• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Oktoberfest 2023

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier je feedback achter over het Oktoberfest evenement van dit jaar!
 
ik neem aan dat: +70000000 Weerstand (Fort gevecht bonus) (Leavenworth's set)
en
+8.000000 Verdediging (Fort gevecht bonus)
+4.000000 Aanval (Fort gevecht bonus) (beide Female Oktoberfest set )

een foutje zijn?
 
Die 70000000 Weerstand op Leavenworth set moet idd 70 Weerstand zijn.
8.000000 verdediging en 4.000000 aanval moeten 8 en 4 zijn.

N.B. Alle spelers (mannelijk, vrouwelijk, greenhoorn) kunnen zowel de Female Oktoberfest set als de Male Oktoberfest set aantrekken.
 
Laatst bewerkt:
Is bij mij ook het geval, denk dat het te maken heeft met het dragen van Patrick Henry (zit 0 beweeg op). Komt wel vaak voor iig.
 
Welke van de 4 attributen gekozen wordt is puur toeval, maar als dat eentje is waar je maar 0 attribuutpunten van hebt, verlies je daarmee inderdaad wel vaker. Anders heb je iets van 9-10% kans om te verliezen.

Voor wie de details wat uitmaken hoe het werkt:
Een van de attributen wordt gekozen en het spel kiest een willekeurig getal tussen 0 en 1,1 keer dat atribuutpunt.
Is dat getal lager dan je aantal punten op dat attribuut heb je gewonnen.
bron: https://wiki.the-west.de/wiki/Oktoberfest-Event#Das_Event
 
Wanneer kan ik een non-binair karakter kiezen svp? Ik voel mij niet comfortabel met mijn huidige karakter.
 
ik zie dat we nu met de thema fg's buiten de krakelingen een kistje krijgen ipv de gebruikelijke 50 munten envelop, graag had ik deze liever gezien (en vooral met in het achterhoofd het kerstevent dat over een kleine 3 maanden van start gaat) als deze awesomia kleine kist!.
1695493706427.png
 
Persoonlijk vind ik het kistje juist wel leuk, omdat deze normaal niet te verkrijgen is :)

Overigens is de beloning (1300 krakelingen) wel erg mager. Dit was in 2021 nog: '4.750 krakelingen en een blauwe brief met 100 munten.' Waarom zou dit minder worden? Daar lijkt mij toch geen enkele aanleiding toe, maar goed.
 
Onafhankelijkheidsdagevent fg's hadden slechts de volgende beloningen:
- 1000 vuurwerk (2x 400 vuurwerk item en 1x 200 vuurwerk item).
- 50 munten (1x rode brief)

Dus t.o.v. toen zijn we er weer op vooruit gegaan, kijkende naar de hoeveelheid eventcurrency. Misschien wordt inno hard geraakt door de hogere energieprijzen waardoor de servers duurder zijn geworden en ze dus minder hoge beloningen weg kunnen geven!
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Qua achtergrond, er zijn sindsdien veranderingen geweest wat helaas heeft geleid tot strengere regels met betrekking tot prijzen bij evenementen. De uit te geven beloningen zijn hierdoor beperkt. Het idee voor nu is dat de krakelingen elk fortgevecht hetzelfde zijn maar de extra beloning zal per fortgevecht ronde verschillen.
 
No shit :ph34r: dat INNO mensen maar verder demotiveert, ze zijn sws goe bezig ermee, om een voorbeeld te geven , voor het laatste speedeventje (dat 3 weken duurde en bovendien nog steeds niet is afgehandeld) is de deelnamebeloning 50 munjes en een blik spinazie, lekker motiverend voor de volgende speedeventjes :laugh::laugh::laugh:
 
Bovenaan