• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel Toernooi 130+ Uitslagen

DeletedUser

Waar haal jij in Gods naam het lef vandaan :confused:?

Het maakt me geen zak uit dat Haximo flauw ligt, vind je het gek dat je zo vaak flauw valt, je gaat toch geen anderen mensen duelleren als je dagen achter ligt met het toernooi zeg!

tja, je kunt moeilijk verwachten dat ik 2 dagen ga slapen om te wachten op haximo ?

en nee, andere keren dat ik KO ging was dat omdat ik aangevallen werd en niet andersom en toen had ik gewoon volledige defense kleren aan en was ik kwakzalver aan het spelen of aan het missioneren
 

DeletedUser

Nou, eigenlijk verwacht ik dat je niet gaat duelleren nee, als je verdomd veel achter ligt op schema :) Dan kun je er op wachten dat je flauw gaat.
 

DeletedUser

Wat een domme actie. Door dat soort onnadenkendheid loopt zo'n toernooi nou altijd belachelijk uit. Voor hetzelfde geld had Lieflap je keihard geraakt en was je tijdens je aanval door iemand anders uitgedaagd en was je weer KO gegaan... :confused:
 

DeletedUser

7th VS haximo

Levenspunten totaal
- 735 LP
Levenspunten totaal
- 621 LP
HAXIMO overwint het duel en krijgt 275 ervaringspunten. 7th army heeft helaas geen contant geld dat HAXIMO kan stelen.
 

DeletedUser

Goed, Karthan vs 7th army is finale.

Allrighty then! Ga ik alvast mijn laarzen oppoetsen, mijn buntline herladen en mijn hemdje in de rivier wassen. Ik wil der op mijn paasbest uitzien voor deze laatste ronde.
 

DeletedUser

nooit gedacht in het begin dat ik nog 2de zou worden

maar ik zal de duels wel doen ookal is het zeker dat als hij mij aanvalt ik KO ben
 

DeletedUser1963

je hebt een berg geluk gehad dat ik niet door kon gaan hoewel ik ntuurlijk wel 2x van luc had moeten winnen maar daar hebben we het maar niet meer over :( Is een nogal teer onderwerp.
 

DeletedUser

ja, het was idd een geluk
ik weet niet wat je normaal hit maar als je had gewonnen met 800 verschil dan was ik niet door gegaan...
 

DeletedUser1963

ik had veel meer gehit dan 800 hoor. ik moest maar 400 per duel doen dan was ik door geweest
 

DeletedUser

Je hebt sowieso geluk gehad. Als je eerder in het toernooi tegen mij had gemoeten dan lag je er al lang uit. Maar goed, zo gaat dat. Soms heb je geluk, soms heb je pecht. :)
 

DeletedUser

ik heb idd veel geluk gehad

maar ik kan karthan niet aanvallen nu
alle sites die ik intyp worden gevonden behalve the west :mad::mad:
 

DeletedUser

idd het kan weer
en ik kan weer eens 2 volle dagen werken :(

7th army VS Karthan

Levenspunten totaal
- 1044 LP
Levenspunten totaal
- 665 LP
7th army valt flauw. Karthan overwint het duel en krijgt 0 ervaringspunten. 7th army heeft helaas geen contant geld dat Karthan kan stelen.
 

DeletedUser

Oei, mijn eerste dubbelpost (?!) ;)

Levenspunten totaal
- 150 LP
Levenspunten totaal
- 1050 LP
7th army valt flauw. Karthan overwint het duel en krijgt 0 ervaringspunten.


En de winnaar is.... me!
Bij deze wil ik iedereen bedanken die al die tijd in mij geloofde, mijn ouders, mijn vrienden, niet te vergeten mijn duelbuddies en tactiekmakkers, mijn vrouw - die onlangs gestopt is - en iedereen die ik nog vergeten ben. Dit is een droom die in vervulling gaat, een bekroning van mijn jarenlange training en noeste arbeid, inzet en doorzetting. Enneuhm.. wat is de prijs?
 
Bovenaan