• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback klassieke wereld

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Zojuist is er een event aangekondigd op de internationale server. Wat vinden jullie er van en wie gaan er spelen?
 
nog een deelname prijs?
of alleen hoofdprijzen?

en in hoeverre classic?
oude kaart? geen level 120 arbeiden?
of gewoon standaard kaart en arbeiden minus alle nugg opties?
 
nog een deelname prijs?
of alleen hoofdprijzen?

en in hoeverre classic?
oude kaart? geen level 120 arbeiden?
of gewoon standaard kaart en arbeiden minus alle nugg opties?

Zoals het er nu naar uitziet, inderdaad het laatste. De huidige kaart inclusief de arbeiden in het midden, maar zonder sets en met een beperkte UP shop & beperkte nugget opties als ik het goed begrepen heb.

Een deelnemer beloning is er dan eveneens nog niet, maar misschien/hopelijk komt die er nog op een later tijdsstip.
 
Waarom vindt Inno het überhaupt een goed idee om sets die al meerdere malen in de shop zijn geweest als prijs uit te delen, om bijv. de nr 1, 2 of 3 in xp te worden kost je waarschijnlijk bijna net zoveel nuggets als een black friday set. (+ de mensen die het dat waard vinden hebben de set al :) )
 
en tevens blijft het een nug feestje
aangezien je mate thee en zeepwater uit shop kan halen
denk dat alleen spelers van ro en hu gek genoeg zijn voor deze grap
aangezien die graag winnen ondanks alles
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Ik geef jullie feedback vandaag door. Bedankt voor de terugkoppeling! Welke prijzen zouden meer welkom zijn (uiteraard Nuggets) ten opzichte van de oude item sets?
 
ik denk dat je beter een prijs naar keuze kan doen, Nu krijg je bijv in de xpklassement: #1 XP black friday kleding, #2 black friday wapens, #3 black friday paardenset. En dan kan je als #1 XP een volledige set kiezen (kan ook een set zijn die voor nuggets te koop was/El Gringo? (behalve union dan...) #2 XP een set minus de paardenset, #3 XP een set minus de paarden en wapenset. Dit brengt met zich mee dat iedereen die nog een set mist, maakt niet uit welke, graag mee zou willen doen met het evenement. En dat wilt innogames uiteindelijk lijkt me :)
 
gewoon union er ook in doen
die paar setjes gaan het verschil niet maken
en zal over diverse comms en servers verdeeld worden..... zou geen probleem moeten zijn
zo heb je de prod hunters voor gringo erbij
en fg'ers voor union
 
tja als je union uit zou delen en deze worden op werelden uitgedeeld waar nog geen union is, maakt dat wel degelijk een verschil. misschien op een .net wat minder. maar op .nl issa of jica zou dat fgs kunnen veranderen.. in negatieve zin. Andere kant is wel dat er superveel mensen op af komen als union ook tot de prijzen behoort
 
ik noem een voorbeeld. op 9/10 van de nieuwe werelden op andere servers heb je hetzelfde probleem dan. die zien er soortgelijk uit.
 
even extra post voor duidelijkheid

Bouw ranglijst

  • 1ste plaats op de Bouw ranglijst → Gevangenis broers kleding set
  • 2de plaats op de Bouw ranglijst → 3 items van de Gevangenis broers kleding set
  • 3de plaats op de Bouw ranglijst → Gevangenis broers hond en schakel
3de prijs is beter dan de 2de?
aangezien je meer hebt aan een set dan aan een incomplete kleding set?
 
sowieso onlogisch, doe dan;

1. hele set
2. alleen kleding
3. alleen hond en schakel

al gaf je 100 mensen die hele set, die set gaat het verschil nergens maken hoor:p
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Ik ga het in ieder geval nog doorgeven. Het enige is dat ik niet weet in hoeverre het nog zal worden aangepast aangezien de wereld morgen al start.
 
bedankt voor de moeite iig kleiduif. Alleen vanuit de organisatoren is dit gewoon weer 1 grote scam ook. De serverinformatie van het evenement:

  • Version: v2.142.1 revision 6e96395

Dit is precies dezelfde versie als die wij nu hier op .nl hebben. het max level is ook gewoon 150 ipv 120. Ze hebben gewoon alleen de UP shop leeg getrokken en de buffs waar ze op verdienen laten staan. Hier is niks oldschools aan :huh: . Nu was dat ook wel te verwachten, want je kan ook prijzen winnen op het gebied van avo's (die er destijds nog niet eens waren) maar om dit een classic wereld te noemen slaat ook nergens op. hadden ze beter de versie terug kunnen brengen waar poker nog in zat. daar waren best veel mensen op af gekomen denk ik :laugh:
 
Denk je echt dat ze die versie nog hebben Nehe? Kom op man. Dit is precies de wereld zoals ik hem had verwacht. Helaas niks bijzonders en nu maar hopen dat .hu de prijzen pakt want die pushen dit soort events genoeg om te winnen. :)
 
Bovenaan