• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltornooi 2 LVL 75+ (DISCUSSIE)

DeletedUser

ik viel aan:

German-Bash.org wint het duel en krijgt 213 ervaringspunten. Belle star heeft helaas geen contant geld dat German-Bash.org kan stelen.
-444
-339

hij viel aan:

German-Bash.org valt flauw. Belle star wint het duel en krijgt 107 ervaringspunten. German-Bash.org heeft helaas geen contant geld dat Belle star kan stelen.
-618
-119
 

DeletedUser6801

Gangsta, sorry, maar voorlopig doet iedereen nog mee. Zelfs de spelers die een TIJDELIJKE schorsing hebben, doen nog mee aan het tornooi.

Als er iemand uit valt, kan je nog wel meedoen, maar voorlopig niet. Jammer dat je destijds met vakantie was...

ok, fijn dat je in ieder geval het jammer vind dat ik niet mee doe, zegt toch iets over mijn klasse XD

@bleunight, dit is het discussie topic
 

DeletedUser8307

UITSLAGEN TOPIC ;)

Ik heb nog gezegd dat telegrammen dit soort onzin oplossen. Hannes, het is niet correct om hem off-guard te pakken. Ik stel voor om het duel opnieuw te doen.

Ik zal het duel zeker doen, Prometia. Als hij natuurlijk ooit nog unbanned word.
 

DeletedUser11811

schrap mij maar uit de lijst
ik heb het momenteel redelijk druk op het werk
dus niet zoveel tijd (ook met de start van arizona)
dusja, het is beter dat ik er niet meer aan meedoe :o
 

DeletedUser6801

Ik zal het duel zeker doen, Prometia. Als hij natuurlijk ooit nog unbanned word.

er staat toch echt op het forum dat don gestopt is....
Bovendien stopt slab ook nog.

een beetje laat, maar zou ik nog kunnen invallen voor een van de twee, prom???
 

DeletedUser8307

Levenspunten totaal
- 139 LP
Levenspunten totaal
- 149 LP
tommerinetje wint het duel en krijgt 121 ervaringspunten. Neelis heeft helaas geen contant geld dat tommerinetje kan stelen.


Mooi duel, erg nipt wel. :) Bij mij schoot ie er 800 levenspunten af. :(
Maar goed... Dit toernooi loopt in het 100 (Honderd)
 

DeletedUser

er staat toch echt op het forum dat don gestopt is....
Bovendien stopt slab ook nog.

een beetje laat, maar zou ik nog kunnen invallen voor een van de twee, prom???

In dat geval zou ik wel voor de ander in willen vallen om het spelersaantal weer te laten kloppen...
 
Bovenaan