• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eindspel

DeletedUser5512

mij lijkt het geen goed idee om een spel te maken en daarna de hele wereld te sluiten, maar ik snap wel dat je vindt dat we iets moeten doen aan die dode werelden.

Mij lijkt het nog steeds erg leuk om werelden samen te voegen om zo de activiteit wat de verhogen
 

DeletedUser

Willen de 2 mensen hier boven eerst lezen voor ze reageren??
Kijk even naar mijn post hiervoor en antwoord dan nog eens.
 

DeletedUser8307

Willen de 2 mensen hier boven eerst lezen voor ze reageren??
Kijk even naar mijn post hiervoor en antwoord dan nog eens.

Ik heb 'm niet gelezen, maar dat hoeft niet. Het is goed zoals het nu is zeg ik. :)
 

DeletedUser

Ik ben tegen.
als mensen later beginnen, hebben ze geen kansen meer om lv 120 te bereiken.
 

DeletedUser

Een fusie tussen oudere werelden waarin je inventaris (prestaties) van die werelden gecombineerd worden, dat lijkt me dan een beter idee. Zo krijg je meer activiteit op werelden. Een wereld zomaar resetten vind ik niet kunnen.
 

DeletedUser

Dan zeg ik het wel nog een keer:

Mijn belangrijkste reden om dit topic te maken is omdat de oudere werelden stil vallen en er geen doel is waar je met je stad naar toe kan werken. Dit hoeft geen eindspel en reset te zijn, maar iets anders.

Een fusie is wat ingewikkeld, want het level van welke wereld hou je dan als al je inventarissen samenvoegen?

Zijn jullie het dan wel eens dat er iets moet gebeuren tegen het stil vallen van werelden? Als er een nieuwe start zal Briscoe ook net zo hard terug aan in actieviteit denk ik, ookal is die nu nog heel actief.
 

DeletedUser8307

Natuurlijk zijn wij het eens dat er iets moet gebeuren aan de leegloop van the-west. ;)

Echter moet je met een concreet idee komen, dan kunnen we er onze mening van geven !
 

DeletedUser15117

Ik vind het wel een goed idee om 1 keer per jaar een grote wedstrijd te houden, maar het resetten vind ik niks.

Over de werelden samenvoegen: hoe doe je dat met steden die op de zelfde plaats zijn gebouwd, forten enz.
Dus werelden samenvoegen zie ik niet zitten.
 

DeletedUser

Jaja dat resetten weten we nou wel dat dat niks is :p

Dit topic heeft nu dus een verkeerde naam
 

DeletedUser12590

Hmm...travian? :blink:

Geen eindspel. Doe het dan anders: eens of tweemaal per jaar zo`n spel. Laat de wereld weer een beetje leven lijkt mij.
 

DeletedUser

Een groot soort spel dan 1x per jaar. Waar je zeldzame dingen of veel ep mee kan winnen?
 

DeletedUser14918

Ander spel?

te veel travian gespeeld?? :p

Daar is het uiteindelijke doel om een wereldwonder te bouwen, daar zijn ontzettend veel grondstoffen voor nodig en dat is alleen te doen als je met je hele alliantie (BG) meehelpt bij de op dat moment sterkste persoon. Je leeft er zo'n 5 maanden naartoe en dan worden vanuit verschillende BG's aanvallen op andere BG's gedaan.

Maar dit werkt niet bij The-West omdat je: bij travian in één keer alles kwijt kunt zijn; je blijft niet "sowieso level, pakweg, 50".
The-West heeft geen geschreven uiteindelijke doel, maar ik denk dat vooral de grote BG's zoveel mogelijk forten willen innemen.
 

DeletedUser12110

geen goed idee

ik vind het geen goed idee je raakt gewoon alles kwijt waaraan je zo hart hebt gewerkt
 

DeletedUser13980

Als er een reset van de werelden bij zit, zie ik dit niet zitten, en veel mensen met mij. Heb je net een redelijk aantal prestaties of een leuke inventaris bij elkaar, wordt de wereld gereset, ben je alles weer kwijt. Dan wordt het alleen maar inactiever denk ik zo.

RPGs hebben geen eindspel nodig, en zou alleen maar vervelend zijn.

Volledig mee akkoord, ik groei nogal traag en als ik opnieuw zou moeten beginnen dan stop ik gewoon.
 

DeletedUser

Je kan ook gewoon tot level 150 ofzo gaan net zoals het van level 99 naar 120 ging. Daarbij raak je niet je inventaris kwijt maar heb je wel weer nieuwe doelen.
 

DeletedUser14008

Als je het verzet naar 150 stel je het probleem alleen maar uit...

Maar het resetten is idd niet goed, dat zou zonde zijn....

Maar een uitdaging in de vorm van een spel is misschien wel leuk:D
 

DeletedUser

Wordt er een beetje moe van als mensen gaan reageren, maar niet lezen, ik heb al lang gezegd dat resetten dus geen optie is, heeft niemand er wat aan als dat het enige is wat mensen kunnen melden hier
 
Bovenaan