• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel Toernooi 130+ Uitslagen

DeletedUser

Idd, dat Willem.actie wakker was :eek:

Roygang zal ik vanaaf wel pakken en die jan bok ken ik niet, zal is zien.
 

DeletedUser1557

Duel: willem.actie vs 7th army (nieuw) vandaag om 17:19 uur
Duel: roygang vs 7th army (nieuw) vandaag om 16:59 uur
Duel: jan bok vs 7th army (nieuw) vandaag om 16:43 uur
Duel: willem.actie vs 7th army (nieuw) vandaag om 15:04 uur
Duel: jan bok vs 7th army (nieuw) vandaag om 15:01 uur

de sportiviteit aan de top ! :rolleyes:
ik ben nog niet KO maar het scheelde maar weinig dus ik moet nu gaan slapen
en ik kan dus niet duelleren met tibaut :mad:

had niet gezien dat je aan dueltoernooi mee deed:(

maja zal je nie meer aanvalle :p (voorlopig :cool:)
 

DeletedUser

Morgen wil ik een 1e duel anders krijg HAXIMO een ticketje naar de finale, ik heb geen tijd/zin om nog langer te wachten.
 

DeletedUser

Morgen wil ik een 1e duel anders krijg HAXIMO een ticketje naar de finale, ik heb geen tijd/zin om nog langer te wachten.

komt in orde
als tibaut optijd reageert op mijn telegram dan kunnen vandaag de 2 duels gespeeld zijn
 

DeletedUser

tibaut heeft mijn telegram nog niet gelezen...

zal ik hem zo maar aanvallen of hem nog tijd geven :confused:
 

DeletedUser

het is niet van 2 dagen :p

ik had hem een bericht gestuurd dat ik vandaag kon aangevallen worden door hem en dat ik hem ook kan aanvallen omdat ik nu nog geen enkle aanval gehad heb en dus nog volle LP

en op dat bericht heeft hij nog niet gelezen...
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 651 LP
Levenspunten totaal
- 228 LP
willem.actie overwint het duel, krijgt 206 ervaringspunten en steelt van 7th army $49.

slaap lekker 7th :(
met 300 LP kan ik tibaut niet aanvallen

zodra ik 700 LP heb val ik hem aan
of hij mijn telegram gelezen heeft of niet... want anders kan het zijn dat ik KO lig tegen dat hij het leest
 

DeletedUser

Ik snap best wel dat hij niet de hele dag in het hotel wil liggen. Hij heeft nog een wat lager level en moet dus nog veel ervaring opdoen. Dat krijg je niet door in het hotel te slapen.

Aan de andere kant begrijp ik ook wel de frustratie van de overige deelnemers, want zij willen zo snel mogelijk verder met het toernooi.

Ik zal anders wel eens kijken en proberen te praten met willem.actie om 7th army tijdelijk niet aan te vallen.
 

DeletedUser

ik heb het hem ook gevraagt maar geen reactie van hem
overgins loop ik nu naar the east

tibaut heeft mijn bericht gelezen maar niet gereageerd
dus ik val hem gewoon aan
of hij mij nog gaat aanvallen weet ik niet :(

Tibaut 171 416 slaapt momenteel

slaapt nog altijd :(
straks ga ik huilen :o

http://img228.imageshack.us/img228/545/slaapt.jpg

verder reageert hij niet op mijn telegrammen :mad:

geef HAXIMO zijn vrij kaartjes maar want ik denk niet dat hij vandaag nog wakker wordt, en morgen zit ik op school tot 5 uur

heel jammer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hier kan jij niets aan doen. Dus ik denk dat jij dan wel mag doorgaan.
 

DeletedUser

Kansloos verloren in de aanval, zoals verwacht. Wellicht doe ik het HEEL goed in de verdediging en dan maak ik nog een heel klein kansje.
Anders is Karthan door. Jammer. Ik had in de finale tegen Karthan moeten staan. Alle ander halve finalisten kan ik prima aan en nu ga ik er vroegtijdig uit.

Levenspunten totaal
- 1024 LP Levenspunten totaal
- 313 LP

Karthan overwint het duel en krijgt 0 ervaringspunten. freewilly heeft helaas geen contant geld dat Karthan kan stelen.
 

DeletedUser

Vroegtijdig? Het verschil tussen de halve finale en finale is niet zo super groot, je bent ver gekomen. Bovendien, waarom zouden jij en Karthan in de finale moeten staan, als je toch weet dat je van hem verliest? ;x. Halve finale, of finale maakt dan ook niet meer uit.
 

DeletedUser

Omdat ik de rest van de halve finalisten allemaal makkelijk kan hebben.
Vandaar. En ik verlies niet altijd van Karthan. Hij heeft nu 2 keer van mij gewonnen en ik 1 keer van hem. Als ik verdedigend win staan we weer gelijk.
 
Bovenaan