• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

dueltoernooi 2 lvl 50-75 uitslagen

DeletedUser

Hier zou ik enkel en alleen de uitslagen willen zien, zodat ik de stand van ieder duel OVERZICHTELIJK kan bijhouden ;)

GELIEVE HIER DUS NIET TE SPAMMEN, DAT KAN IN DE ANDERE TOPIC!!
ALLEEN SCREENS (OF UITSLAGEN) EN BEVESTIGING VAN DE ANDERE SPELER
 

DeletedUser

1e duel

jelmerkanselaar valt flauw. alexander 2 wint het duel, krijgt 89 ervaringspunten en steelt van jelmerkanselaar $6.
 
ik viel da daltons aan:

Levenspunten totaal
- 597 LP
Levenspunten totaal
- 187 LP
da daltons wint het duel, krijgt 134 ervaringspunten en steelt van leones $1.
 

DeletedUser

da daltons vs. leones

Levenspunten totaal:
-748

Levenspunten totaal:
-881
da daltons wint het duel en krijgt 136 ervaringspunten. leones heeft helaas geen contant geld dat da daltons kan stelen.
 

DeletedUser

SimpleGuy wint het duel, krijgt 159 ervaringspunten en steelt van skullman94 $55.
 

DeletedUser12538

Levenspunten totaal
- 441 LP
Levenspunten totaal
- 92 LP
the 300 spartans wint het duel en krijgt 93 ervaringspunten. Headshot. heeft helaas geen contant geld dat the 300 spartans kan stelen.
 

DeletedUser

the 300 spartans wint het duel en krijgt 95 ervaringspunten. Headshot. heeft helaas geen contant geld dat the 300 spartans kan stelen.

headshot
-225
the 300 spartans
-258
 

DeletedUser

SimpleGuy wint het duel, krijgt 159 ervaringspunten en steelt van skullman94 $55.

Jij bent me er 1 zeg :|. Ik had mijn Figaros scheermesje aan en nog andere fortkleding en dan valt ie me aan ^^. Deze gaat overnieuw zoals afgesproken via de PM. Dus niet meerekenen nog.
Ik raaktte hem namelijk 6x met 60 door dat mesje. Met een houthakkersbijl had het zeker mijn kant opgevallen ( jij was waarschijnlijk KO )
 
Bovenaan