik heb al knikkers gekocht, meestal voor zo'n 20 tot 100 dollar. Laat die opdracht waarbij je knikkers nodig hebt (24 stuks dan natuurlijk :laugh:) nou maar komen.
 

DeletedUser

Ik denk het ook niet. Het heeft weinig zin om 24 dagen op de kalender te zetten terwijl je er maar 20 moet aanklikken he. Dat zou nergens op slaan.

Het lijkt noggal radicaal om 24 dagen te moeten opletten hiervoor.
Mensen die 1 dag niet thuis waren zijn dan gestraft. Ik ben mod, ben veel actief bezig met the west en zelf ik ben hem reeds 2x vergeten :(

Iemand hier zei dat het er niks mee te maken heeft met die slee. Dat zou ik eerlijk gezegd nog durven geloven ;)

We zullen het vrijdag zijn hé!:laugh:
 
Misschien wordt de feestdagsetbonus met dat item, de slee, erbij wel verschrikkelijk groot, en wordt het wel degelijk de moeite waard. Dingen die veel waard zijn moeten moeilijk te verkrijgen zijn. Ik ben hem op m'n beste werelden nog niet vergeten, wel 2× op arizona en 1× op W4. En tig keer op de beta, expres...
 

DeletedUser

Gelukkig Pasen duo! Ga een andere The West inwoner "Gelukkig Pasen" wensen en krijg zijn/haar wensen terug. Hint:Je moet naar de chat gaan en daar een andere speler "Gelukkig Pasen" wensen en je moet hetzelfde terugkrijgen.

is dat gelukkig pasen wensen een grap?:hmf: lijkt mij wel ik had het namelijk niet gedaan .dus
 

DeletedUser

ik ben een paar dagen terug opnieuw begonnen. de hele kalender op 4 dagen open gemaakt wel lekker 350$ voor al die knikkers:p zou handig zijn voor de mensen die gaan spelen op de nieuwe wereld(ik niet:() als die morgen dan al komt
 

DeletedUser

Nou, ik heb twee cadeaus, een mooi cadeau en een exclusief cadeau.
Kan iemand mij verzekeren dat er NU iets vets in zit, en dat ik straks die kerstslee krijg ipv snoepjes? :p
 

DeletedUser

waar blijft de opdracht voor de hoed van de kerstman

volgens de wiki was het vanaf 24/12 tot 7/1
nog steeds niets te zien
 
Bovenaan