• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser

Oopsie staat nu nr 1 op arizona, even voor de goede orde :).

Oopsie heeft nog lang niet de helft van de duelpunten die ik heb op W2 en zelfs nog, nog lang niet het aantal punten die ik op W1 heb en net evenveel dan ik op W5 had voor ik dat account (helaas) moest verwijderen. Bovendien heeft Oopsie meer duels gewonnen en evenveel verloren. Ik heb dus ruim meer als het dubbel aantal duelpunten met minder duels. Dat betekent dat ik tegen beduidend hogere duellevels heb geduelleerd.....

Daarnaast is hij een slagkrachter daar en de discussie gaat hier vooral over schieters.

Bovendien, en laat me duidelijk zijn dat ik hier totaal niet respectloos wil zijn tegenover andere spelers en niemand te kort wil doen, staan er in de top 20 op Arizona buiten Neelis verder niet echt duellanten waarvan ik weet dat ze op andere werelden heel veel hebben bereikt op het gebied van duels. Daar kunnen hele goede duellanten tussen zitten, maar het is anders als je tegen allemaal ervaren rotten moet duelleren bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15669

Klopt... Appel, toch vraag ik me nog steeds af toen wij elkaar duelleerde, die ene keer dat je mij aanviel en ik je 6x raakte. Dat was voor mijn reskill en toen had ik zo een 240 mikken... en ik had geen bolletjes veranderd en in het duel ervoor raakte ik je amper 2x...

Dus dit is puur een kwestie van geluk...
Net zoals ik gisteren 2x achtereen werd aangevallen door chaosrider, die me 2x geen enkele keer raakte (ondanks dat ik geen kleding aanheb, geen wapen heb en slechts 215 uitwijken dus. Komt nog bij dat ik mijn bolletjes niet had veranderd...)

Laten we stoppen met elkaar af te kraken en gewoon tot de conclusie komen dat geluk een veel te grote rol is beginnen te spelen...
 

DeletedUser15153

Nouja, wat mij wat stoort is dat jij jezelf als hét voorbeeld ziet op duelgebied. Ja, veel duelpunten, mooi allemaal, maar dat zegt niks. Duelleren verschilt per wereld, het hangt af van je tegenstanders, skillverdelingen etc...

Er zijn meer mensen die goed kunnen duelleren. Helaas zit daar af en toe eentje tussen met een grote bek (oopsie bijvoorbeeld :']), maar dat hoeft niks te zeggen.

Laten we gewoon allemaal aardig doen en vriendjes zijn. Vind je dat je als schieter in het nadeel bent? Of als slagger dat je te weinig mikken en uitwijken hebt? Jammer dan. Dat is het spel, en daar zul je mee moeten leren leven.
 

DeletedUser15153

Freewilly staat nr1 op w1 (700k) en nr2 op w2 (1.1 miljoen)

even voor de goede orde ;)

Alsof ik dat niet wist ^^. Dat heeft meneer nou al zo vaak op het forum gezet dat mensen het zo langzamerhand slapend op kunnen dreunen.
 

DeletedUser6244

Goed luisteren, al heb je 500 mikken en je tegenstander 0 uitwijken, als je niet alles goed mikt dan raak je praktisch nooit 8 keer. Zo simpel is het.

Nee, zo simpel is het niet. Zoals al gezegd, had ik regelmatig 8 raak met niet alles goed, en ik ben duidelijk niet de enige ;)

Ik vind het bijzonder dat alle schieters hier niet lijken te kunnen missen tegen reflex/weerstandspelers en dat ik op meerdere werelden lang elk schot niet raak.

Dat heb ik, en volgens mij andere ook, niet gezegd. Bovendien heeft niemand die schijn gewekt. Er is enkel gezegd dat er regelmatig 8 keer geraakt wordt, nergens dat er niet gemist kan worden.


Ofwel, 2 uiterste, en beide foutief gebruikt. ;)

Oopsie is arrogant en dat weet iedereen.
Ik heb respect voor freewilly.
En ik denk dat meerdere freewilly respecteren dan oopsie of levvvie of hoe hij zich ook noemt overal...

En wie ben jij? Onjuiste 'feiten' brullen zal geen geloofwaardigheid opleveren ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15153

Tegen reflexers raak ik soms niet alle 8 keren, maar meestal wel rond de 6, 7. Full lp'ers zit ik altijd op 8 hits, zo kwam ik ook aan m'n wereldrecord :)
 

DeletedUser15153

Je had het over de topspelers. Daar stond niet bij dat je daar bepaalde topspelers níet mee bedoelde :3
 

DeletedUser

Nou, als we hier op niveau willen praten moeten jullie wel even na blijven denken.

Wij naar W8 heeft geen enkele meerwaarde.
Ten eerste zou Sherrif123 daar NIEMAND kunnen duelleren vanwege het duellevelverschil. Beetje dom hè.

Ten tweede is daar geen enkele speler die ons ook maar enige ep oplevert. We zouden dus allemaal moeten gaan om het enigszins interessant te maken, maar dan nog maakt het gen verschil want we kunnen elkaar nu ook al duelleren op W2. :unsure:

En ik zie dat er nu al rectificaties gedaan worden. Eerst werd er heel vaak acht keer geraakt, nu zo nu en dan. Ik raak ook best vaak 8 keer, maar dan mik ik meestal ook de meeste keren goed. Als ik Sheriff123 aanval en die heeft net zijn instellingen zo gezet dat ik alles op groen mik, dan raak ik ongeveer 4 keer meestal. Volgens mij kun je ongeveer zeggen dat een full mikken/uitwijken vs een full reflex/weerstand ongeveer 50% kans heeft om te raken op groen en 50% kans heeft niet geraakt te worden op groen.

En Phanuel, ik wil zeker niet beweren dat ik de grote jongen ben die alles weet. Anders had ik hier niet zo duidelijk laten weten dat het niet goed met mijn duels gaat op W1. Ik wil graag duidelijk maken dat ik niet meer begrijp hoe het werk en hier met anderen over discussiëren.
Het irriteert me alleen een beetje als mensen onwaarheden vertellen of het dik overdrijven, of nutteloze opmerkingen maken dat zij wel alles winnen en geweldig zijn. Dat voegt namelijk niks toe aan de discussie.

Dat Howdas, exclusieve kleding en genaamde kleding zoals Williams riem erg handig zijn in duels dat snapt iedereen wel, maar de kan niet iedereen zo 1-2-3 krijgen. Zo zijn er nog meer vanzelfsprekendheden die we niet perse telkens hoeven te benoemen omdat we dat allemaal wel weten.
 

DeletedUser15153

Ik snap je punt, maar je kan het ook gewoon accepteren. Dit is gewoon het spel namelijk.
 

DeletedUser15153

Succes dan, ik heb verder nergens last van dus ik vind het allemaal wel prima.
 
Bovenaan