• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

discussietopic:obama?

DeletedUser

Popo is inderdaad een erg sterke duelant.
Ik weet nog wel dat hij mij op W5 vaak inmaakte tijdens duels, van me won in fortgevechten en nog 1000 plekken boven me stond in de ervaringsranglijst.

Hij verdient ook zeker mijn respect.
 

DeletedUser

Ik ga voor Don Basco, hij is misschien onbekend, maar wat mij betreft DE man!! :p
 

DeletedUser905

Denk nog niet dat we nu al kunnen zeggen wie de opper-man is in deze wereld. ;)
Er zullen ook geen oppermannen zijn, (misschien oppervrouwen"? :o )

nee even serieus, ieder heeft een ander zicht op wat een topper in zich moet hebben als top-leiding.
Dus je kunt nooit zeggen wie er erg goed is, ieder heeft z'n voor- en nadelen ;)
Ik deel deze meningen ;)

Qua duels is het ook nog niet te zeggen. Momenteel zijn Slab en Freewilly toch echt wel de sterkste denk ik, maar dit zal zeker nog veranderen ;) Zoals het op elke wereld doet.

Qua forten is skull denk ik toch wel de obama :p
In de leiding bij forten, afgaand op wat ik gezien heb bij o.a Fort Mitos, zijn Royal Flush en ik toch wel de obama's op dit moment. Maar geen twijfel dat prom en gajiin hun tactiek bijspijkeren. En dan zouden zij het nog wel eens kunnen worden.

Alles veranderd. Ieder z'n mening :)
 

DeletedUser

Niet om het 1 of ander maar in de gevechten waar ik bij was (3 stuks) vond ik de verdedigende leiders lang niet allemaal zo sterk. 2 keer liepen we jullie gewoon onder de voet en de andere keer kregen jullie met 40 man meer ofzo niet eens iedereen KO in de laatste 5 rondes.

Ik kan niet zeggen dat ik jullie tot nog toe geweldige fortleiders zijn.
Maar dat is mijn bescheiden mening. :rolleyes:
 

DeletedUser

hehe wa een gek topic ....

ik ben het helemaal eens met prom.

het samen werken slab freewilly en max heeft ons de forten bezorgt die we nu hebben.

Ikzelf ben sinds vorige week een beetje uitgebolt omdat ik het een tijdje druk heb maar zodra de drukke tijd voorbij is pak ik de draad weer op.
 

DeletedUser

ik heb ook respect voor de 2 mensen die al boven de 500 wins hebben!
 

DeletedUser

Ik ga voor Don Basco, hij is misschien onbekend, maar wat mij betreft DE man!! :p
Zozo, bedankt hoor... maar ondanks dat ik in eigen stad berucht ben om mijn speeches, heb ik onze stad niet voorbij de sub-top kunnen krijgen vooralsnog. Ik mag dan een wat andere visie op stadsleiding hebben, maar met #36 op de ranking komt de eer mij zeker niet toe.

Ik zeg zonder twijfel; Freewilly. Onafhankelijke, out of the box denker mbt BG's. Elke nieuwe wereld wordt er weer terecht geklaagd over waslijsten aan bg's maar hij is de enige die het durfde zonder. Klasse. Stad staat ondanks dat dus gewoon fier op 1 in de duelstedenranking, dus hij heeft bewezen het alleen te kunnen. Vernieuwend.
 

DeletedUser11811

als je obama wil zijn van deze wereld zal je toch wat beter op de hoogte moeten zijn hoor :p

Arizona is al lang bg hoor van enkele steden, al beperken wij dat wel meer dan andere mensen ;)
 

DeletedUser9519

Zozo, bedankt hoor... maar ondanks dat ik in eigen stad berucht ben om mijn speeches, heb ik onze stad niet voorbij de sub-top kunnen krijgen vooralsnog. Ik mag dan een wat andere visie op stadsleiding hebben, maar met #36 op de ranking komt de eer mij zeker niet toe.

Ik zeg zonder twijfel; Freewilly. Onafhankelijke, out of the box denker mbt BG's. Elke nieuwe wereld wordt er weer terecht geklaagd over waslijsten aan bg's maar hij is de enige die het durfde zonder. Klasse. Stad staat ondanks dat dus gewoon fier op 1 in de duelstedenranking, dus hij heeft bewezen het alleen te kunnen. Vernieuwend.

De enige die het durfde zonder? Wheat Ridge heeft zich nog steeds bij geen enkele kant aangesloten en wat mij betreft is dat alleen maar dom. Arizona heeft zich al een heel lange tijd bij verschillende steden aangesloten.
 

DeletedUser

ik heb freewilly altijd goed gevonden, maar de laatste tijd zijn me toch een paar dingen tegen gevallen van hem, daarom is hij niet mijn 'obama van w7' maar hij komt wel hoog in het lijstje. :p

zelf vind ik dat masterblaster, slab the killer en ons konijntje het beste duelleren(dan reken ik sportiviteit etc ook mee.), in fortgevechten vind ik prometia en gajin heel goed, maar ze vershuilden wel heel erg achter hun eigen spelers en dat vind ik als leider een beetje jammer. in leiding vind ik don pellegrino, speldje en davies het best. :)

voor mij dus veel obama's maarja ik vind het zo moeilijk om tussen ze allemaal te kiezen, want er zijn natuurlijk zoveel goede spelers :p
 

DeletedUser

Ik vind persoonlijk ook Slab... Goede leider, uitstekende tacticus en een GIGANTISCH Ego ;)
 

DeletedUser

hier zal ik maar geen reactie op geven :p
Komaan Slab, dat is de 2de keer dat je mij dit flikt in 2 weken tijd, het is wel een discussieforum hé...

Ik heb een hekel aan het laatste woord hebben :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan