• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels

DeletedUser5512

sorry srebbo maar ik moest even revange nemen he?

jammer dat je niet meer levens had anders kon het nog wel eens hoog gaan oplopen :D
 

DeletedUser

Wauw :eek:, mooie score. Jij bent echt goed! :D

Uuhm valt wel wat mee hoor.... Ik win 9 van de 10 duels van Stefan.
Gister won ie dan omdat ik mijn fortkleding aan had en drakes voorlader in mijn handen had, en dat was nou niet echt overtuigend zelfs...

Levenspunten totaal
- 498 LP Levenspunten totaal
- 244 LP

Stefan88 overwint het duel, krijgt 245 ervaringspunten en steelt van freewilly $128.

Met mijn peacemaker of zelfs hoogwaardige legerrevolver had ik waarschijnlijk nog gewonnen.... Ik maakte nu alleen door mijn voorlader maar hits van 30. :o
 

DeletedUser3874

Dames en Heren.

duel.png

Het dueleren is officieel begonnen

plaats in dit topic je verslagen over het duel (natuurlijk zonder persoonlijke info)

ik begin

duell.png

Duel 1

Reserved overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van duke $?.
schade bij Reserved: 0
schade bij Duke: 17

duell.png

Duel 2

Reserved overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van importa $?.
schade bij Reserved:10
schade bij importa:13



Geen spam alleen verslagen


Goed voor de goede orde nog maar eens het werkelijke onderwerp van deze discussie naar boven halen. Hier zal in de toekomst dan ook streng op toegekeken worden.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 254 LP
Levenspunten totaal
- 317 LP
Tha Realest overwint het duel en krijgt 202 ervaringspunten. kaka55 heeft helaas geen contant geld dat Tha Realest kan stelen.

Een uur later viel hij weer aan en won, omdat ik niets had veranderd(lag nog te slapen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zal dan maar ontopic gaan, maar niet met trots. Na gister van This19 en Stefan te hebben verloren, vandaag alweer een verliespartij. Volgens mij heeft iemand de loop van mijn Buntline stiekem omgebogen. :D
Na 47 duels achter elkaar te hebben gewonnen, nu 5 verloren in een paar dagen. :o

Levenspunten totaal
- 713 LP Levenspunten totaal
- 681 LP

mrmarkeman overwint het duel en krijgt 408 ervaringspunten. freewilly heeft helaas geen contant geld dat mrmarkeman kan stelen.
In Flash-weergave omschakelen
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 336 LP
Levenspunten totaal
- 433 LP
Lee Van Cleef valt flauw. Stefan88 overwint het duel, krijgt 14 ervaringspunten en steelt van Lee Van Cleef $24.
 

DeletedUser

Hij viel mij aan.

Vorige keer had ik nog 400 LP en was ik vergeten om te gaan slapen. Ik had eerst freewilly en Tha Realest aangevallen en ben daarna nog 3x zelf aangevallen. Dat laatste duel was tegen Lee Van Cleef en werd mij fataal. Daarna ging die opschepper heel trots op zijn profiel zetten dat hij mij had laten flauwvallen. Nu is hij in de stad naast NVOT gegaan en denkt hij dat hij weer van mij kan winnen, maar met volledige LP heeft hij geen kans omdat ik gewoon meer schade toebreng.

Zie dit eerdere duel van vorige week:

Levenspunten totaal
- 582 LP
Levenspunten totaal
- 872 LP
Lee Van Cleef valt flauw. Stefan88 overwint het duel, krijgt 6 ervaringspunten en steelt van Lee Van Cleef $36.

Hij kan dus alleen maar winnen als ik low LP heb.
 

DeletedUser

Lijkt me ook nogal logisch. Ik denk dat NIEMAND jou in 1 keer KO kan knallen als je vol leven hebt. :)

Ontopic:

Levenspunten totaal
- 178 LP Levenspunten totaal
- 946 LP

freewilly overwint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van Black Rider $157.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 431 LP
Levenspunten totaal
- 837 LP
srebbo overwint het duel en krijgt 464 ervaringspunten. kaka55 heeft helaas geen contant geld dat srebbo kan stelen.

weer mooie exp :)
 

DeletedUser3874

Dames en Heren.

duel.png

Het dueleren is officieel begonnen

plaats in dit topic je verslagen over het duel (natuurlijk zonder persoonlijke info)

ik begin

duell.png

Duel 1

Reserved overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van duke $?.
schade bij Reserved: 0
schade bij Duke: 17

duell.png

Duel 2

Reserved overwint het duel, krijgt 11 ervaringspunten en steelt van importa $?.
schade bij Reserved:10
schade bij importa:13



Geen spam alleen verslagen
Goed voor de goede orde nog maar eens het werkelijke onderwerp van deze discussie naar boven halen. Hier zal in de toekomst dan ook streng op toegekeken worden.


Goed nog maar eens deze post terug trappen omdat een aantal mensen het nog steeds niet blijkt begrepen te hebben. Lees vooral de vetgedrukte zin! "Geen spam ALLEEN verslagen"
 

DeletedUser

Levenspunten totaal (7 hits tegen mij)
- 308 LP
Levenspunten totaal (2 hits van mij)
- 316 LP
Stefan88 overwint het duel en krijgt 189 ervaringspunten. mrmarkeman heeft helaas geen contant geld dat Stefan88 kan stelen.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 151 LP
Levenspunten totaal
- 290 LP
mrmarkeman valt flauw. Stefan88 overwint het duel, krijgt 189 ervaringspunten en steelt van mrmarkeman $6.

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 321 LP
Elvis valt flauw. Stefan88 overwint het duel, krijgt 43 ervaringspunten en steelt van Elvis $13.

Levenspunten totaal
- 146 LP
Levenspunten totaal
- 625 LP
DCMan valt flauw. Stefan88 overwint het duel, krijgt 28 ervaringspunten en steelt van DCMan $13.
 

DeletedUser5512

nou nou freewilly nu val je mij ook aan met mijn trompet en volle gentleman set aan

Levenspunten totaal
- 974 LP Levenspunten totaal
- 35 LP

appelflapeter101 valt flauw. freewilly overwint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $92.

en daarvoor kwam oli4g al maar die heeft al snel excuses aangeboden :p

Levenspunten totaal
- 1130 LP Levenspunten totaal
- 101 LP

oli4g overwint het duel, krijgt 400 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $113.

overgens kawm neelis daarna ook nog maar toen lag ik al KO :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ja sorry maar je liep gisteravond al rond in die kleren en vanmorgen nog. Het is je eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat je goede kleren aanhebt.
Gister heb ik je nog gespaard, vanmorgen niet meer.

He Stefan, die had ik allemaal al even voorbewerkt voor je, hahaha!

OT:

Eindelijk eens wakker getroffen na 3 dagen proberen:

Levenspunten totaal
- 528 LP Levenspunten totaal
- 758 LP

freewilly overwint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van mrmarkeman $8.

Levenspunten totaal
- 359 LP Levenspunten totaal
- 612 LP

freewilly overwint het duel, krijgt 0 ervaringspunten en steelt van Stefan88 $9.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 124 LP
Geen treffer
srebbo valt flauw. oli4g overwint het duel, krijgt 188 ervaringspunten en steelt van srebbo $47.

Ik kan hem wel aan... maar hij heeft veel lp en valt me dus altijd 2 keer aan >.<

1ste duel:

Levenspunten totaal
- 917 LP
Levenspunten totaal
- 929 LP
srebbo overwint het duel, krijgt 352 ervaringspunten en steelt van oli4g $98.
 

DeletedUser

Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 220 LP
Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 282 LP
Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 273 LP
Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 289 LP
Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 224 LP
Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 231 LP
Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 276 LP
Geen treffer
Treffer: Hoofd
- 255 LP

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 2050 LP


Karthan overwint het duel en krijgt 0 ervaringspunten. Tha Realest heeft helaas geen contant geld dat Karthan kan stelen.
 

DeletedUser

Mijn uitwijken is vrij laag, vandaar :p

On-topic(voor svinc ;))

Levenspunten totaal
- 318 LP
Levenspunten totaal
- 831 LP
Tha Realest overwint het duel, krijgt 235 ervaringspunten en steelt van Johnny West $58.
 
Bovenaan