• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltournooi 120+

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5512

stefan is ook door

Levenspunten totaal
- 703 LP Levenspunten totaal
- 480 LP

Stefan88 overwint het duel, krijgt 37 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $28.

dit duel was een stuk minder mooi
 

DeletedUser

Jammer olieboleter, je had ook wel een hele taaie tegenstander.
Ik vind dat je het goed hebt gedaan hoor! :)

Freewilly vs Neelis : Allebei een keer gewonnen. Totale schade gedaan Free:1296 Totale schade gedaan Neelis:1087
Freewilly is door.

Huipie vs Kakalov--> Huipie is voorlopig door

Tha Realest vs Tibaut--> Eerste duel gewonnen door Tibaut

Stefan88 vs Appelflapeter --> Beide duels gewonnen door Stefan. Stefan is door.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal

-70 LP
-438 LP

Eerste ik gewonnen.

Levenspunten totaal

- 697 LP Levenspunten totaal
- 367 LP

Tha Realest overwint het duel, krijgt 247 ervaringspunten en steelt van Tibaut $13.


Tweede Th

Totaal: Tibaut -837 Schade
Tha Realest -767 schade
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Okiedo! De halve finales:

Freewilly tegen Huipie

Stefan tegen Tibaut

Allemaal weer 2 keer, 1 keer aanvallen en 1 keer verdedigen.
Verbaas me eens en zorg dat dit donderdag klaar is.
 

DeletedUser1963

Okiedo! De halve finales:

Freewilly tegen Huipie

Stefan tegen Tibaut

Allemaal weer 2 keer, 1 keer aanvallen en 1 keer verdedigen.
Verbaas me eens en zorg dat dit donderdag klaar is.

suc6 freewilly :) laat zien wat je kunt :D:D
 

DeletedUser

Stefan gaat wel winnen denk ik, de andere weet ik niet. Succes iedereen!
 

DeletedUser

Ons eerste duel, waarbij ik de aanvaller ben:

Levenspunten totaal
- 286 LP
Levenspunten totaal
- 320 LP
Stefan88 overwint het duel, krijgt 108 ervaringspunten en steelt van Tibaut $31.
 

DeletedUser

Ons tweede duel, waarbij Tibaut de aanvaller is:

Levenspunten totaal
- 356 LP
Levenspunten totaal
- 681 LP
Stefan88 overwint het duel, krijgt 109 ervaringspunten en steelt van Tibaut $14.
 

DeletedUser3012

Stefan gaat wel winnen denk ik, de andere weet ik niet. Succes iedereen!

Denk je echt dat ik ook maar enige kans maak tegen freewilly??? Ik dacht het niet. Om verschillende redenen heb ik het gevoel dat hij mij 2 keer gaat flauwschieten... :(:D
 

DeletedUser1963

je maakt echt wel kans. als je je vaardigheden goed verdeeld hebt kom je een heel eind. uiteindelijk heb ik maar met rond de 250 verschil verloren van haar. Ze is dus te verslaan. je moet wel héél veel imago hebben
 

DeletedUser3012

je maakt echt wel kans. als je je vaardigheden goed verdeeld hebt kom je een heel eind. uiteindelijk heb ik maar met rond de 250 verschil verloren van haar. Ze is dus te verslaan. je moet wel héél veel imago hebben

Die vaardigheden zijn dus mijn probleem. Ik ben momenteel half reflex/weerstand half imago/tactiek... echt bagger dus.
 

DeletedUser1963

ik ben full imago en full tactiek. Alleen op deze manier maak je een kleine kans dat je van haar kunt winnen. reflex heeft niet veel nut aangezien ze zeer veel schieten heeft volgens mij
 

DeletedUser3012

ik ben full imago en full tactiek. Alleen op deze manier maak je een kleine kans dat je van haar kunt winnen. reflex heeft niet veel nut aangezien ze zeer veel schieten heeft volgens mij

Idd daar was ik al achter (ben flauwgeschoten :D)

Maar ik ben aan het omzetten, ik had eerst veel op reflex en weerstand maar dat past niet bij een schietduellist dus nu ben ik alles aan het omzetten naar andere duelvaardigheden.
 

DeletedUser

ik ben full imago en full tactiek. Alleen op deze manier maak je een kleine kans dat je van haar kunt winnen. reflex heeft niet veel nut aangezien ze zeer veel schieten heeft volgens mij

Weer heb ik niest met te maken maar ik kom wel even tussen :p


Ik spreek over alleen imago nu:het is NIET slim om 150 imago te pakken !
Want volgens me is 100 even goed als 150 hoor,en imago heeft geen efect als je niet genoeg uitwijken daarbij hebt dus het is gewoon zonde om nu 150 imago te pakken en 10 uitwijken,je gat veel geraakt woorden en je gaat je zo hard schamen en niet begrijpen hoe dat dit nu mogelijk is ....

Uitwijken is VEEL belangrijker dan imago,ik had alle twee manieren gedaan:in het begin een hoop imago 100+ en het werkte niet daarna maar veel op uitwijken gezet en het ging geweldig !



Tactiek werkt wel heel goed .....
 

DeletedUser3012

Weer heb ik niest met te maken maar ik kom wel even tussen :p


Ik spreek over alleen imago nu:het is NIET slim om 150 imago te pakken !
Want volgens me is 100 even goed als 150 hoor,en imago heeft geen efect als je niet genoeg uitwijken daarbij hebt dus het is gewoon zonde om nu 150 imago te pakken en 10 uitwijken,je gat veel geraakt woorden en je gaat je zo hard schamen en niet begrijpen hoe dat dit nu mogelijk is ....

Uitwijken is VEEL belangrijker dan imago,ik had alle twee manieren gedaan:in het begin een hoop imago 100+ en het werkte niet daarna maar veel op uitwijken gezet en het ging geweldig !



Tactiek werkt wel heel goed .....

Volgens mij zijn de meeste goede duellisten onder ons het eens dat 100 imago meer mikken van de tegenstander af doet dan 100 uitwijken. Nu is het natuurlijk zo dat je in defense niks aan imago hebt, daarom ook veel op tactiek.
Verder is uitwijken voor geen enkele arbeid goed. Maarja het is jou keuze :)



Hier nog de aanval van freewilly op arme ik:

Levenspunten totaal
- 1140 LP
Levenspunten totaal
- 625 LP
huipie121 valt flauw. freewilly overwint het duel, krijgt 200 ervaringspunten en steelt van huipie121 $1.
 

DeletedUser

Uitwijken is getest beter .....maar het is een puzzel van twee stukken die niet op max. werkt als de ene stuk niet goed genoeg is !


Met andere woorden:veel uitwijken en weinig imagi werkt reddelijk en veel imago en weinig uitwijken werkt ook reddelijk....eigenlijk kan je makkelijk op een level 65- zoiest hebben =100 uitwijken/imago dan is het onmogelijk om veel aangeraakt te zijn ! natuurlijk moet je zorgen voor schieten en mikken en dan heb je een zeer stevige techniek ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan