• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltournooi 120+

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Uitwijken is getest beter .....maar het is een puzzel van twee stukken die niet op max. werkt als de ene stuk niet goed genoeg is !


Met andere woorden:veel uitwijken en weinig imagi werkt reddelijk en veel imago en weinig uitwijken werkt ook reddelijk....eigenlijk kan je makkelijk op een level 65- zoiest hebben =100 uitwijken/imago dan is het onmogelijk om veel aangeraakt te zijn ! natuurlijk moet je zorgen voor schieten en mikken en dan heb je een zeer stevige techniek ;)

Ik heb geen hoog uitwijken op w1 en ik word bijna niet geraakt normaal gezien, ik heb alleen een top-15 tactiek.
 

DeletedUser

Ik heb geen hoog uitwijken op w1 en ik word bijna niet geraakt normaal gezien, ik heb alleen een top-15 tactiek.



Ja,ik snap het ook niet waarom maar met veel tactiek hoef je geen uitwijken meer te hebben...bij imago dsu als je iemand aanvalt is dat niet het geval...
 

DeletedUser

Ja,ik snap het ook niet waarom maar met veel tactiek hoef je geen uitwijken meer te hebben...bij imago dsu als je iemand aanvalt is dat niet het geval...

Dat is niet waar. De nummer 1 tactiek op w3(rond 170 tactiek) raakte ik altijd 6-8 keer(wel op de handen, maar met zo weinig mikken als ik had, zou ik echt wel minder raken als alleen tactiek veel nut had). Alleen tactiek is dus volgens mij ook niet goed.
 

DeletedUser

Ik schrijf in algemeen.....het kan altijd eens niet kloppen zoals freewilly op een andere topic zei "duels bevat ook een stuk moraal" ....niet alles klopt ...je moet ook eens geluk/pech hebben ;)
 

DeletedUser

Ik schrijf in algemeen.....het kan altijd eens niet kloppen zoals freewilly op een andere topic zei "duels bevat ook een stuk moraal" ....niet alles klopt ...je moet ook eens geluk/pech hebben ;)

Dat waren 3 of 4 duels, dus dat lijkt mij niet alleen geluk;)
 

DeletedUser

Hij is ook maar een bouwer...ik weet het ook niet :o


In algemeen klopt het wel wat ik zeg.....
 

DeletedUser

Hij is ook maar een bouwer...ik weet het ook niet :o


In algemeen klopt het wel wat ik zeg.....

Wel of niet bouwer maakt niet veel uit. Hij had ongeveer 170 op tactiek en dan wel geen soldatenbonus, maar het blijft erg veel:)
 

DeletedUser

Ik word soms niet geraakt door mensen met 100 imago en 5 keer geraakt door mensen met 2 imago, ik vind het toch raar :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Ik wordt soms niet geraakt door mensen met 100 imago en 5 keer geraakt door mensen met 2 imago, ik vind het toch raar :p

Ja, ik vind eigenlijk dat er een te grote geluksfactor aan vast zit.

Maar dat Fruzel zegt dat imago niet werkt en tactiek wel komt waarschijnlijk voort uit eigen ervaringen. Ik denk dat hij met imago pech en met tactiek geluk heeft gehad.
Want het is nog nooit bewezen dat imago niet goed werkt, het staat zelfs zwart op wit dat een imago met een hogere waarde dan de tactiekwaarde van de verdediger het mikken van de tegenstander verlaagt.
 

DeletedUser3012

Ik viel aan:

Levenspunten totaal
- 920 LP
Levenspunten totaal
- 295 LP
huipie121 valt flauw. freewilly overwint het duel, krijgt 207 ervaringspunten en steelt van huipie121 $13.

Zzzzzzz....
 

DeletedUser

De finalisten zijn bekend!
Ik zelf zal tegen de duellant der duellanten, Stefan88 strijden voor de Kakalovbeker.

Ik moet eerst weer even wakker worden. Ik heb na al de spanning van de afgelopen dagen mezelf eerst ff dood geduelleerd. :)
 

DeletedUser

Nou mensen, na al die maanden inmiddels, is het toernooi eindelijk afgelopen.
Vandaag is het laatste duel geweest.

Levenspunten totaal
- 308 LP Levenspunten totaal
- 1059 LP

freewilly overwint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van Stefan88 $8.

Na dit duel ziet Stefan van een 2e duel af dus dan ga ik automatisch door.

Dit houdt in dat ik mezelf bij deze tot winaar van dit toernooi kroon en de Kakalov-beker in ontvangst neem.

Allen hartelijk dank voor jullie medewerking en met name Kakalov, die alles opgezet heeft.

En 1 ding is zeker, ik zal nooit meer helpen met de organisatie, ik ben er wel even klaar mee. :)

Het volgende toernooi mag iemand anders doen.

Mvg,
Freewilly
 

DeletedUser

Nou mensen, na al die maanden inmiddels, is het toernooi eindelijk afgelopen.
Vandaag is het laatste duel geweest.

Levenspunten totaal
- 308 LP Levenspunten totaal
- 1059 LP

freewilly overwint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van Stefan88 $8.

Na dit duel ziet Stefan van een 2e duel af dus dan ga ik automatisch door.

Dit houdt in dat ik mezelf bij deze tot winaar van dit toernooi kroon en de Kakalov-beker in ontvangst neem.

Allen hartelijk dank voor jullie medewerking en met name Kakalov, die alles opgezet heeft.

En 1 ding is zeker, ik zal nooit meer helpen met de organisatie, ik ben er wel even klaar mee. :)

Het volgende toernooi mag iemand anders doen.

Mvg,
Freewilly

Gefeliciteerd en lekker veel XP:p
 

DeletedUser5512

ook gefeliciteerd!
zal voor de gezelligheid ook nog wel eens een keer langskomen
 

DeletedUser

ook gefeliciteerd!
zal voor de gezelligheid ook nog wel eens een keer langskomen

Altijd goed! De kans dat ik nog eens bij jullie langs kom is ook groot. Ik hoef niet meer te werken voor ep dus ik verveel me een beetje. Ik ben vandaag ook op toernee geweest om wat duels te doen. Jullie stad ligt alleen meestal KO allemaal. :)

Bedankt voor de felicitaties trouwens allemaal!
 

DeletedUser5512

Altijd goed! De kans dat ik nog eens bij jullie langs kom is ook groot. Ik hoef niet meer te werken voor ep dus ik verveel me een beetje. Ik ben vandaag ook op toernee geweest om wat duels te doen. Jullie stad ligt alleen meestal KO allemaal. :)
Bedankt voor de felicitaties trouwens allemaal!

dat klopt vrees ik, zelf heb ik de afgelopen 150 uur niet meer kunnen duelleren(tja je kent het vast wel: vergeten optijd trompet uit te trekken en dan komen die aasgieren) maar zal nu mijn best doen om niet KO te gaan :D:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan