• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

DUEL TOERNOOI!! [discussie]

DeletedUser

oke:
opossing voor de genen die elkaar niet kunnen duelleren:
de gene met het hoogste duel lv wint! sorry maar het kan bijna niet anders:(

Dat is natuurlijk wel een beetje zielig hé, dat iemand die net beter is dan gelijk heeft gewonnen.
 

DeletedUser

dat er maar 1 duel komt, diegene die lager heeft kan hem waarsschijnlijk wel aanvallen. Zoniet, dan gaat hij door en nog iemand die daarna de beste was.
 

DeletedUser

dat snap ik niet
wie heeft dan het duel gewonnen als hij niet kan gebeuren??
 

DeletedUser

Hij bedoelt dat de lage lvl wel de grote kan aanvallen.

Meer kans.
 

DeletedUser

Dat kan niet... Een duel kan pas doorgaan als beide partijen ervaringspunten kunnen verdienen (hoe weinig ook), dus als 1 van beide dat niet kan wanneer A B aanvalt, dan kan dat ook niet wanneer B A aanvalt :)
Ik vind het op zich wel een goede regeling...
 

DeletedUser

Zou niet eerlijk zijn, dan kan bijv, vannele ook als is diegene geen duellant nog 1e worden van poule alleen al omdat diegene zo hoog duellevel zou hebben.
 

DeletedUser

waarom zeggen jullie alleen maar problemen? als je het niet goed vind moet je een oplossing verzinnen. want jt hoe wil jij het doen dan??
 

DeletedUser

Ik blijf erbij dat het veelste vroeg is voor een dueltoernooi.. En je hebt het level verschil te groot gemaakt, wijze les voor de volgende keer :)
 

DeletedUser

jt95, moest Vannelle meedoen, zou hij in de poule met de beste duellist die meedoet zitten, en die zou hem waarschijnlijk wel kunnen duelleren, dus zo is het dan wel 'eerlijker' eh :)
Maar het is idd eigenlijk nog wat vroeg voor een dueltoernooi... (zoals chunky zei)
 

DeletedUser8307

TTerNO tegen wie ik moet.

Ik heb duellevel 35, hij heeft 51. Dit gaat dus nooit lukken.
 

DeletedUser

Ik denk dat ik me uitschrijf, duurt veel te lang en is te ingewikkeld.
 

DeletedUser

Omdat ik niet weet waar anders, zet ik de uitslag hier maar neer:

Poule D
the simmies - zedutch: gelijkspel
 
Bovenaan