• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eerlijkste tournooi

DeletedUser1053

hoe heb je dat berekend dan? noem eens de eenheden bij je getallen

2×144×1,5=432

2= aantal waarmee je het willekeurige getal wat tussen de schade van je wapen wordt gekozen moet vermenigvuldigen
144= maximale schade scherpe houthakkersbijl
1,5= headshot
 

DeletedUser

Je hit 432 wanneer de tegenstander 0 weerstand en 0 reflex heeft.

Heeft je tegenstander 100 weerstand en jij 1 slagkracht kan je nog maar max. (432 max hit - 100 weerstand + 1 slagkracht?) 333 hitten, vermoed ik? Daarom moet je dan je slagkracht omhoog doen om terug aan die 432 te geraken.

Schiet me niet dood als het niet waar is met dat aftrekken en optellen van weerstand en slagkracht want het is maar giswerk van mij ;)
 

Deleted User - 36202

Je hit 432 wanneer de tegenstander 0 weerstand en 0 reflex heeft.

Heeft je tegenstander 100 weerstand en jij 1 slagkracht kan je nog maar max. (432 max hit - 100 weerstand + 1 slagkracht?) 333 hitten, vermoed ik? Daarom moet je dan je slagkracht omhoog doen om terug aan die 432 te geraken.

Schiet me niet dood als het niet waar is met dat aftrekken en optellen van weerstand en slagkracht want het is maar giswerk van mij ;)

Er zit vast een andere formule achter, maar het principe klopt wel, om dan nog aan de 432 te geraken moet je een hogere slagkracht hebben dan de verdediging van de tegenstander. (weerstand + 1/2 reflex)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je hit 432 wanneer de tegenstander 0 weerstand en 0 reflex heeft.

Heeft je tegenstander 100 weerstand en jij 1 slagkracht kan je nog maar max. (432 max hit - 100 weerstand + 1 slagkracht?) 333 hitten, vermoed ik? Daarom moet je dan je slagkracht omhoog doen om terug aan die 432 te geraken.

Schiet me niet dood als het niet waar is met dat aftrekken en optellen van weerstand en slagkracht want het is maar giswerk van mij ;)

ik denk inderdaad ook dat als het zo werkt er zeker een andere formule achter zit..
tegen bepaalde spelers hit ik namelijk maar 20 ofso per schot, terwijl die persoon echt niet heel veel meer weerstand heeft vergeleken met mijn slagkracht.


en van dat weerstand x 1 + reflex x 0.5 weet ik ook niet hoor.. is toch nooit echt toegegeven door de mods? dan zou schieten en slagkracht ook zo moeten werken of de verdediger heeft te veel voordeel..
 

Deleted User - 36202

Het is toegegeven op het duitse forum :) Ik zal het wel ff opzoeken voor je.
 

DeletedUser

Hektor, wie had er gelijk :p

Ik doe research hoor! Jij gokt maar wat ^.^
 

DeletedUser

als jij research doet wil ik bronnen zien :p

en hoe noem je dit van mij dan? ik ben het nu toch ook aan het onderzoeken? ;)
geen onderzoek begint zonder hypothese...
 

DeletedUser

Ik sla niet alle sites op die mij informatie gaven.. Wel kan ik je zeggen dat minstens 90% rechtstreeks uit de forums van Duitsland komen.
 

DeletedUser


thanx :) ja mijn duits zit wel goed hoor.


Ik sla niet alle sites op die mij informatie gaven.. Wel kan ik je zeggen dat minstens 90% rechtstreeks uit de forums van Duitsland komen.

okee, voor het moment geloof ik je dan even over dat 2*max schade wapen*1.5, maar hoe zit het dan volgens jou met slagkracht/schieten? want in alle hulpsites die ik gezien heb staat dat die vaardigheden heel simpel ge programmeerd zijn, namelijk dat ze de schade verhogen.
 

DeletedUser

heb je gezien hoeveel topics er zijn?
in het algemene deel al zo'n 10.000 ;)

ik zou zeggen, veel plezier met researchen Werker! :p
 

Deleted User - 36202

Beetje gekeken op het engelse forum, en heel veel daaro brengen ook naar voren dat de max damage 3x de maximale waarde van een wapen is ;) Dus het zal wel kloppen.
 

DeletedUser

Beetje gekeken op het engelse forum, en heel veel daaro brengen ook naar voren dat de max damage 3x de maximale waarde van een wapen is ;) Dus het zal wel kloppen.

okee daar kan ik in principe nog wel inkomen, dus in feite dat het marginale effect van meer slagkracht/schieten afneemt naarmate je meer punten erop zet, en uiteindelijk zal uitkomen op 3x de schade van je wapen... ofso :confused:

wat ik hiermee bedoel is dat het wel nuttig is voor je schade om in plaats van 50 slagkracht te verhogen naar 51, maar dat het verschil tussen 300 en 306 (in procenten eenzelfde verhoging) slagkracht verwaarloosbaar klein is...
 

DeletedUser

@ Werker,
Hoe verklaar je dit?
335 schade met een hoogwaardige schofield (79-111).
2x111x1.5 is toch echt 333.
die theorie van jou klopt dus niet ;)

de persoon die dit gedaan heeft was DavyCrockett. ik dacht eerst nog dat het een hw peacemaker kon zijn, maar volgens hem is dit echt met de schofield gedaan.

(ik heb in de doodgraver van minstens 30 steden gekeken naar bewijs tegen jouw theorie, maar kon niks vinden. toen bedacht ik me dat wij van Silver temple ook een doodgraver hadden, en het was gelijk raak :D)
 

DeletedUser

Zoiets zei ik ook al over DonteX, maar dat is niet meer te controleren. Ik denk dat Davycrocket het wel met een hoogwaardige peacemaker heeft gedaan.
 

DeletedUser

Laat dontex mee doen en iedereen hit 0 met zen wapen op hem degene met reflex en weerstand hebben een groot voordeel op zwakke wapens:(
 

DeletedUser5740

blackjacky het gaat om de stats dus als iemand wint door hoge reflex of weerstand dan is dat de bedoeling van het tournooi.
 

DeletedUser

Hadie slimmerik :)

maximale schade wapen = 2x maximum wapen x 1.5 :p

Is het niet zo dat je je slagkracht/schieten moet verhogen tot een bepaald maximaal aantal totdat het geen invloed meer heeft op je duels.

Bijv: bij 150 slagkracht is de maximale hit 1.5x1.5 . Bij 200 slagkracht 2 x 1.5, en dat het daarna geen invloed meer heeft.

Lijkt mij een redelijk logische redenering, zo hebben de vaardigheden schieten en slagkracht wel degelijk nut, maar op een bepaalde hoogte stopt de invloed :)

Dit is zomaar een gis, ik had geen zin om al die forums door te zoeken :p
 
Bovenaan