• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltornooi 2 LVL 75+ (DISCUSSIE)

DeletedUser

dat moet wel lukken crywolf :rolleyes:

zelfs als 1 van ons KO gaat moet het geen probleem zijn of wou je gelijk de moed opgeven :D
 

DeletedUser9359

De eerste 5 verslagen van duels heb ik al gekregen. Het tornooi is begonnen. Ik hoop dat iedereen nog evenveel zin heeft om te winnen ;)

Ik alvast wel, maar het eerste duel zal moeilijk zijn... Slab!
 

DeletedUser

Ik heb net slab een leuk berichtje gestuurd dat hij mijn volgende slachtoffer is :D

(maar zelfs als ik 3 keer gelijk zou kunnen spelen is de kans erg klein dat ik door zou gaan)
 

DeletedUser

Mijn poule zal waarschijnlijk gewonnen worden door Don Pellegrino, maar ik ga voor de 2e plaats :cool:

En voor Neelis: Ik ben nu een weekje op vakantie, ik zal dus niet kunnen reageren op eventuele PM's.
 

DeletedUser

duels

Ik zou graag contact willen opnemen met neelis ..

hij blokkeert post van mij, dus dan doe ik het via deze weg.

Nu nog hopen dat hij dit ziet !!
 

DeletedUser

Neelis wordt gevraagd aan de inkombalie

Neelis !

IK zou je graag duelleren, maar ik kan je niet antwoorden.

KAN EEN GOED HART HEM EVEN ZEGGEN DAT HIJ DIE BLOKKERING OPHEFT ?

Ik ben benieuwd naar wie ik ga tegen komen in de kwartfinale :p

Ik hoop op Roegner =) want ik weet dat dat een noobje is :D
 

DeletedUser11811

haha, hoe zou dat toch komen dat hij een blokkering op jou gezet heeft :p

maar goed, ik zal het hem wel zeggen ;)
 

DeletedUser9359

Ik weet dat enkele deelnemende spelers geblokkeerd zijn en/of op vakantie zijn voor lange tijd. Maak je echter geen zorgen, ze komen allemaal wel terug. Er is ook nog steeds een inhaalronde om ontbrekende duels af te ronden ;)
 

DeletedUser8307

Ik weet dat enkele deelnemende spelers geblokkeerd zijn en/of op vakantie zijn voor lange tijd. Maak je echter geen zorgen, ze komen allemaal wel terug. Er is ook nog steeds een inhaalronde om ontbrekende duels af te ronden ;)

Weet je dat dan zo zeker, dat ze nog terug komen als ze geblokkeerd zijn ? Of heb je een bericht gekregen op de andere werelden ?
 

DeletedUser6801

ik vind het erg jammer dat ik niet met dit duel toernooi heb kunnen meedoen, ik was op vakantie toen het begon.

Maar mochten er spelers helemaal niet meer meedoen, en nog geen duel hebben gedaan, ik hoop dat ik nog snel voor iemand kan invallen....

Anders veel succes iedereen!
 

DeletedUser

er zijn spelers geblokkeerd, misschien dat je daarvoor kunt? wel overleggen met de leiding natuurlijk.
 

DeletedUser9359

Gangsta, sorry, maar voorlopig doet iedereen nog mee. Zelfs de spelers die een TIJDELIJKE schorsing hebben, doen nog mee aan het tornooi.

Als er iemand uit valt, kan je nog wel meedoen, maar voorlopig niet. Jammer dat je destijds met vakantie was...
 
Bovenaan