• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

dueltoernooi 2 lvl 50-75 uitslagen

DeletedUser

SimpleGuy wint het duel en krijgt 161 ervaringspunten. skullman94 heeft helaas geen contant geld dat SimpleGuy kan stelen.

duelsimplevsskulman.jpg


hij had een bijl aan en hitte alleen een stuk minder
*Knip*

Dit is gewoon iets waar ik kwaad om kan worden. Probeer no8u gewoon is een duel te winnen wanneer ik wel eens de goede kleding aan heb :|. EN ben ook weer 1.000 LP lichter voo het fortgevecht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Je moet inderdaad eerst afspreken door middel van een PM of wat dan ook.
 

DeletedUser

nou jammer dat dit gebeurt
maar ik wil de volgende keer ook een screen-tje van de pm
 

DeletedUser

SimpleGuy wint het duel en krijgt 156 ervaringspunten. skullman94 heeft helaas geen contant geld dat SimpleGuy kan stelen.

Dit keer prima afgesproken
 

DeletedUser12695

Laas13 vs hawkins.one was niet mogelijk, laas13 was inactief en wilde geen overleg plegen mbt in de zelfde stad zitten
 

DeletedUser12377

Hallo, ik zal forfait moeten geven

Ik ben vorige week 5 dagen naar een festival geweest en vergeten het tegen mijn ouders te zeggen.
mijn ouders waren op reis en ik had er niet aan gedacht een berichtje te sturen om te zeggen dat ik op festival ging.
Mijn ouders zijn een beetje te vroeg teruggekeerd en ik zal een heel eind niet meer op de computer mogen (deel van de straf).

Dus het dueltornooi zal voor een volgende keer zijn
Spijtige groetjes Laas13
 

DeletedUser12695

is jelmer er ook niet? Dan zal het wel tussen ons 2 zijn... helaas denk ik dat k dan 2e word:p
 

DeletedUser

Die is alleen op vakantie.

Maar wel de hele poulfase :p

Hij heeft alleen 1 duel met mij gedaan.
 

DeletedUser

2 ronde: Alexander 2 Vs Hawkins.one

Ik viel aan:
alexander 2 wint het duel en krijgt 80 ervaringspunten. hawkins.one heeft helaas geen contant geld dat alexander 2 kan stelen.
 

DeletedUser

Marschalknl vs SimpleGuy

SimpleGuy wint het duel en krijgt 165 ervaringspunten. marschalknl heeft helaas geen contant geld dat SimpleGuy kan stelen.

Levenspunten totaal
- 416 LP
Levenspunten totaal
- 861 LP

ha in de verdediging gaat het ook prima
 
Bovenaan