• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

DUEL TOERNOOI!! [discussie]

DeletedUser

er is een speciaal uitslagen topic!

je had op z'n minst wel ergens in dit topic een link kunnen zetten naar dat topic, dan...
(dit topic moesten we ook al plots zelf zoeken, nadat je in het vorige terloops vermeldde dat je de poules op een ander topic ging zetten en nadien niet meer reageerde op dat eerste topic...)
 

DeletedUser12045

helemaal niks sommige zijn misschien te lui om het andere topic te lezen:)

Ik vind het al geweldig dat je dit organiseert,je doet het goed;)
 

DeletedUser

de helft kan niet duelleren ik probeer maar jij maaakte echt zo'n baggere poules
 

DeletedUser

ik heb niets tegen dat systeem van meerdere topics hoor, bebao, maar je zou dan toch ergens in het ene topic een link kunnen zetten naar het andere? :p
(ik vind het btw maar nergens op slaan dat je je posts maar 1 uur na plaatsing kan bewerken ><)
 

DeletedUser8307

wanneer komt er een nieuwe dueltornooi

Dit dueltoernooi is nog lang niet gedaan. Ik denk dus dat je geduld moet hebben.
Hierbij zeg ik ook dat ik er mee stop: Ik kan spelers niet aanvallen. ;) Je mag me wel vervangen als je wil hoor, graag zelf.

Alleen moet je hier toestemming voor vragen. (Dueltoernooileider.)
 

DeletedUser

hihihi:cool:



bebao,
mag ik de plaats in nemen van Hannes123
Alvast Bedankt
 

DeletedUser

ik ben door svennie boys ( alliestad ) op een onaangekondigt moment aangevallen werd en nog 700 verloor omdat ik daarvoor al aangevallen werd :mad::mad::mad: Het gevecht is dus ONgeldig
 

DeletedUser10964

ik ben door svennie boys ( alliestad ) op een onaangekondigt moment aangevallen werd en nog 700 verloor omdat ik daarvoor al aangevallen werd :mad::mad::mad: Het gevecht is dus ONgeldig

dan stap ik eruit want dit is de 10de keer dat ik bij Gunsight sta en elke keer lig jij flauw
ik heb wel betere dingen te doen als te wachten totdat het jou geweldig uitkomt
 

DeletedUser

jij zit te zagen ik zat al 5 keer bij UC phoenix en 5 x lig je flauw!!!!!!
 

DeletedUser8307

jij zit te zagen ik zat al 5 keer bij UC phoenix en 5 x lig je flauw!!!!!!

Het is enkel een spel, speel het met plezier!

Tsja zo kunnen jullie alles zeggen hé. ;) Dit kan je zowiezo op voorhand zien of een speler k.o. of niet k.o. ligt.
 
Bovenaan