Wanneer begint dat duel mini event dan, of is het begonnen maar ik zie het nergens?
Dit betreft de opdrachtenreeks bij John (en bij de Algemene Taken in de saloon) waarbij je de zilveren munten kunt verdienen met duelgerelateerde opdrachten om de Oogsterwapens (van alweer enkele jaren geleden) te kunnen bemachtigen.
Zie hier een overzicht van de opdrachten en op welke dagen ze horen te verschijnen! Link -->
https://tw-calc.net/quests/group/227?lang=nl
Het blijkt echter dat de opdrachten - die dagelijks wisselen - niet altijd beschikbaar zijn. Ik heb daarnaar geinformeerd en kreeg het volgende te horen:
'Aan deze opdrachten zit een maximum aantal keren dat je ze kunt afronden. Na 3 keer afronden komt de opdracht niet meer terug. Als je nog niet alle munten hebt gekregen, dan mis je nog de opdrachten op bepaalde dagen. Elke dag van de week komt er een andere opdracht beschikbaar. De komende dagen zul je dus weer verder kunnen.'
En:
'Helaas kan ik niet zien wat het maximum aantal uit te voeren keren van de weekendopdrachten [zaterdag + zondag] zijn. Indien dit 2 keer is, dan zal deze niet meer beschikbaar komen.'
Het is dus inderdaad ook erg verwarrend. Je kan maximaal 30 zilveren munten verkrijgen en de daarvoor benodigde opdrachten zijn ook maar een aantal keer af te ronden in totaal. Veel spelers zullen echter de wapens al in een eerder jaar bemachtigt hebben of er überhaupt niet aan beginnen.
Kortom: voor iedereen die ze nog wil bemachtigen, is het dus inderdaad erg vervelend geregeld.