• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Oogsttijd evenement 2023

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier je feedback achter voor het oogsttijd evenement van dit jaar!
 
Natuurlijk zal het duel mini evenement, die we vorig jaar hadden, doorgaan! Als je niet alle oogst wapens hebt gevonden, is het nu de kans om dit te doen. John heeft een elke dag een speciale opdracht voor je, waar je zilveren munten kunt ontvangen. Voor elke 10 munten, kun je een oogstwapen naar keuze krijgen. Je kunt in totaal 30 munten sparen en uitgeven. Kies dus verstandig wat je wil hebben. Wil je wapens upgraden, of wil je alle 3 de wapens om te profiteren van de set bonus?
Wanneer begint dat duel mini event dan, of is het begonnen maar ik zie het nergens?
 
Wanneer begint dat duel mini event dan, of is het begonnen maar ik zie het nergens?

Dit betreft de opdrachtenreeks bij John (en bij de Algemene Taken in de saloon) waarbij je de zilveren munten kunt verdienen met duelgerelateerde opdrachten om de Oogsterwapens (van alweer enkele jaren geleden) te kunnen bemachtigen.

Zie hier een overzicht van de opdrachten en op welke dagen ze horen te verschijnen! Link --> https://tw-calc.net/quests/group/227?lang=nl

Het blijkt echter dat de opdrachten - die dagelijks wisselen - niet altijd beschikbaar zijn. Ik heb daarnaar geinformeerd en kreeg het volgende te horen:

'Aan deze opdrachten zit een maximum aantal keren dat je ze kunt afronden. Na 3 keer afronden komt de opdracht niet meer terug. Als je nog niet alle munten hebt gekregen, dan mis je nog de opdrachten op bepaalde dagen. Elke dag van de week komt er een andere opdracht beschikbaar. De komende dagen zul je dus weer verder kunnen.'

En:

'Helaas kan ik niet zien wat het maximum aantal uit te voeren keren van de weekendopdrachten [zaterdag + zondag] zijn. Indien dit 2 keer is, dan zal deze niet meer beschikbaar komen.'

Het is dus inderdaad ook erg verwarrend. Je kan maximaal 30 zilveren munten verkrijgen en de daarvoor benodigde opdrachten zijn ook maar een aantal keer af te ronden in totaal. Veel spelers zullen echter de wapens al in een eerder jaar bemachtigt hebben of er überhaupt niet aan beginnen.

Kortom: voor iedereen die ze nog wil bemachtigen, is het dus inderdaad erg vervelend geregeld.

1692471622090.png
 
vervelend geregeld?
niet echt
erg logisch geregeld
sommige spelers blijven hangen op de one hit opdracht en slaan die over
dus dan kan je de max van 30 al niet halen
gewoon de hele week dagelijkse taken checken om te zien welke je mist
moet niet zo moeilijk zijn
er een probleem van maken die er niet is? ook leuk :cool:
 
is al bezig vanaf woensdag
als je de opdrachten telt en dan 20 dagen?
kom jep recies op 30 muntjes
enige opdracht die je 2x moet doen ipv 3x is de one shot opdracht
 
Er bevinden zich inderdaad helaas meerdere fouten ook in de beschikbaarheid van (sommige van de) opdrachten. Daar wordt naar gekeken.
Moet idd niet moeilijk zijn... als het werkt. Vandaag pas de eerste opdracht gezien en ik heb ze nog nooit voltooid.

Ik heb in eerdere jaren al 19 munten behaald, maar heb er tot nu toe nog pas 2 kunnen doen (21 totaal dus). Elke andere dag kwam er geen opdracht beschikbaar, maar waarschijnlijk morgen wel de KO in 1 hit. Hopelijk wordt het dus snel opgelost.
 
ik heb elke dag gewoon de opdrachten gezien in saloon
dus met de opdrachten is niets mis

het ligt er gewoon aan welke je wel/niet gedaan hebt al

kijk in je opdrachten boek welke opdracht er nog mist?
dan weet je op zeker welke je mist, tenzij je ze allemaal al 1x gedaan hebt
je hebt er 2 kunnen doen? misschien kan je die over een week weer doen? en 1 van d2 2 daarna nog een keer?
en dan 2x die one hit? dan zit je precies op 30 munten
 
Ik heb niet elke dag opdrachten gezien (de eerste opdracht kwam pas op dag 5), nog nooit eentje voltooid, dus gaat toch iets mis als je het mij vraagt.
 
dat kunnen alleen mods zeggen
maar die zeggen gewoon dat je er al gedaan hebt en moet wachten op nieuwe
dus tsjah
beetje hopeloos?
 
Bovenaan