• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eerlijkste tournooi

DeletedUser4505

Gewoon laten doorgaan en het toernooi voor alle duel levels maken. :D Goed initiatief en sterke spelers kopen die kiezels! Wel gelijk aandoen anders is het niet eerlijk. :p

Jammergenoeg kan ik niet meedoen. De rest van de goede duellisten wel verwacht ik houd me op de hoogte Ghe Ghe :D
 

DeletedUser

Dit toernooi zal alles behalve eerlijk zijn, hierbij geef ik de volgende argumenten:

- Je kan niet als excuus gebruiken dat iemand anders 'alleen maar' wint omdat hij een hoger level heeft. Hij heeft namelijk een bepaalde strategie in het spel toegepast waardoor hij bepaalde duels/arbeiden kon uitvoeren. Als hij een hoger wapen aan kan dan jij, dan heeft hij het slimmer aangepakt.

- De maximale schotwaarde die je kan doen met een kiezelsteen zal rond de 25 liggen. Met maar een beetje weerstand of reflex kan je deze omlaaghalen.. naar.. let's say 1. Dus iedereen met 30 reflex zal hier een groot voordeel bij halen. Alle punten boven de 50 reflex zullen dus 'weggegooid' zijn, als je aan dit toernooi meedoet.

- Zoals Dontex net al zei, iedereen die ook maar even een kiezelsteentje zal dragen wordt direct door verscheidene mensen aangevallen.

- Als je zo'n toernooi begint gericht op je vaardigheden, dus met voordeel, zal iedereen dat doen. Bijvoorbeeld; Iemand met veel slagkracht en weerstand zal dan een 'vuisttoernooi' oprichten.


punt 1 heb je deels gelijk want niet iedereen (ik ook niet) speelde vanaf het begin van the west al (de hoogste was ongeveer lvl 40 toen ik begon)

bij punt 2 heb je gelijk

punt 3 kun je vermijden door gewoon in je verdedigings kleren naar de stad van je tegen stander gaan en dan pas effe snel verwisselen van kleren en wapen en na het duel gewoon weer omwisselen

punt 3: een vuisttoernooi is alleen voor slagkracht duellanten en ik zie eigenlijk niet in waarom iemand niet zo'n toernooi zou kunnen organiseren



he kunt ook afspreken met andere wapens die een hogere hit waarde hebben en die voor zowel slagkracht en schieten ongeveer gelijk zijn maar helemaal gelijk is geen enkel wapen behalve de echt goedkope wapens
 

DeletedUser5771

punt 3: een vuisttoernooi is alleen voor slagkracht duellanten en ik zie eigenlijk niet in waarom iemand niet zo'n toernooi zou kunnen organiseren

Zo kun je ook een Bowie-Mes tornooi gaan organiseren.. :rolleyes:
Dit is weer de nieuwe hype onder de dueltornooien, kijk maar, straks wordt er op W1 2 en 3 weer een onderwerp geopend met als titel: Vuisttornooi W1/2/3, Duellevel 40-80..
 

DeletedUser1053

Het is me toch wat, die duel toernooien.:p
Maar dit is wel een goed idee, al moet er goed opgelet worden dat er niet vals gespeeld wordt.
 

DeletedUser

volgens mij zijn treffers van 50 met zo'n wapen geen uitzondering..

stel dat reds mij aanvalt met een kiezelsteen (hij heeft 258 schieten), dan doet hij ZEKER wel meer dan 50 schade per schot. is natuurlijk wel het meest extreme voorbeeld, maar ik weet zeker dat je niet genoeg hebt aan 30 reflex/weerstand om de schade naar 1 te brengen zoals Werker zegt!
 

DeletedUser5740

volgens mij zijn treffers van 50 met zo'n wapen geen uitzondering..

stel dat reds mij aanvalt met een kiezelsteen (hij heeft 258 schieten), dan doet hij ZEKER wel meer dan 50 schade per schot. is natuurlijk wel het meest extreme voorbeeld, maar ik weet zeker dat je niet genoeg hebt aan 30 reflex/weerstand om de schade naar 1 te brengen zoals Werker zegt!


Het gaat er om dat je wint pure op je stats. want ik kan wel better stats hebben als iemandomdat ik toevalig een duellant ben en een hoger level. Maar een soldaat met een lager level kan een better wapen hebben en van mij winnen.
 

DeletedUser

volgens mij zijn treffers van 50 met zo'n wapen geen uitzondering..

stel dat reds mij aanvalt met een kiezelsteen (hij heeft 258 schieten), dan doet hij ZEKER wel meer dan 50 schade per schot. is natuurlijk wel het meest extreme voorbeeld, maar ik weet zeker dat je niet genoeg hebt aan 30 reflex/weerstand om de schade naar 1 te brengen zoals Werker zegt!

