• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Duel Showdown

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Heb je vragen of opmerkingen over het evenement? Stel ze dan hier!
Je kan hier alles lezen over het evenement.
 
Gringo had beter het afgelopen speedevent uitgedeeld kunnen worden. ik vind dit nogal een nutteloos evenement voor Gringo. Mensen die niet van duelleren houden kunnen de pot op. een normale speedwereld is daarentegen veel breder ingericht dus zou uiteindelijk leuker voor iedereen zijn als er Gringo te winnen viel.

just saying
 
Wat is nu precies de doelstelling van de speelwereld? Zo hoog mogelijk eindigen in de normale ranglijst, of zo hoog mogelijk in de duelranglijst, of nog iets anders.

Voor de normale ranglijst vind ik het vreemd dat het om een duel evenement gaat, aangezien je de punten ook op andere manieren kan krijgen en zo zou de eerste in de lijst zelfs zonder een duel gespeeld te hebben de winnaar kunnen worden.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ter verduidelijking, het is een duel evenement, het gaat om de duel ranglijst en niet de xp ranglijst.
 
mag je wel producten ruilen?
Bijvoorbeeld als ik kwakzalver ben dat ik thee geef in ruil voor de vissensoep van een kok.
Of moet je echt de producten geven die de ander nodig heeft om je product te maken?
 
en waar trek je de grens dan? Dan geef ik jou hout (of snijplanken) en jij geeft mij polijststeen terwijl het verzamelen van de producten voor polijststenen veel langer duurt.
 
gewoon markt dichtgooien
iemand met een markt prestatie gewoon diskwalificeren
ben je er gelijk vanaf

" Tegenover het leveren van die producten moet het gecrafte product wel teruggegeven worden, anders wordt dit ook gezien als pushing. "

lijkt mij toch overduidelijk
je geeft prods om te craften en krijgt daar de craft items voor terug
dus ruilen valt niet onder de opties en zal dan onder pushing vallen.
geen idee hoe jij het voor de rest leest?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
mag je wel producten ruilen?
Bijvoorbeeld als ik kwakzalver ben dat ik thee geef in ruil voor de vissensoep van een kok.
Of moet je echt de producten geven die de ander nodig heeft om je product te maken?
Om het evenement zo eerlijk mogelijk te houden is handel verboden.
Het enige wat is toegestaan is een ander iets voor jou laten craften. Je zal de producten hiervoor zelf moeten zoeken.
Ik zal wel nog een vindkans bonus of vindkans setje toevoegen aan het evenement hiervoor.
Het verhandelen van sets en andere draagbare voorwerpen, verkopen of ruilen van producten is verboden.
 
Ik zou de markt ook gewoon compleet dichtgooien, lijkt me vooral onnodig werk voor jullie en het speelveld wordt daardoor ook gewoon gelijkgetrokken. Als je dan op een of andere manier een 'fout' beroep kiest is het toch wel echt je eigen doen. Indien er dan iemand nugs tegenaan zit te gooien in de UP shop vind ik dat zelf alleen maar grappig eigenlijk.

Wel een leuk initiatief trouwens. :)
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De enige prijzen die je kunt winnen staan vermeld in de aankondiging. Er zullen geen extra activiteiten of opdrachten georganiseerd worden tijdens het evenement.
 
Ziet er leuk uit zo :)

Over 3 weken lopen er hier dus twee Hongaren rond met Gringo sets? :p
Nee, sheriff123 wint, Lotte, dat is de beste duellant ooit op dit spel, vraag anders zelf maar aan hem als je me niet gelooft!

Maar even serieus:
Ik had trouwens helemaal niet gedacht aan het feit dat er Hongaren mee konden doen opnieuw, ik wou mee doen maar nu haak ik af vrees ik.
Grote irritatie-factor en ze komen alleen maar om de sfeer te bederven en (racistisch) te schelden & trollen.
 
Bovenaan