Hadie slimmerik :)

maximale schade wapen = 2x maximum wapen x 1.5 :p
 

DeletedUser

Hadie slimmerik :)

maximale schade wapen = 2x maximum wapen x 1.5 :p

hadie slimmerik :)
verklaar dan eens de max hit die in de doodgraver bij the east staat bijvoorbeeld..

er zou dan NOOIT boven de 400 gehit kunnen worden, toch gebeurd het.
bovendien zou dit inhouden dat slagkracht/schieten vrijwel geen zin heeft omdat ik zelf al wel 3x (2x1.5=3) het maximum van mijn wapen heb gehit, en ik heb écht niet extreem veel slagkracht.



Het gaat er om dat je wint pure op je stats. want ik kan wel better stats hebben als iemandomdat ik toevalig een duellant ben en een hoger level. Maar een soldaat met een lager level kan een better wapen hebben en van mij winnen.

ik zie niet in hoe dat betrekking heeft op mijn post?
 

DeletedUser

Wel, want dat is door een scherpe houthakkersbijl gebeurd en 2×144×1,5=432:)
 

DeletedUser5740

lees de begin post hij wil een tournooi organiseren puur op duelstats en niet op wapen. en jij begint er over dat reds wel 50 hit dan wint hij dus op zijn duelstats en niet op zijn wapen.
 

DeletedUser1053

hadie slimmerik :)
verklaar dan eens de max hit die in de doodgraver bij the east staat bijvoorbeeld..

er zou dan NOOIT boven de 400 gehit kunnen worden, toch gebeurd het.
bovendien zou dit inhouden dat slagkracht/schieten vrijwel geen zin heeft omdat ik zelf al wel 3x (2x1.5=3) het maximum van mijn wapen heb gehit, en ik heb écht niet extreem veel slagkracht.




ik zie niet in hoe dat betrekking heeft op mijn post?

Slagkracht/schieten heeft zeker nut, enkel als je tegenstander geen reflex/weerstand heeft heb je er niets aan.;)
En 400 kan makkelijk gehit worden, 400:3=133,3
Door de scherpe houthakkers bijl kan het dus wel.
 

DeletedUser

Slagkracht/schieten heeft zeker nut, enkel als je tegenstander geen reflex/weerstand heeft heb je er niets aan.;)

serieus? :eek:
dus zolang je meer slagkracht/schieten hebt dan je tegenstander weerstand/reflex heb je niks aan extra puntjes erop zetten? :confused:
 

DeletedUser

Het lijkt me wel zo netjes om spelers met een kiezelsteen ff niet aan te vallen, zeker als je weet dat die mee doet aan een toernooi Dontex...
 

DeletedUser7247

serieus? :eek:
dus zolang je meer slagkracht/schieten hebt dan je tegenstander weerstand/reflex heb je niks aan extra puntjes erop zetten? :confused:

Slagkracht/schieten heeft zeker een effect.
Misschien hit je bij elk schot hoger ofzo.
 

DeletedUser

Het lijkt me wel zo netjes om spelers met een kiezelsteen ff niet aan te vallen, zeker als je weet dat die mee doet aan een toernooi Dontex...

Dat is gewoon precies hetzelfde als arbeiders aanvallen, niet laf hadden ze maar niet mee moeten doen!

Grz. legolas
 

DeletedUser

Wel, want dat is door een scherpe houthakkersbijl gebeurd en 2×144×1,5=432:)

432 is dus de hoogst mogelijke schade bij the west? (los van de wapens die nog niemand gezien heeft)
ongeacht hoeveel punten je erbij zet op slagkracht? dat weiger ik serieus te geloven... :rolleyes:
 

DeletedUser7247

432 is dus de hoogst mogelijke schade bij the west? (los van de wapens die nog niemand gezien heeft)
ongeacht hoeveel punten je erbij zet op slagkracht? dat weiger ik serieus te geloven... :rolleyes:

Geloof ik ook niet. Misschien is dat het maximum met slagkracht 1, maar dat zou niet normaal zijn.

Maar zoals ik al zei: Volgens mij heeft schieten en slagkracht echt een invloed op je hits en je hoogste hits.
 

DeletedUser1053

432 is dus de hoogst mogelijke schade bij the west? (los van de wapens die nog niemand gezien heeft)
ongeacht hoeveel punten je erbij zet op slagkracht? dat weiger ik serieus te geloven... :rolleyes:

Toch is het zo.:p
 
Bovenaan